Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 654
Etter å ha inngått en del avtaler med leverandører av diverse tjenster, er v2.0 av Zpoon.com under utvikling, og beregnes lasert rundt månedsskiftet April/Mai

I den sammenheng har jeg kommet frem til at et nytt, litt mer profesjonellt design.

Resultatet så langt:
http://design.zpoon.com/testdesign2/

Setter pris på virdering og tips om hva DU mener kunne være bedre/anderledes.

På forhånd takk.
jeg vil bare si at jeg ikke syntes headeren passer inn i det HELE tatt.. bryter opp siden (etter min mening) totalt! Ellers så tror jeg kanskje det hadde hjulpet å friske opp med litt flere bilder.. ble litt for mye tekst etter min mening (men du kan jo bare drite i min mening hvis du har lyst :P )
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av boberth
jeg vil bare si at jeg ikke syntes headeren passer inn i det HELE tatt.. [...]
Vis hele sitatet...
w0rd!
For stor kontrast mellom headeren og resten av siden. Du kan gjerne beholde den, men da må du få noen elementer av svart og blått inn i resten av designet også. Gjør du ikke det den byttes ut. Forøvrig vet jeg ikke om den har noe som helst med innholdet på siden å gjøre, det er ofte lurt å ha en lite sammenheng mellom de to tingene.
Kutt ned på det digre grå feltet rundt logoen/copyright-merket nederst. Altfor stort tomrom mellom innholdet og logoen, får siden til å virke tommere enn den er.
Sidebaren med meny og search bør kuttes til ca 70% av bredden den er nå. Altfor stort tomrom, får igjen siden til å se tom ut.
Ellers er siden veldig fin, designet er glatt og fint gjennomført, og henger godt sammen. Bortsett fra banneret er det ingenting som ikke flyter godt sammen med resten av siden.
Altfor grått..
Skal knækkes
Golder's Avatar
Fine farger, men headeren kræsja noe grusomt...
Bytte ut svart med samme gråfarge som restena v sida feks? Og la teksten som er grå nå, bli grå. Jeg har tro på det jeg.
1: Sett CSS-styles på søkeformen din.
2: Dropp gradient bak selve menylinkene
3: Dropp den tykke horisontale saken under "newspostene", fullfør heller med 1px-border på samme måte som du har vertikalt langs postene
4: Som allerede nevnt, logoen passer ikke inn
5: Du må gjøre noe med skillet mellom header og innhold, for sånn som det er nå så ser det på en måte skeivt ut, klarer ikke helt beskrive det
6: Er det display: block; elns på vibrant media-linkene? Det var litt irriterende

Ellers er det finfint, prøv kanskje med bold på overskrifter...

En annen ting er at du har litt mye overflødig inline-koding, som f.eks

Kode

<table width="98%"  border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" class="contentcell">
- Siden du jo har satt en klasse på tabellen, setter du selvfølgelig width, border osv i css, ikke inline...
Trådstarter
85 6
jepp.. enig i mye av det du sier. er en beta for å bruke det uttrykket, og skal ikke slippes før i mai, men ville ha feedback allerede nå for å ha god tid til å fixfakserie :P

Samme siden ligger nå på
http://www.rackedhosting.com/~zpoon/

Kommet ny header siden sist.

Jepp, Vibrant media linkene er buggete.. dessverre lite jeg får gjprt med dem siden de genereres av et javascript, så vurderer å drite i dem...

Btw.. nye kontoen har CPanel X... må være det villeste online kontrollpanelet jeg har sett... pooorno!
ja den var litt bedre
Jeg likte den jeg, den var flått