Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 560
Hei!

Jeg sliter med bf 2 som en del andre :/
Det som skjer er at når det skal starte så hopper det rett ut i windows igjen (jeg vet det er mange andre tråder på dette men finner ikke noe svar)

Systemet mitt er:
Prosessor: Intel P4 3.0Ghz
Minne: 1024 mb
Sjermkort: Sapphire radeon X700 pro 256mb
hovedkort: MSI 915p combo

Spillet har fungert før jeg hadde en hacket verson som fungerte så kjøpte jeg det for å spille på nett. det fungerte ennå men etter jeg byttet fra den gamle skjermen min(stort beist) Til flatskjerm fungerer det ikke!
jeg har å de nyeste driverne OG jeg har prøvd å innstallere de gamle + at jeg har oppdatert BIOS.
når jeg starter EasyInfo programmet til bf 2 står det spørsmålstegn ved sjermkorted!
(å prøve den gamle skjermen går heller ikke.....den er mørklagt)

Takker for svar!

Dette innlegget har blitt endret av administrasjonen. Dialekt og SMS-språk er ikke tillatt på nFF.
:/ Jeg skulle akkuratt til og poste samme problem.
Normalt bruker jeg Linux og har ikke all den erfaring med windows, men det er sjeldent jeg spiller.
Det er en berbar med:

Amd Sempron (Mobile) processor 3000+
15.0 TFT
80 gb HDD
Dvd Dual
512mb DDR

Skjermkort vet jeg ikke
Trådstarter
10 0
det kan nok bli et problem ja:/
men det som er rart er at det har fungert og det står at spillet støtter sjekrmkortet mitt!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
det kan være patchen deres som er fucka. Les på forumet til battlefield2.no, der står det mange guider for hvordan man kan komme seg rundt forskjellige problemer med patcher og updates.
Jeg innstalerte fra cd, men brukte crack ettersom det ikke var min cd.

Trenger virkelig hjelp ettersom jeg har crack, men får crash to desktop
The Rhymenocerous
polle's Avatar
prøvd å skaffa deg et cd image da ? og bruke deamontools, alcohol 120% eller lignende
Dameon Tools blir brukt ja
Hadde akkurat samme problem.. La inn den nye patchen og fikk samme problem..
Sitat av Gorry
Hei!

Jeg sliter med bf 2 som en del andre :/
Det som skjer er at når det skal starte så hopper det rett ut i windows igjen (jeg vet det er mange andre tråder på dette men finner ikke noe svar)

Systemet mitt er:
Prosessor: Intel P4 3.0Ghz
Minne: 1024 mb
Sjermkort: Sapphire radeon X700 pro 256mb
hovedkort: MSI 915p combo

Spillet har fungert før jeg hadde en hacket verson som fungerte så kjøpte jeg det for å spille på nett. det fungerte ennå men etter jeg byttet fra den gamle skjermen min(stort beist) Til flatskjerm fungerer det ikke!
jeg har å de nyeste driverne OG jeg har prøvd å innstallere de gamle + at jeg har oppdatert BIOS.
når jeg starter EasyInfo programmet til bf 2 står det spørsmålstegn ved sjermkorted!
(å prøve den gamle skjermen går heller ikke.....den er mørklagt)

Takker for svar!

Dette innlegget har blitt endret av administrasjonen. Dialekt og SMS-språk er ikke tillatt på nFF.
Vis hele sitatet...

Battlefield.no

*TjueTegnSkalBliSir*