Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 4983
Bilde jeg lagde av Hufsa mens jeg kjedet meg
http://img84.imageshack.us/img84/5148/bukacopyqi7.th.jpg


Ble vel egentlig ikke så veldig bra, men synes det var litt morsomt


EDIT: Så nå at denne kanskje burde vært plassert i grafisk design
Sist endret av Parkett; 12. januar 2008 kl. 23:49.
Yeah yeah, godt forsøk ihvertfall.
Skulle kutta geværet..
Sitat av [GC/Betater]
Skulle kutta geværet..
Vis hele sitatet...
Ja, kjerringa er psycho nok fra før av.
Hufsa er bare ensom
Sitat av MartinB
Hufsa er bare ensom
Vis hele sitatet...
Og scary_
Sånn da:

http://img215.imageshack.us/img215/6204/hufsays3.th.jpg
Sist endret av Parkett; 13. januar 2008 kl. 00:03.
Og greia med tråden er..?

Synest ikke dette var noe spesielt bra. For meg er dette et bilde av hufsa, der det er brusa på litte grann "blod" og bakgrunn. Laget et skilt og satt på dårlig skrift.
Unskyld, men du må nok prestere litt bedre for å nå igjennom til publikum.
Morsomt konsept, ræva gjennomføring, intet mer å tilføye.
Sist endret av frevev; 13. januar 2008 kl. 00:11.
Er ikke hufsa lilla? Og burde ikke dette heller vært i galleriet?

Ellers ligna det jo på hufsa, men effektene var kjedelige og det er ikke noe "wow!" effekt ved bildet. Som sagt før, dårlig gjennomført.
Sitat av Gisse
Er ikke hufsa lilla? Og burde ikke dette heller vært i galleriet?

Ellers ligna det jo på hufsa, men effektene var kjedelige og det er ikke noe "wow!" effekt ved bildet. Som sagt før, dårlig gjennomført.
Vis hele sitatet...

Til deg og noen av dere over:


Ja er enig at dette ikke var noe spesielt bra, men jeg synes personlig at dette var morsomt. Hvis dere ikke synes det er det greit Jeg lagde heller ikke dette fordi det skulle se spesielt bra ut.


EDIT: Og ja Hufsa er lilla
Sist endret av Parkett; 13. januar 2008 kl. 00:27.
Sitat av Parkett
Til deg og noen av dere over:


Ja er enig at dette ikke var noe spesielt bra, men jeg synes personlig at dette var morsomt. Hvis dere ikke synes det er det greit Jeg lagde heller ikke dette fordi det skulle se spesielt bra ut.


EDIT: Og ja Hufsa er lilla
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke det er greit. Personlig synes jeg du har dårlig humor.
Sitat av barskutenkarsk
Jeg synes ikke det er greit. Personlig synes jeg du har dårlig humor.
Vis hele sitatet...

Det får være din subjektive mening. Uansett føler ikke at du kan dømme min humor etter at du har sett et bilde
Sist endret av Parkett; 13. januar 2008 kl. 00:42.
Det var ikke morsomt. Sånn seriøst.
Sitat av barskutenkarsk
Jeg synes ikke det er greit. Personlig synes jeg du har dårlig humor.
Vis hele sitatet...
Og det sier du utifra at han synes ett bilde er morsomt? Utrolig unødvendig kommentar, i tillegg til at du har omtrent null grunnlag for å si det. Beklager offtopic, men ble bare litt irritert over at du begynner med personangrep når han bare vil vise et bilde han har laget.
Jeg lo iallefall om det teller.
Som sagt før, ikke det mest kunstneriske jeg har sett. Dog morsomt, for det spiller på at Hufsa er slem og farlig. Det er hele poenget. Og klarer du ikke skjønne det, er du 12 og leiker deg voksen, eller så er du en person som ikke kan skjønne at andre kan synes andre ting er morsomt. Og hvis du skal begynne med personangrep BARE pga. et bilde han slang sammen på 10-15 min kanskje mindre, så er det DU som har problemet her.
Takk, så dette var ikke noe jeg ville vise fram at jeg hadde skills, tvert imot.

