Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1640
Fant ingen tråder om Assassin's Creed så Bestemte meg for å lage en.

Assassian's Creed er et spill av Ubisoft som skal komme i løpet av 2007.
spillet skal komme på Xbox 360 PS3 og PC så vit jeg har forstått det.

Året er 1191
I spillet skal du være en Altair medlem av Hashishin-klanen, bedre kjente som de førte leiemorderene. I spillet skal du er det 9 hoved oppdrag så hvit jeg har forståt det de går ut på å drepe 9 personer en av den er Richard Løvehjerte himself.

En av tingen som Ubisoft har satset på er å få det til å virke så realistis som mulig F eks
når du går i torget eller i byen skal ingen folk se like ut, alle skal se forskelje ut å opppføre seg forskjelig.(I motsetnig til F eks Half Life 2 dær alle ser like ut)

en annen ting Ubisoft har fokusert på er at man skal ha det så fritt som mulig og kunne Klatre over alt på bygninger osv.. vidieene ser ganske lovende ut (for de som har spilt Prince Of Percia: det var ingen ting)

http://pub.tv2.no/nettavisen/spillma...icle756872.ece En veldig god artikel på nettavisen Hvert å se på.

http://youtube.com/watch?v=vrUZ187g3MI Storline

http://youtube.com/watch?v=ySEIU53j0...elated&search= Den eneste videoen jeg har funnet dær noen spiller Assassin's Creed.

Jeg synes (foreløbig) at det eneste negative med spilet er at det virker som om det er få oppdrag, ellers ser det nesten ut som om det er perfekt.

Hadde vær hyggelig hvis noen sa hva de mener/vet/ om spillet i denne tråden.
Sist endret av Diablo; 3. januar 2007 kl. 17:35.
Har Ubisoft også begynt med snikreklame?
Sitat av hedning*
Har Ubisoft også begynt med snikreklame?
Vis hele sitatet...
... nei jeg synes bare at spillet ser bra ut
Ser jo konge ut! Kommer definitivt til å kjøpe dette spillet så fort jeg har cash til enten x360 eller ps3
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Spillet så jo konge ut Deilig med så mye frihet kombinert med bra grafikk. Tror nok jeg skal "kjøpe" meg det her ja
siklet endel over det ja
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Gleder meg til dette jeg også. Men i det siste har det kommet rykter om at spillet ikke kommer til å bli satt tilbake til middelalderen, og heller være noe jævla cyber-shit og genetisk mipulasjon-reise-gjennom-tid greie. Dette håper jeg bare er spinn og rykter, siden ideen ikke helt tenner meg. Bare utrolig glad det kommer til 360 også, og ikke bare ps3 exclusive som det var i starten. Utrolig spent på dette spiller
Gleder meg som et barn! Skal til og med kjøpe det! Skal få kara til å kjøpe det, hvis det blir lan spell da.
burde kanskje nevne hjemesiden også http://assassinscreed.uk.ubi.com/
Sitat av polle
Gleder meg til dette jeg også. Men i det siste har det kommet rykter om at spillet ikke kommer til å bli satt tilbake til middelalderen, og heller være noe jævla cyber-shit og genetisk mipulasjon-reise-gjennom-tid greie. Dette håper jeg bare er spinn og rykter, siden ideen ikke helt tenner meg. Bare utrolig glad det kommer til 360 også, og ikke bare ps3 exclusive som det var i starten. Utrolig spent på dette spiller
Vis hele sitatet...

er vistnok en trilogi.
første er du assasin i middelalderens korstog.
sett bildene. det er cyber shit. dør du får du valget om å gå tilbake.
er vistnok at de leter i genene dine å finner ut hvem du har vært så får du "gjennleve" minnene som den ur faderen din har opplevd
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når kommer det??
Assassin's Creed is a video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft, the release date has not yet been announced but as of May 23, producer Jade Raymond said they were "very close" to announcing the release date.[1]
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin's_Creed
http://www.gamevideos.com/video/id/11749
Sist endret av elodin; 2. juni 2007 kl. 23:13.
Sitat av Psych|Com
er vistnok en trilogi.
første er du assasin i middelalderens korstog.
sett bildene. det er cyber shit. dør du får du valget om å gå tilbake.
er vistnok at de leter i genene dine å finner ut hvem du har vært så får du "gjennleve" minnene som den ur faderen din har opplevd
Vis hele sitatet...
Hadde det vært en film det hadde vært snakk om hadde ikke studiet ever røpet såpass mye info om plottet. Og du hadde heller aldri fått lov å sagt såpass mye i forumet uten at noen kjefta på deg for ikke å ha sagt ifra at det kom en spoiler.

Ikke at det gjorde meg noe, Psych. Visste dette allerede fra andre kilder. Men skulle ønske jeg ikke hadde funnet det. Er like plagsomt som om de skulle røpt i Matrix hva som var på "andre siden av speilet" før de launcha filmen...
Sist endret av empty_other; 2. juni 2007 kl. 23:37.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har Assassin's creed på PS3. Har snart klart spillet er helt sykt DIGG!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet noe om AC 2 kommer ut? Evt. naar det kommer ut?
da jeg startet å spille ac så var jeg helt overbegeistret, men etterhvert så så syntes jeg det ble alt for ensformig. Angående når 2eren kommer ut så mener jeg at det er om ca et år.
Ok. Jaja, venter i spenning. Haaper MYE er forbedret Selv om det var et knallbra spill, synes jeg de kunne gjort bla byene litt mer spennende osv.
enig, og blant annet laget større variasjon i oppdragene
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Beedie91
da jeg startet å spille ac så var jeg helt overbegeistret, men etterhvert så så syntes jeg det ble alt for ensformig. Angående når 2eren kommer ut så mener jeg at det er om ca et år.
Vis hele sitatet...
Ditto. Jeg tipper jeg har fullført 1/4 av spillet sist jeg spilte det (i mars en gang). Og kan ikke tenke meg at jeg klarer å manne meg opp til å sette platen i xboxen flere ganger.

Skal til AC's forsvar sies at jeg blir fort lei spill, og at de bør være ekstraordinært underholdene for at jeg klarer å fullføre de, men dette ble som du sier veldig bra i starten, og veldig kjedelig utover i spillet.

Kommer nok ikke til å kjøpe AC2.
Har spilt dette mye på XBOX 360 og det er helt, JÆVLIG, repetivt.
Er de samme oppdragene bare en forskjellig by og en ny mann en må drepe.

Spillet har så jævlig potensial, litt variasjon og jeg hadde vært solgt.

Skal sies at den første timen er jævla skøy.

Må nevne en liten irriterende ting, jeg tok meg til palasset før jeg hadde gjort alle "scoute" oppdraga, og tok ut alle vaktene på taket. Tenkte jeg skulle forberede meg litt.
Så sprang jeg tilbake og tok oppdraget, kom tilbake til palasset og der var alt nøyaktig som det var før jeg drepte vaktene. Virker bugga og litt uferdig, sprang rundt i 30 minutter med 40 vakter etter meg før jeg satt meg ned på en benk og alle sprang forbi.
Jeg gleder meg utrolig til AC2, bare håper at Ubisoft har gjort historien litt mer variert.