Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 676
Jeg har en PowerBook G4 12" som har en litt løs ladder, men jeg tror det er DC-in eller hva det heter på hovedkortet som er problemet. Så jeg lurte på om det finnes noen måte å jukse til dette på ? Eventuelt legge på en magnet eller noe i begge ender uten at noe går i stykker.

Hvis noen har prøvd å fikse det samme med hell så si vennligst si ifra
lader? (20tegn)

EDIT: 10 tegn visst...
Sist endret av VivaLatrina; 2. januar 2009 kl. 14:40.
Problemet ditt er at den detter lett ut igjen fra "hullet"? ()
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
lader? (20tegn)

EDIT: 10 tegn visst...
Vis hele sitatet...

Jess sir! Ser det ble feil jeg også.

Sitat av fulloggal Vis innlegg
Problemet ditt er at den detter lett ut igjen fra "hullet"? ()
Vis hele sitatet...


Det stemmer veldig bra, det er helt sinnsykt irriterende.

Første som slo meg at jeg kanskje kan sette en tynnteip bit i rundt metallet slik at pluggen blir større? Eller vil det hindre noen form for kontakt?
Sist endret av Berre; 2. januar 2009 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av goillum Vis innlegg
Eller vil det hindre noen form for kontakt?
Vis hele sitatet...
Ja, det vil det. Hindre kontakt, altså. Så det vil ikke funke.
Okei, tenkte kanskje at det var den pinnen i midten som ga maskinen strøm og at metallet i rundt var for å "feste" den til maskinen.
på min lader så tok jeg bare å klemte kontakten slik at den ble litt urund(ikke mye), og da blir den trang på den ene sida, altså sitter den fint Funker kun om det er samme lader som på gamle iBook G4 da..
Takk, det fungerte utrolig bra Tok meg en liten bætta så fungerte det strålende