Hate it or leave it.
Hva er det med folk i dag a? Normalt hadde dette blitt flamet side opp og side ned.

Ræva og ikke morsomt,sorry
Det var ikke morsomt. Sånn seriøst.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at du har vurdert humoren i bildet objektivt, og at dette ikke bare er din subjektive mening?
Sitat av frgz
Hva er det med folk i dag a? Normalt hadde dette blitt flamet side opp og side ned.

Ræva og ikke morsomt,sorry
Vis hele sitatet...

Hva er pointe med og flame? Kan du ikke si at du ikke likte det, ingen grunn til og flame for det...


Gi heller litt konstruktiv kritikk. Uansett takk for at jeg fikk møte en dust så tidlig på dagen
Sist endret av Parkett; 13. januar 2008 kl. 00:52.
Sitat av frgz
Hva er det med folk i dag a? Normalt hadde dette blitt flamet side opp og side ned.

Ræva og ikke morsomt,sorry
Vis hele sitatet...
BAre fordi du gråt når Hufsa kom, og dette vil gi deg mareritt i natt, så skal du flame? Og om du hadde lest hele tråden og hva Parkett sier, så ser du at han lagde dette kjapt.
Sitat av Parkett
Hva er pointe med og flame? Kan du ikke si at du ikke likte det, ingen grunn til og flame for det...
Vis hele sitatet...
Jo akkuratt det jeg gjorde.Det jeg mente var at på en normal dag hadde dette bildet blitt flamet om du liker det eller ikke.

Sitat av Parkett
Uansett takk for at jeg fikk møte en dust så tidlig på dagen
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig
Sist endret av frgz; 13. januar 2008 kl. 00:59.
Jeg likte det ikke i hvert fall... Liker ikke at folk kødder med gamle barne-tv figurer. Spesielt ikke med et par dårlig photoshop effekter

daaakar Hufsa
Haha, hva er greia her?

Hvis man liker det bildet, er man enten full eller blind. Både gjennomføringen og tanken bak det er hverken morsom eller god. Dette kan enhver 12-åring klare å lage.
Ser ikke hufsa slik ut??
Sist endret av oPRE; 13. januar 2008 kl. 10:43.
Sitat av Freaky me
Ser ikke hufsa slik ut??
Vis hele sitatet...
Jo, det er samme bilde, han har bare lagt på et gevær, gjort alt mørkere, satt på et elendig skilt, og gjort øynene rød (kanskje det verste), lagt på litt blod og til slutt en grusom skrift (nei, det er nok uten tvil det verste).

Har du akkurat fått photoshop, eller?
Sitat av Diablo
Jo, det er samme bilde, han har bare lagt på et gevær, gjort alt mørkere, satt på et elendig skilt, og gjort øynene rød (kanskje det verste), lagt på litt blod og til slutt en grusom skrift (nei, det er nok uten tvil det verste).

Har du akkurat fått photoshop, eller?
Vis hele sitatet...

Nei, har hatt det en stund, men har på en måte lagt det på hylla. Som jeg har sagt nå sånn cirka 100 ganger så er ikke dette meningen at det skal være bra i den form av effekter. Hvis du er veldig interessert så kan du sikkert få sett noe av det jeg har laget før, da jeg holdt på med photoshop. Dette er heller ikke profesjonelt, men det er bedre i form av effekter.

Som Xasma sa er vel dette kanskje slengt sammen i løpet av 15 minutter kanskje mer kanskje mindre. Og formålet var ikke meningen at det skulle være noen gode effekter osv.

