Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  96 7442
It really is...
Leste dette nettopp og så også klippet.
Må si dette var ganske sykt laget og kunne minne om noe kødd som noen har smurt sammen.
Å bruke barne-tv til å oppfordre til slike ting er bare rett og slett sykt og ødelagt.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Bare ventet på at dette skulle komme på nFF.

Allah-folkene VIL jo at det skal bli opptøyer!
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Roan litt da folkens! Her er det snakk om TV-programmet til en anarkjent terroristorganisasjon, altså Hamas. Det er med andre ord ikke snakk om main-stream muslimsk TV.
Idiotisk tittel på den tråden her. Muslimsk Barne-TV oppfordrer til å drepe dansker.. Hva med å nevne at det faktisk er Al-Aqsa TV, som kan regnes som "hamas-TV" som sender dette?

Kan sammenlignes med en hypotetisk situasjon hvor Vigrid har sin egen tv-kanal.
De sier at VI er terroristene! Ikke dem! Det er jo de som oppfordrer BARN til å drepe dansker. Det er de som sprenger seg i lufta. Personlig har jeg ingen fordommer mot muslimer, men dette er for sykt.

Hvis f.eks. USA hadde sendt noe sånn på amerikansk barne-tv og oppfordret barn til å drepe muslimer. Hva hadde skjedd da?

Det sykeste er vel kanskje at alt dette er på grunn av noen tegninger...
De sier at alle dansker er "terrorister" på grunn av at EN mann har tegnet noen tegninger.
Det blir alltid oppstyr hvis noen sier at alle muslimer er terrorister. Skulle jo nesten tro det sånn som de holder på!
Hamas har sin TV-stasjon, USA har Fox News.
Sitat av frgz
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der ja
Men for å være seriøs, er ikke de fleste muslimer slik.
Disse propoganda-filmene ble jo produsert av hamas, et hamas som norge støtter. Hvordan kan vi synke så lavt?
Sist endret av julegave; 26. februar 2008 kl. 21:56. Grunn: kosmetiske grunner
Sitat av frgz
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du brenne en Moske?
Jesus! men folkens Dette er HAMAS kanal samma som Fox i Usa, hvor mange av dere visste at alt vi leser og ser på tv er ekte, fant noe på internett for en uke siden, benasir bhutto ho som ble drept i pakistan snakka om en type som hadde drept en annen en og som hun sa "dette er samme fyren som drepte Bin laden, halshugde han" Dette ble sensurert på BBC og seriøst hvor mange av dere tror virkelig på at bin laden har klart å gjømme seg så lenge i fjella? seriøst ta hintet! Bin laden er død men USA trenger bin laden ennå for å gjøre mer en det de kunne hvis han var død, ta et hint Afganistan Irak, kanskje Iran, Syria, Norge etterhvert og, så fort all olja er brukt opp der! Israel er dritt stat! ned med Israel og opp med forente arabers land! FFS FUCK US POLICY!!
Sitat av frgz
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Vis hele sitatet...
Enig. Hvorfor ikke? De brant vårt flagg, og danske bygninger.

Sitat av x3m187
Hvorfor skal du brenne en Moske?
Vis hele sitatet...
Fordi de brant noe som var vårt? Og vil drepe dansker bare pga. en tegning.. Og ville drepe den som tegnet det. Det er som i 3. klasse, når du slo en i arm, skulle han alltid slå og sparke tilbake. Sånn er disse jihad muslimene. De fortjener å få igjen.

(Med det så mener jeg de som er så innstilt på jihad og hele driten. Kanke ta alle muslimer, det blir feil.)
Sist endret av Xasma; 26. februar 2008 kl. 22:10.
Sitat av Biffen
Jesus! men folkens Dette er HAMAS kanal samma som Fox i Usa, hvor mange av dere visste at alt vi leser og ser på tv er ekte, fant noe på internett for en uke siden, benasir bhutto ho som ble drept i pakistan snakka om en type som hadde drept en annen en og som hun sa "dette er samme fyren som drepte Bin laden, halshugde han" Dette ble sensurert på BBC og seriøst hvor mange av dere tror virkelig på at bin laden har klart å gjømme seg så lenge i fjella? seriøst ta hintet! Bin laden er død men USA trenger bin laden ennå for å gjøre mer en det de kunne hvis han var død, ta et hint Afganistan Irak, kanskje Iran, Syria, Norge etterhvert og, så fort all olja er brukt opp der! Israel er dritt stat! ned med Israel og opp med forente arabers land! FFS FUCK US POLICY!!
Vis hele sitatet...
Du prøvde og si HÆ?!

