Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 575
Jeg tråkka på kabelen mellom den bærbare og forsterkerenmin, og nå er lyd utgangen ødelagt. Alt er løst inni der. Jeg har forsikring, og har sjekka opp om det dekker,og det gjør den. Men er det verdt det? Med tanke på egenandel og problemer neste gang jeg ødelegger noe? Jobber på databutikk, så har mange kollegaer som kan fikse det, bare jeg får tak i ny kontakt. Er det mulig å bytte den selv? Eller må den sendes inn?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
alt er vel mulig å gjøre selv bare man har kompetansen til å gjøre det... Er ikke summen på reperasjonen såpass liten at det ikke kommer til å påvirke egenandelen betraktelig da ?
få en av kolengane din til og gjøre det får deg.... vis ikke du er sikker...ikke verd og ødelege noe da... la han som gjør det få 100-200 så da blir alle fårnøyd
been there, done that

kjøpte meg et sånn usb-lydkort til 1kr på ebay jeg :P
Hvis dine kollegaer har gjort noe slikt før kan du like godt la de gjøre det... Men gi han mer enn 100-200kr da, det er en stor jobb
Prøv å få jobben den til å ta den inn som forsikringsak og la deg slippe egenandel. F.eks. hvis du har 2500 i egenandel, så får du jobben til å skrive en skademelding på 3000, han som fikser den får 500 og resten dekker egenandelen din.