Siste jeg har og si er at hvis personlig humor ikke er lov på NFF så beklager jeg dette. Da må det bare sies at jeg håper personlig humor er lov.
Hvis det ikke var meningen at det skulle være bra... Hvorfor ligger det på Skryteplassen da?
Sist endret av grudgE; 13. januar 2008 kl. 13:43.
For det første, sånn for å være litt konstruktiv: Har du sett navnet på underforumet du poster i? "Skryteplassen"? Her skal du vise frem ting du er stolt over og/eller vil ha konstruktiv tilbakemelding på for å forbedre materialet ditt. Neste gang kan du prøve deg på galleriet med ting som dette. Ikke at jeg anbefaler deg å poste ting som dette her i det hele tatt.

Hvis dette er hva du ser på som gøy og dette er din "personlige humor" (?) er det bra for deg, du trenger ikke stort for å gledes. Men når du poster slikt på et åpent forum må du regne med folks ærlige tilbakemeldinger! Og ærlig talt: Det der var ikke morsomt.

Jeg driter vel i om du synes det er kjipt om din sære, smale humor ikke treffer oss på nff! Ikke bli så sutrete. Ta det til deg, hold kjeft og neste gang du lager et slikt humoristisk mesterverk kan du vise det til vennene dine og dere kan le ræva av dere, men la oss slippe.

Sånn. Alle kan poste hva de vil her, men alle må også regne med at alle kan svare på det de poster.
Sist endret av froskenfredrik; 13. januar 2008 kl. 13:46.
Sitat av froskenfredrik
For det første, sånn for å være litt konstruktiv: Har du sett navnet på underforumet du poster i? "Skryteplassen"? Her skal du vise frem ting du er stolt over og/eller vil ha konstruktiv tilbakemelding på for å forbedre materialet ditt. Neste gang kan du prøve deg på galleriet med ting som dette. Ikke at jeg anbefaler deg å poste ting som dette her i det hele tatt.

Hvis dette er hva du ser på som gøy og dette er din "personlige humor" (?) er det bra for deg, du trenger ikke stort for å gledes. Men når du poster slikt på et åpent forum må du regne med folks ærlige tilbakemeldinger! Og ærlig talt: Det der var ikke morsomt.

Jeg driter vel i om du synes det er kjipt om din sære, smale humor ikke treffer oss på nff! Ikke bli så sutrete. Ta det til deg, hold kjeft og neste gang du lager et slikt humoristisk mesterverk kan du vise det til vennene dine og dere kan le ræva av dere, men la oss slippe. I verste fall kan du vise det på galleriet der det meste er lov. Ja du hørte riktig, også sugne wannabe funny photoshop bilder som du har laget.

Sånn. Alle kan poste hva de vil her, men alle må også regne med at alle kan svare på det de poster.
Vis hele sitatet...
Bare la til noe jeg froskenfredrik håper det var greit.
Sist endret av Pheromone; 13. januar 2008 kl. 13:52.
Sitat av froskenfredrik
For det første, sånn for å være litt konstruktiv: Har du sett navnet på underforumet du poster i? "Skryteplassen"? Her skal du vise frem ting du er stolt over og/eller vil ha konstruktiv tilbakemelding på for å forbedre materialet ditt. Neste gang kan du prøve deg på galleriet med ting som dette. Ikke at jeg anbefaler deg å poste ting som dette her i det hele tatt.

Hvis dette er hva du ser på som gøy og dette er din "personlige humor" (?) er det bra for deg, du trenger ikke stort for å gledes. Men når du poster slikt på et åpent forum må du regne med folks ærlige tilbakemeldinger! Og ærlig talt: Det der var ikke morsomt.

Jeg driter vel i om du synes det er kjipt om din sære, smale humor ikke treffer oss på nff! Ikke bli så sutrete. Ta det til deg, hold kjeft og neste gang du lager et slikt humoristisk mesterverk kan du vise det til vennene dine og dere kan le ræva av dere, men la oss slippe.

Sånn. Alle kan poste hva de vil her, men alle må også regne med at alle kan svare på det de poster.
Vis hele sitatet...

EDIT: Så nå at denne kanskje burde vært plassert i grafisk design

Dette skrev jeg i min første post.

