Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4806
Hei.

Hva er det med de nigerianske prostituerte? Tenker da på det som har stått i avisene de siste dagene.

- Har de holdt på sånn lenge i Oslo? (Bor på gokk sjøl, så vet ikke)
- Har de kommet til Norge for å prostituere seg (jobbe) eller er de flyktninger som har blitt fryktelig forsømt / feil integrering i samfunnet?
- Er de narkomane?
- Er det noen nordmenn som kjenner dem, og som har snakket med dem?
- Hvorfor (i all verden) stakk de av med han politikerens briller?
- Er det sannsynlig at de har HIV/AIDS? Isåfall, hvor mange sånn ca?
- Tror dere alle har en felles hallik, som sitter skikkelig godt i det? I såfall: bor han i Norge?
- Er det noen her som har erfaring / en god historie å fortelle om disse horene?

Blir visst mange spørsmål dette.. Håper noen med litt kunnskap kan svare på noen av dem. På forhånd takk!

P.S: Norske prostituerte oppfører seg vel ikke sånn? Hvordan går det med businessen for dem nå når arbeidsområdet er blitt invadert av slike pågående, nærmest aggressive "rivalene"?
- Har de holdt på sånn lenge i Oslo? (Bor på gokk sjøl, så vet ikke) Ja, minst et par år.
- Har de kommet til Norge for å prostituere seg (jobbe) eller er de flyktninger som har blitt fryktelig forsømt / feil integrering i samfunnet? De kommer på turistvisum for 3 måneder for å prostituere seg
- Er de narkomane? Nei
- Er det noen nordmenn som kjenner dem, og som har snakket med dem? Kjenner ingen, men har snakket med noen av dem
- Hvorfor (i all verden) stakk de av med han politikerens briller? Fordi hun var desperat etter penger?
- Er det sannsynlig at de har HIV/AIDS? Isåfall, hvor mange sånn ca? Nei, men kanskje større risiko enn horer fra andre land?
- Tror dere alle har en felles hallik, som sitter skikkelig godt i det? I såfall: bor han i Norge? Nei, det er folk i hjemlandet som overtaler/truer dem ut i prostitusjon, ofte truer de med svart magi mot familien
- Er det noen her som har erfaring / en god historie å fortelle om disse horene? Har blitt antastet av horer ofte, og har snakket med flere av dem. De er mennesker akkurat som du og jeg, kastet inn i en situasjon de ikke klarer å forandre på


P.S: Norske prostituerte oppfører seg vel ikke sånn? Hvordan går det med businessen for dem nå når arbeidsområdet er blitt invadert av slike pågående, nærmest aggressive "rivalene"? Businessen blir dårligere og prisene går ned.

Alt dette kunne jeg svare på fordi jeg jevnlig leser aviser. Try it some time
Sist endret av xtapolapocetl; 21. desember 2007 kl. 01:05. Grunn: typo
- Har de holdt på sånn lenge i Oslo? (Bor på gokk sjøl, så vet ikke)
Har nok drevet på en del år ja. Bor i "gokk" selv, og det er lite/ingeting her. Men, når jeg har vært ut i det vide Noreg har jeg opplevd det ja.

- Har de kommet til Norge for å prostituere seg (jobbe) eller er de flyktninger som har blitt fryktelig forsømt / feil integrering i samfunnet?
Sikkert begge deler. Er nok en del som blir presset til det

- Er de narkomane?
Det er alltid noen narkomane. Men, man er jo ikke automatisk narkoman når de driver med prositusjon?

- Er det noen nordmenn som kjenner dem, og som har snakket med dem?
Er selv bare 16 år, og har blitt kontaktet av en prostituerte ja. Men, om de var nigerianske eller ikke, aner jeg ikke.

