Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 652
Med siste update har utseende påny forandret seg i BETAen til windows live messenger 8.

Et raskt overblikk viser at:

- Den all anoying nudge knappen har nå kommet tilbake
- Utseende ligner mere på forige msn messenger versjon 7.5 en første utkaste til BETAen.
- folden til selve programmet vises ikke lengre når man holder musen over øver del, Men den vises når man blåser opp til fullscreen.
- De har fjernet de irriterende selv utvidende knappene som dukket opp når man holdt musen over et nick.
- bug fix mot share files iconet. jeg får nå opp innholdet der i en fin liten mappe. og man kan velge create sharing folder eller share single file.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Usj, jeg synes igrunn ikke så mye om det nye designet. Likte det som var på forrige betaen så utrolig godt Noen som vet om det er mulig å forandre tilbake til det ? Men ellers så er den jo helt ok. Utrolig bra at man kan slå av tabsene. De er evig irriterende
Det som plager er at "What Im Listening To" funksjonen ikke viser artister lengre?
Sitat av NinjaSverre
Det som plager er at "What Im Listening To" funksjonen ikke viser artister lengre?
Vis hele sitatet...


Jo, her funker det helt fint.. Både artist og Navn på sangen vises her
Noe sier meg det er pga. mess patchen fra sist versjon.
Sitat av Jørgen_ped
Jo, her funker det helt fint.. Både artist og Navn på sangen vises her
Vis hele sitatet...
Ikke her... Likte forresten dette designet MYE bedre. De skiftet vel nettop på grunn av at det andre designet ikke var så bra og litt for mange stygge forandringer. Likte denne nye
Sitat av Gryxor
Ikke her... Likte forresten dette designet MYE bedre. De skiftet vel nettop på grunn av at det andre designet ikke var så bra og litt for mange stygge forandringer. Likte denne nye
Vis hele sitatet...


Nei, ok..

Ja, helt enig, dette designet var mye bedre, det kan jo sikkert ha med at BETA testerene har gitt dårlig tilbakemelding på designet, så har de skiftet av den grunn...