Du sier at jeg sutrer ja vel! Det er en forskjell på og sutre og svare tilbake. Som du sa folk må kunne få svare det de vil og da må jeg få lov til og svare tilbake ikkesant? Ikke be meg holde kjeft.

Og hvorfor begynne med personalangrep du kan bare si det er dårlig og at dette er ikke din sans for humor. Du trenger ikke skrive en lang post over hvor patetisk jeg er. Jeg tror jeg klarer det fint selv. Og hva faen har det og si om jeg trenger lite for og gledes, jeg er helt sikker på at DU har ting som DEG og DINE venner synes er morsomt, men som alle andre synes er helt bak mål.
Sist endret av Parkett; 13. januar 2008 kl. 14:14.
Sitat av Parkett
Så nå at denne kanskje burde vært plassert i grafisk design.
Vis hele sitatet...
Vel...

Sitat av Parkett
Du trenger ikke skrive en lang post over hvor patetisk jeg er. Jeg tror jeg klarer det fint selv.
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i.
er ikke det der starcraft fonten?:P

ser ut som skiltet svever. og hvorfor står det "danger, restricted area" ? skal det liksom advare hufsa? eller er hufsa en danger, restricted area.(no som ikke går ann lol)?.

hadde passet bedre om hufsa var en gal kjøttkniv slakter psycho elns:P sniper blir så bleh:P

og navnet "hufsathepsycho" er bare max fjortis :P

minner meg bare om alle CS kidsa som heter noe som :

Psychokiller
Psychodragon
MatsTheSpychoKillah
etc etc:P
Velkommen Parkett. Du har akkuratt vært litt for lite på nFF til å forstå at mesteparten av de som kommenterer på skryteplassen er hovne, vonde blærer som elsker å drepe all form for motivasjon og selvtillit hos de som prøver å lage noe Hva er det med denne kollektive mobbe-kåtheten? Når èn begynner, kaster alltid flere seg på - og begynner med personangrep.

Idiotisk at trådstarter ikke får konstruktive tilbakemeldinger før post nr 8. Tror det er en del folk her som bør tenke seg om før de poster, så slipper vi så mye unødvendig piss.

Ja, så var det tegningen din da. Jeg likte den ikke særlig. Jeg ser hva du tenkte, men det var ikke så morsomt. Som sagt tidligere så ser det ut som om du bare har kastet litt blod og skrift på et opprinnelig bilde, som flere her ser ut til å ikke like. Men man begynner alltid i det små - og hvis du liker å holde på med dette så fortsett med det. Ikke frekt ment, men du kan bare bli bedre
Bildet er ikke noe som burde postes her da det ikke krever noe videre kreativitet å produsere. Ergo, man burde sette seg inn i hva som blir lagt ut på "Skryteplassen" av andre medlemmer som har vært her en stund, man burde tenke seg om 5 ganger før man med sikkerhet legger ut et produkt som er selvlaget her.

Og, vi andre har et ansvar for å sørge for at trådene som dette holder seg ryddige. Ser vi at det blir lagt ut et bilde som er langt over hva som er 'akseptabelt' å gidde kommentere (noe som går på skjønn og allmenn logikk) så lar vi det bli med én kommentar om at dette ikke er passende i forumet, folk skal ikke følge på med random kommentarer om at dette suger.

Om tråden forblir ubesvart er det et langt bedre poeng enn å flamme ned brukeren med det samme svada-tullet gjennom en hel dag for så å se at tråden blir slettet. Forblir tråden ubesvart med mange visninger burde brukeren ta et poeng, man kan også bare sende en PM til brukeren for vennskaps-skyld.

Da slipper vi at alle skal leke sure gretne tullinger som vil få ut sin aggresjon. Det har blitt en trend på nFF og det er på mange måter litt trist at alle skal vokse frem på forumet til å bli sære 'gamle' tullinger.

Dette bildet har overhodet ingenting å gjøre her, men brukeren burde også forstå det.