- Hvorfor (i all verden) stakk de av med han politikerens briller?
Fordi det var dyre briller? For sikkert solgt de for masse penger

- Er det sannsynlig at de har HIV/AIDS? Isåfall, hvor mange sånn ca?
Dumt spørsmål egentlig. Er umulig for oss å annslå et ca tall. Blir jo det samme som å spørre om et ca tall til hvor mange som bruker te lys på kjøkken bordet.

- Tror dere alle har en felles hallik, som sitter skikkelig godt i det? I såfall: bor han i Norge?
Tror ikke det er så altformye hallikk virksomhet i Norge. Men, jeg skal ikke utale meg mer en det. Jeg aner rett å slett ikke. Snakker ut av hva jeg tror.

- Er det noen her som har erfaring / en god historie å fortelle om disse horene?

Jeg har ingen ihvertfall.
Sist endret av oom; 21. desember 2007 kl. 01:19.
Jeg hadde iallefall tatt en god norsk over en løs neger (kunne man si det forresten?) any day
Sitat av Skrekkugle
Jeg hadde iallefall tatt en god norsk over en løs neger (kunne man si det forresten?) any day
Vis hele sitatet...
Men en løs norsk over en god neger da?
Sitat av frgz
Men en løs norsk over en god neger da?
Vis hele sitatet...
Lett en neger, negere rocker gata(bokstavelig talt)
Litt OT:
Beklager meg selv til trådstarter for å stjele tråden, men tror du har fått svar på det du lurte på?..

Prostitusjon - er det så galt?
Jeg har selv ikke noe problem med å skaffe meg et ligg.. Mye grunnet at jeg har kjæreste, men har tenkt litt.. Om noen kompiser og jeg er i f.eks. Tyskland og vi bestemmer oss for å stikke til horestrøket hvor damene danser i vinduene og greier - altså bordellstrøket - og kjøper oss litt mus, er dette da veldig galt?
Er det ekkelt og skittent eller er det en artig opplevelse?

Jeg ville aldri gjort de nå som jeg har kjæreste selfølgelig..
Dette er et emne som er diskutert til månen og tilbake, men.. Nei, selvfølgelig er det ikke noe galt i at to voksne mennesker inngår en gjensidig avtale om tjenesteytelser mot pengeytelser.

Det blir først galt når den ene er tvunget inn i det og arbeider under trusler om vold og død for seg og familien.

A pro pos nigerianske prostituerte vs. norske: Det er nok større sannsynlighet for at de norske har hepatitt og andre narkomani-relaterte sykdommer (skitne sprøyer, etc), mens det muligens er større sannsynlighet for at desperate nigerianere sier ja til et ligg uten kondom. Så med mindre du har en rasepreferanse tror jeg det blir hipp som happ mtp. sykdomsrisiko (hvis du skulle være så gæærn å utsette deg for hennes kroppsvæsker)..

Sitat av OoM
- Har de holdt på sånn lenge i Oslo? (Bor på gokk sjøl, så vet ikke)
Har nok drevet på en del år ja. Bor i "gokk" selv, og det er lite/ingeting her. Men, når jeg har vært ut i det vide Noreg har jeg opplevd det ja.

- Har de kommet til Norge for å prostituere seg (jobbe) eller er de flyktninger som har blitt fryktelig forsømt / feil integrering i samfunnet?
Sikkert begge deler. Er nok en del som blir presset til det

- Er de narkomane?
Det er alltid noen narkomane. Men, man er jo ikke automatisk narkoman når de driver med prositusjon?

- Er det noen nordmenn som kjenner dem, og som har snakket med dem?
Er selv bare 16 år, og har blitt kontaktet av en prostituerte ja. Men, om de var nigerianske eller ikke, aner jeg ikke.

- Hvorfor (i all verden) stakk de av med han politikerens briller?
Fordi det var dyre briller? For sikkert solgt de for masse penger

- Er det sannsynlig at de har HIV/AIDS? Isåfall, hvor mange sånn ca?
Dumt spørsmål egentlig. Er umulig for oss å annslå et ca tall. Blir jo det samme som å spørre om et ca tall til hvor mange som bruker te lys på kjøkken bordet.

