Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1390
Lurte på om noen har shoppa over den danske nettbutikken http://www.smartguy.dk før? Nå har jeg i hvertfall ventet i 13 dager på klærne mine, men det skjer liksom ingenting.
Jeg sporte opp pakken, men det siste som står (som forøvrig er for 5 dager siden): "Frataget til tollbehandling"

Er dette normalt, eller burde jeg tenke på å sende en klage snart?
Den er i tollen rett og slett. Bare vent litt mer du..
Prøv å spore den på www.posten.no
Sitat av lanze
Prøv å spore den på www.posten.no
Vis hele sitatet...
Har du i det heletatt LEST første post?

-Den siden så mistenkelig ut :/ Hadde IKKE turt å handla der uten noen erfaringer fra andre, som kompisen din kanskje gjorde.
Når det blir stoppet i tollen er det bare å vente. Da er det ikke nettbutikken sin skyld akkurat.
Si ifra når du får pakken.. Fikk plutselig en veldig god følelse av at denne t-skjorta vil slå an nå for tida http://www.smartguy.dk/outlet/VisVar...e.asp?ID=16882
Sist endret av Popp; 15. januar 2008 kl. 21:48.
Si ifra når du får pakken.. Fikk plutselig en veldig god følelse av at denne t-skjorta vil slå an nå for tida http://www.smartguy.dk/outlet/VisVa...de.asp?ID=16882
Vis hele sitatet...
Haha! Før du vet ord av det har du kripos på nakken!
Sitat av Mdface
Haha! Før du vet ord av det har du kripos på nakken!
Vis hele sitatet...
Kripos? Hva faen?. Tror du at du blir den nye t-skjortemannen eller noe? tror nok du kan rulle inn puppen, Kripos driter vel en laaang marsj i om du går med den t-skjorta?
Må bare slenge inn at jeg har handlet der flere ganger og har ingenting å utsette på de.
Sitat av adrianG
Kripos? Hva faen?. Tror du at du blir den nye t-skjortemannen eller noe? tror nok du kan rulle inn puppen, Kripos driter vel en laaang marsj i om du går med den t-skjorta?
Vis hele sitatet...
Lommemannen + den t-skjorta = en spøk du ikke skjønte helt?
Sitat av adrianG
Kripos? Hva faen?. Tror du at du blir den nye t-skjortemannen eller noe? tror nok du kan rulle inn puppen, Kripos driter vel en laaang marsj i om du går med den t-skjorta?
Vis hele sitatet...
Det var ironi. Han tulla med at siden det tok så lang tid hadde de funnet noe rart og sendt den til Kripos så de skulle ta dem osv. Bare tull asså.

Toll tar lang tid. Just wait
Pakken ligger hos tollen ikke unormalt at det tar dager og uker. Det lengste jeg har venta er 3uker på tollen. Og ikke hadde de noe godt svar på hvorfor de hadde pakken så lenge, og ikke vare det noe farlig eller rare ting oppi den.
Aela: Nå må du ikke være så frekk lille venn.
Grunnen til at jeg ba han om å gjøre det, er at jeg flere ganger har opplevd at når jeg sporer ting jeg har bestilt ifra utlandet, så kan pakken kun spores på www.posten.no når den har nådd norge.
Hvordan kan jeg spore opp pakken hos posten.no når jeg kun har fått en dansk kode som jeg må bruke på deres sporingsside?
neida, du må ikke bruke den på deres sporingsside. Det blir automatisk lagt inn i det norske systemet så snart den er inne i Norge. Bare prøv!
Hey, det funka! Takk skal du ha Lanze! Pakken er videresendt fra Oslo idag Jeg gir deg en KP som takk for hjelp

(Er det noe gærnt med KP funksjonen idag? Jeg prøver å gi KP men det skjer ikke en dritt, prøvte og vente litt og)
Sist endret av Svends; 15. januar 2008 kl. 23:16.
blir jo sikkert noe ekstra moms og drit på pakka de da siden den har blitt stoppe i tolla elns er vel 25% på klær inn i Norge? eller tar jeg kjempe feil?
Sitat av Svends
Hey, det funka! Takk skal du ha Lanze! Pakken er videresendt fra Oslo idag Jeg gir deg en KP som takk for hjelp

(Er det noe gærnt med KP funksjonen idag? Jeg prøver å gi KP men det skjer ikke en dritt, prøvte og vente litt og)
Vis hele sitatet...

Off topic:
Man kan ikke gi KP i egne tråder nettopp for å forhindre at folk gir KP som takk for hjelpen. KP skal gis til poster som utmerker seg spesielt, ikke som takk for hjelpen for en link.
No problem. Deilig å ha rett for en gangs skyld