Get a grip folkens.
Sist endret av Tierra; 21. januar 2008 kl. 08:47.
Sitat av Tierra

Dette bildet har overhodet ingenting å gjøre her, men brukeren burde også forstå det.

Get a grip folkens.
Vis hele sitatet...
Greit, men som jeg har sagt selv ganske tidlig, at dette var feilplassert. Uansett, takk for at du sier fra på en bra måte. Selfølgelig har jeg skjønt for lenge siden at kanskje posten ikke burde verdt postet. Den ble da det og da kunne jeg like gjerne la den begrave seg selv eller høre på alle flammerne og svare tilbake.
Helt forferdelig tekst faktisk.
jeg ser ikke humoren.
nå har jeg ikke sett hufsa siden jeg var liten å så på mumitrollet...
og det jeg husker var at ingen noen gang nevnte at hun var ond på noen måte...
hun var bare stille og hadde med seg en kald og ensom stemning.
så å gi henne rød øyne og en rifle forstår jeg ikke...?

og billed messig så er jeg ikke veldig imponert. antar at du har brukt photoshop
og hentet resursene fra google bilde søk (skiltet,riflen og hufsa) og klippet og limt og lagt på blod og effekter... men jeg tror heller ikke at du har brukt photoshop så alt forlenge, og det er en bra start... ikke gi opp enda.

(man kan lære my av å hærme etter andre, du burde sjekke ut Tutorials'ene på Deviant art, lærte selv en hel del av det =)
Sist endret av TETRS; 21. januar 2008 kl. 09:32.
Jeg lo. Av kommentarene du fikk, men likevel.
Selv om du hadde lagt denne inn under grafisk design hadde du fortsatt feilet. Totalt.

Ja, det er min subjektive mening som du maser så mye om, jeg er ganske sikker på at det er noen her inne som er enige. Du har redigert et bilde, ikke laget det. Det sier vel det meste om deg og dine "skills".
Sitat av Rejolo
Selv om du hadde lagt denne inn under grafisk design hadde du fortsatt feilet. Totalt.

Ja, det er min subjektive mening som du maser så mye om, jeg er ganske sikker på at det er noen her inne som er enige. Du har redigert et bilde, ikke laget det. Det sier vel det meste om deg og dine "skills".
Vis hele sitatet...
Ja jegh maser hele tia om at det er din subjektive mening, all the time. MEN DET JEG POKKER MEG BLIR JÆVLIG lei av er at et bilde som jeg har redigert eller WHATEVER ikke gir deg eller noe andre noe grunnlag til og dømme meg som, person eller om jeg suger hardt eller ikke i photoshop...
adhd angrep?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av mr_eff
Er du sikker på at du har vurdert humoren i bildet objektivt, og at dette ikke bare er din subjektive mening?
Vis hele sitatet...
Humor er veldig sjeldent objektivt.
Ja det er et ADHD angrep mot folk som generaliserer
Sist endret av Parkett; 21. januar 2008 kl. 14:39.
hahaha!! det her er den hufsa jeg husker fra mareritta mine XD

haha, bra bilde mann, takk for at du rippa opp i gamle sår XP
Sitat av MartinB
Hufsa er bare ensom
Vis hele sitatet...
Hvem er det?
Sitat av Rejolo
Selv om du hadde lagt denne inn under grafisk design hadde du fortsatt feilet. Totalt.

Ja, det er min subjektive mening som du maser så mye om, jeg er ganske sikker på at det er noen her inne som er enige. Du har redigert et bilde, ikke laget det. Det sier vel det meste om deg og dine "skills".
Vis hele sitatet...

how the fuck kan du se om han her feiler totalt?? for hvis han feiler TOTALT, feiler han i alt han gjør!

dette er din subjektive mening som SKAL handle om bildet, men du går ut mot personen som lagde det -.-

det der var lame rejolo!

gå og gjem deg i et eller annet mørkt underforum :P
Du har tydeligvis mye fritid.
Greit nok bilde, fikk meg til å le