- Tror dere alle har en felles hallik, som sitter skikkelig godt i det? I såfall: bor han i Norge?
Tror ikke det er så altformye hallikk virksomhet i Norge. Men, jeg skal ikke utale meg mer en det. Jeg aner rett å slett ikke. Snakker ut av hva jeg tror.

- Er det noen her som har erfaring / en god historie å fortelle om disse horene?

Jeg har ingen ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Kanskje du skulle gjort litt research før du svarte.

- Nei, det er ikke klassiske flyktninger blant de nigerianske prostituerte. De kommer som oftest til Norge på italienske papirer, og de fleste har prostituert seg i utlandet før de kom hit.

- Nei, det er ikke narkomane blant de afrikanske prostituerte, med mindre de har blitt det i Europa. De er stort sett rusfrie og jobber kun for å betale ned gjeld / hjelpe familien

- Stort sett de fleste afrikanske prostituerte har en form for hallik bak seg. Men i motsetning til de østeuropeiske er de som regel backet av større nettverk, hvor hovedmennene sitter i Søreuropa eller Afrika. Ofte er det en "horemamma" som samler inn pengene, og som regel er disse tidiligere prostituerte som har jobbet ned gjelden og nå jobber for halliken. Pga. dette er det som regel umulig å påvise, for ikke å nevne slå ned på hallikvirksomheten.
Takk, xtapolapocetl, for saklig og interessant info. Har gitt KP til begge innleggene dine, da de gav meg svar på det jeg lurte på. Tar til meg det med å lese aviser, men jeg prøver no :b
Sitat av xtapolapocetl
Dette er et emne som er diskutert til månen og tilbake, men.. Nei, selvfølgelig er det ikke noe galt i at to voksne mennesker inngår en gjensidig avtale om tjenesteytelser mot pengeytelser.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker egentlig mer på om det er generell tabu rundt emne eller om folk er ganske åpne for det? Altså, bordellene i Tyskland har jo kunder som "handler" hos dem, men er dette kun kåte ungkarer som ikke får seg noe annet? Jeg vet ikke hva jeg skal synes om det..

Fristende og spennende, men også ekkelt. Å tenke på at hora nettopp har fått en i ræva av en hårete neger på 2.12 er ikke digg...
Må bare si at det er jævelig plagsomt ihvertfall. Jeg bor ca midt i byen, ti min eller så å gå fra karl johan, og går derfor ofte hjem fra byen istedet for å stresse med å få taxi. Bare nå i løpet av denne uka, så har jeg gått fra to julebord/ball. Faan så irriterende, har heldigvis ikke blitt klådd på, men blir mast på hele fordømte tida.

Jævelig irriterende.

Andre kan få diskutere om det er rett/galt osv, jeg syns ihvertfall det er ekkelt, og ville ikke rørt hverken nigerianske eller andre horer, samme hvor despo jeg skulle være.
Sitat av Pope
Jeg tenker egentlig mer på om det er generell tabu rundt emne eller om folk er ganske åpne for det? Altså, bordellene i Tyskland har jo kunder som "handler" hos dem, men er dette kun kåte ungkarer som ikke får seg noe annet? Jeg vet ikke hva jeg skal synes om det...
Vis hele sitatet...
I Tyskland er det mye mer stuerent å gå på bordell enn her. Iflg. artikler jeg har lest er det visst vanlig å snakke om det, sammenligne erfaringer, etc. Jeg har enda til gode å møte en nordmann som forteller om sine erfaringer med prostituerte. Det å gå til en prostituert har vært uglesett som noe feil og ekkelt så lenge jeg kan huske, og selv om prostitusjonen er mye mer åpenlys nå enn før, er mitt inntrykk at det fremdeles er slik.

