Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 530
Jeg valgte å legge den her, selvom det er ett spill, så har det ikke noe med gaming å gjøre.
Jeg har lasta ned fra TB og åpner med daemon tool, alt som vanlig. Men jeg får ikke starta det. Det er ingen crack med, har installert en patch som vistnok skal hjelpe, men det gjør den ikke. Står noe om ett program som heter CureRom, men jeg skjønner ikke hvordan det skal brukes. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
bruker det starforce? isåfall må du enten koble ut cddriven din, eller bruker et program som heter safedisk4hide (sd4hide.exe) for å gjemme den. Evt starfuck
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
safedisk funker ikke, men har funnet ut at patchen funker, og at jeg kanskje trenger update til direct x, får bare ikke lagt inn direct x updaten
The Rhymenocerous
polle's Avatar
har du lest igjennom forumet / komentarene på TB da ?
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
ja, er vist flere med problemer, men ikke de samme, men jeg får denne meldingen når jeg prøver å starte : Coul not find any compatible Direct3D devices.
Fikk beskjed om at dette kunne være direct x, så nå har jeg installert den nyeste updaten, men får fortsatt det samme. Kan det være skjermkortet? har radeon 9200. Etter hva jeg har sett krever ikke spillet mye.
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Bumper denne litt, trenger svar.