Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1196
Okay... foreldrene reiser vekk i dag og blir borte hele helgen. Jeg har en lillebror og besteforelfrene mine kommer på overnattingsbesøk + farmor og farfar for og passe ham. (ikke at han trenger så mange til å passe ham men moren min inviterte alle) Så skal vi se en film da... der er problemet

Bestefar: Elsker Terminator filmene er litt Amerikansk wannabe (om dere skjønner )

Bestemor: Tja hun liker filmer der det skjer koselige og romantiske ting. Kanskje noe ala Forrest Gump

Farfar: Elsker bunkere og sånne ting. Imponert over ørneredet. Har nettop sett A Bourne Supermacy. Han likte den svært godt

Farmor: Er lærer på vidergående og liker Wallander.

Da er spørsmålet: Hvilken film kan vi se? For meg høres dette umulig ut. Men er det noen som har løsningen?
hva med Debbie Does Dallas?

Moro for hele familien!
Hvis du og lillebroren skal også se, så anbefaler jeg familiefilm. Feks animasjonfilmen, De Utrolige - er jo en slags blanding av flere filmene du nevnte istad
Du nevner jo filmen dere bør se: Forrest Gump
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Inside Deepthroat har jeg også hørt mye bra om
Forrest Gump tenkte jeg på men den så jeg forrige helg Lillebroren min har lagt seg når vi skal se film

Læreren, Lastebilsjåføren, De to pensjonistene og 15 åringen skal se en film som alle skal like noenlunde Haha høres sykt ut
Sitat av polle
Inside Deepthroat har jeg også hørt mye bra om
Vis hele sitatet...
Haha, bra .
hva med killbill som du liker så godt da? xD
gå for The Shawshank redemption ! sikker vinner!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jesus kristus, spør de hva de vil se da vel? Disse personene kan umulig være så forskjellige at de absolutt ikke vil se de samme filmene, så bare ta med deg hele gjengen når du skal finne film - og så velger dere en i felleskap.
Sitat av Tias
Jesus kristus, spør de hva de vil se da vel? Disse personene kan umulig være så forskjellige at de absolutt ikke vil se de samme filmene, så bare ta med deg hele gjengen når du skal finne film - og så velger dere en i felleskap.
Vis hele sitatet...
Enig. Besteforeldrene dine er nok ikke så veldig vanskelige å ha med å gjøre uansett. Om du absolutt ikke vil gjøre dette så ta en animasjonsfilm som shrek e.l.
De er forskjellige Tias... det som er problemet
Som jeg sa så er nok ikke besteforeldrene dine så veldig grinete om du tar en film som ikke er helt dem. Ta dem med og velg noe. Besteforeldre har en tendens til å la "barna" få velge ganske fritt. Bare ikke ta noe som er helt imot noen. Syns ikke dette vare store saken å ta opp her
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hva med en krigsfilm?
Helter i Telemark - Faktisk en veldig spennende film.
Pearl Harbor - Der har du vel krig, kjærlighet og hele pakka.

Veldig mange erkeamerikanske filmer har jo hele pakka, nettopp for denne grunnen du nevner her.

James Bond er jo også en sånn typisk film som passer til mange personer.
Sist endret av z0p; 19. januar 2007 kl. 15:15.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
At Pear Harbour i det hele tatt blir nevnt ser jeg på som sjokkernede..
Sitat av z0p
Hva med en krigsfilm?
Helter i Telemark - Faktisk en veldig spennende film.
Pearl Harbor - Der har du vel krig, kjærlighet og hele pakka.

Veldig mange erkeamerikanske filmer har jo hele pakka, nettopp for denne grunnen du nevner her.

James Bond er jo også en sånn typisk film som passer til mange personer.
Vis hele sitatet...
Enig, James Bond er jo en gammel serie, som sannsynligvis besteforeldrene dine har et eller annet forhold til.

Tias: Tviler på at han laget denne tråden hvis det var så enkelt, og høyst sannsynlig så blir det slik at de står å ser på filmer i videosjappa, også finner de ingen, så velger barna en film, og besteforeldrene bøyer seg. Da har de jo oppnådd akkurat det som ikke skulle skje. De skulle jo finne en film som passer for alle

Sitat av polle
At Pear Harbour i det hele tatt blir nevnt ser jeg på som sjokkernede..
Vis hele sitatet...
Og ja, må si meg enig, det er en forferdelig film, som bare jålete fjortissberter som digger ben affleck liker.
Passion of christ?
I Kina Spiser De Hund, eller Gamle Menn i Nye Biler! Can't go wrong...
The Godfather, passer perfekt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Se Slipp Jimmy Fri.
Serendipity - Romantisk komedie

Den kan alle like
Vi har sett fimen dere kan slutte og svare nå.. haha det som skjedde var at farmor og farfar ikke kom men bare bestefar. Det ble Terminator 3