Kundegruppen, i Norge som Tyskland, består nok av både kåte ungkarer som ikke får seg noe annet, gifte menn som ikke får sex (eller riktig sex) av kona, karriéremenn som rett og slett ikke har tid til dame, invalide/handicappede og fulle lettpåvirkelige menn på vei hjem fra bytur.

Syns selv ikke det er særlig spennende eller fristende med gateprostituerte, men det kan kanskje ha noe med at jeg har hatt to venninner som har endt opp på gata selv?
Sist endret av xtapolapocetl; 21. desember 2007 kl. 19:36.
Sitat av Pope
Fristende og spennende, men også ekkelt. Å tenke på at hora nettopp har fått en i ræva av en hårete neger på 2.12 er ikke digg...
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle han akkurat være neger?
Sitat av xtapolapocetl
I Tyskland er det mye mer stuerent å gå på bordell enn her. Iflg. artikler jeg har lest er det visst vanlig å snakke om det, sammenligne erfaringer, etc. Jeg har enda til gode å møte en nordmann som forteller om sine erfaringer med prostituerte. Det å gå til en prostituert har vært uglesett som noe feil og ekkelt så lenge jeg kan huske, og selv om prostitusjonen er mye mer åpenlys nå enn før, er mitt inntrykk at det fremdeles er slik.

Kundegruppen, i Norge som Tyskland, består nok av både kåte ungkarer som ikke får seg noe annet, gifte menn som ikke får sex (eller riktig sex) av kona, karriéremenn som rett og slett ikke har tid til dame, invalide/handicappede og fulle lettpåvirkelige menn på vei hjem fra bytur.

Syns selv ikke det er særlig spennende eller fristende med gateprostituerte, men det kan kanskje ha noe med at jeg har hatt to venninner som har endt opp på gata selv?
Vis hele sitatet...
Hvis du selv har venninner som har endt opp på gata finner jeg ditt forsvar av prostitusjon -greit med gjensidig avtale mellom to voksne mennesker- svært underlig.

Prostituasjon er nær sagt aldri frivillig, derfor kan en slik avtale heller ikke være gjensidig. Prostituasjon er ofte knyttet opp mot moderne slavedrift, det vil si trafikking og menneskehandel. Uansett er det knyttet alltid opp mot mennesker i ytterste nød som har store relasjonsskader og et rasert selvbilde.

Graden av frivillighet er så liten at det for alle praktiske formål kan sees bort fra.
Sist endret av Kaunda; 22. desember 2007 kl. 08:02.
Åja, en ting til:
sånn som det er NÅ i oslo har det IKKE vært i årevis. Det er ihvertfall relativt nytt, skal ikke sette noen dato på det akkurat, men la oss si et par-tre år kanskje? Første gangen jeg kan huske at jeg ble mast på på karl johan når jeg var på vei hjem fra byen var vel sommeren for halvannet år siden.
Sitat av Spawn2
Hvorfor skulle han akkurat være neger?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Rart at enkelte alltid henger seg opp i den slags for å fremstå som gode. Personlig synes jeg det er mer rasistisk å alltid utelate de mørke enn å innvolvere de i diverse temaer...
Innse at utlendinger har blitt en del av det norske samfunnet og at det ikke er noe å holde skjul på.
Sitat av policeboy
Hei.
- Er det sannsynlig at de har HIV/AIDS? Isåfall, hvor mange sånn ca?
- Tror dere alle har en felles hallik, som sitter skikkelig godt i det? I såfall: bor han i Norge?
Vis hele sitatet...
Hvorfor interesserer det deg om di har HIV/AIDS? Dette skulle da vel bry deg i baken?

Og såklart har de halliker. Snoop Dogg bare nasker alle penga horene har fått. Men dette er jo ting du kunne fått i deg om du leste VG en gang i uka. Det er 3 oppslag hver dag om det her (overdrivelse, men ikke langt unna sannheten.)
Sitat av Xasma
Hvorfor interesserer det deg om di har HIV/AIDS? Dette skulle da vel bry deg i baken?
Vis hele sitatet...
Kanskje han er redd for å få HIV/AIDS, da?
Sitat av penelope
Kanskje han er redd for å få HIV/AIDS, da?
Vis hele sitatet...
Infection with HIV occurs by the transfer of blood, semen, vaginal fluid, pre-ejaculate, or breast milk.
Sist endret av Archj; 23. desember 2007 kl. 01:57.
Sitat av Kaunda
Hvis du selv har venninner som har endt opp på gata finner jeg ditt forsvar av prostitusjon -greit med gjensidig avtale mellom to voksne mennesker- svært underlig.
Vis hele sitatet...
Jeg har / har hatt flere venner som har gått til grunne på forskjellige måter, på grunn av valg de selv har foretatt, uten at jeg har noe prinsipielt imot den grunnleggende handlingen. Og jeg forsvarer da ikke prostitusjonen slik den ofte arter seg på gata i Oslo, eller sier det er bra, jeg forsvarer voksnes rett til å gjøre som de selv vil.
Sitat av penelope
Kanskje han er redd for å få HIV/AIDS, da?
Vis hele sitatet...
Kanskje. Tror ikke det var motivet med posten, men hvem vet?

Sitat av Archj
Infection with HIV occurs by the transfer of blood, semen, vaginal fluid, pre-ejaculate, or breast milk.
Vis hele sitatet...
Du kunne jo gjort det der en hel del kortere ved å bare si "HIV/AIDS overføres ved kroppsvæske.
Sitat av Xasma
Kanskje. Tror ikke det var motivet med posten, men hvem vet?


Du kunne jo gjort det der en hel del kortere ved å bare si "HIV/AIDS overføres ved kroppsvæske.
Vis hele sitatet...
Kroppsvæske kan være alt mulig rart. Sperm og mammamelk er ikke alt mulig rart.
Hvem i svarte flyr rundt med melk i rassen?

*overdrevet for å få frem et poeng på en dårlig måte*
Sist endret av Archj; 23. desember 2007 kl. 20:09.
Sitat av Archj
Kroppsvæske kan være alt mulig rart. Sperm og mammamelk er ikke alt mulig rart.
Hvem i svarte flyr rundt med melk i rassen?

*overdrevet for å få frem et poeng på en dårlig måte*
Vis hele sitatet...
Sett to jenter og en kaffekopp?(Du vet hva jeg mener.) Folk gjør mye rart. Så du skal ikke se bort ifra at det skjer. Men litt mye off topic.

Men men, jeg tror det beste er å få de prostituerte hjem. Blir en tatt for å prostituere seg, send dem hjem.
Xasma: "Hvorfor interesserer det deg om di har HIV/AIDS? Dette skulle da vel bry deg i baken?"

Hvorfor interesserer jeg meg med noe i det hele tatt?

Hvorfor interesserer du deg med å svare mine spørsmål med et spørsmål?
Sist endret av policeboy; 23. desember 2007 kl. 23:58.
Lurer du på hva de koster også?
Sitat av skolms
Lurer du på hva de koster også?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg vet at de koster ca. 1500,- natta. Ihvertfall det jeg leste i avisa, men du kan kanskje fortelle meg noe annet...?
Sitat av Xasma
Du kunne jo gjort det der en hel del kortere ved å bare si "HIV/AIDS overføres ved kroppsvæske.
Vis hele sitatet...
Spytt, tårer og svette er også kroppsvæsker, men HIV overføres ikke via disse.
Sitat av policeboy
Nei, jeg vet at de koster ca. 1500,- natta. Ihvertfall det jeg leste i avisa, men du kan kanskje fortelle meg noe annet...?
Vis hele sitatet...
Yeah right , i avisa liksom :P