Nå må dere slutte å blande inn ekstremister med den vanlige mann i gaten, har dere noen gang sett på gospel channel, Visjon Norge eller lest litt om Scientology? Det finnes svin i alle kulturer (pun intended!).
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
For dere som mener at Islam er roten til alt ondt: http://www.evilbible.com/

Mor dere.
Sist endret av ticks; 26. februar 2008 kl. 22:24.
Fox støtter amerikansk propaganda, men ikke like ekstremt. Hvis f.eks. en amerikaner hadde drept skal vi si 3 muslimer samme dag som EN amerikaner hadde blitt drept av en muslim.
Da hadde selvfølgelig den siste saken blitt blåst til de grader opp, mens det andre bare hadde vært en selvfølgelighet hvis du skjønner??
Sitat av AudunlS
Det sykeste er vel kanskje at alt dette er på grunn av noen tegninger...
De sier at alle dansker er "terrorister" på grunn av at EN mann har tegnet noen tegninger.
Vis hele sitatet...
Også er det de som sier alle muslimer er terrorister, fordi et en et fåtall av de er selvmordsbombere..!
Sist endret av turbo2k; 26. februar 2008 kl. 23:02.
Hva vil de oppå med å sprenge seg selv og andre?
Jo de vil til "himmelen", fordi Allah har sagt at de kommer dit. (Eller det står i en bok at de skal sprenge seg selv.)
De vil bare det beste for barna sine. Netopp å komme til "himmelen". De er rett og slett hjernevasket av en bok!
det er utrolig at noen her ikke inser at det finnes forskjeldige mensker innenfor en religion!!!! hvor stor andel av muslimene i verden er enig med dem?!:O

Sitat av [K]aLLeMcSnurp
Hva vil de oppå med å sprenge seg selv og andre?
Jo de vil til "himmelen", fordi Allah har sagt at de kommer dit. (Eller det står i en bok at de skal sprenge seg selv.)
De vil bare det beste for barna sine. Netopp å komme til "himmelen". De er rett og slett hjernevasket av en bok!
Vis hele sitatet...
Har du lest Koranen [K]aLLeMcSnurp? hvis du ikke har det så forstår jeg ikke at du skriver sånt tull!
Sick! dette er helt sykt spør du meg.
Alle religioner har fudamentalister og radikale rettninger som følger boka på absurde måter.
Lev med det, selv atheister er terrorister!
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism
Finnes det ingen syke folk i norge kanskje?
Sitat av wicked700
det er utrolig at noen her ikke inser at det finnes forskjeldige mensker innenfor en religion!!!! hvor stor andel av muslimene i verden er enig med dem?!:O


Har du lest Koranen [K]aLLeMcSnurp? hvis du ikke har det så forstår jeg ikke at du skriver sånt tull!
Vis hele sitatet...
Ja faktisk har jeg lest deler av den!
Har du ? :b
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Simon.Eriksen
Sick! dette er helt sykt spør du meg.
Vis hele sitatet...
Ja, det er heilt vanvittig.... Kor skal verden ende?

[CENTER]http://i.cnn.net/cnn/2003/US/02/05/sprj.irq.powell.transcript/story.powell.talk.jpg[/CENTER]
Sist endret av vidarlo; 26. februar 2008 kl. 23:34.
Nå skal vi ikke glemme at i religionen til disse gale menneskene står det jo at man skal hevne alle som sverter (<-Ironisk nok) allah's navn skal straffes. Dersom en muslim kaller deg en "gris" bør du bare svelge dritten og late som ingen ting. Men dersom du kaller en muslim "svarting" DAAA burde du bare putte hodet ned i sanden og gjemme deg!

BTW: Tenk mange barn får kaninfobi nå da:O har sett på tv at kaninen bruker dansker spm pinata
Sitat av wicked700
Finnes det ingen syke folk i norge kanskje?
Vis hele sitatet...
Kristopher Schau?
hvor i koranen står det at du skal sprenge deg selv?:O
Sitat av wicked700
hvor i koranen står det at du skal sprenge deg selv?:O
Vis hele sitatet...
Det står ikke ordrett at de skal sprenge seg...
I Islam kan barn sprenge seg eller dø for å komme til himmelen. For Islam beskytter IKKE barn mot overgrep, tvangsekteskap, omskjæring eller andre former for overgrep som påføres barn, og som da påføres barn generasjon etter generasjon ,,det er et større problem en om det står "tukt" i Bibelen ,som ikke lenger krisne praktiserer eller er et samfunnsproblem.
Mange jomfruer og uendelig med vin er vel godt nok for og sprenge seg:P Det er ihvertfall det de tror de får når de sprenger seg selv.

Står vel i koranen eller noe at man ikke skal drepe/skade andre mennesker (?), men hvis man blir beordret til å gjøre det så er det helt greit(f.eks hvis man er i militæret, hamas etc..), så lenge man gjør sitt beste og ikke tenker på noe annet enn å drepe 'fienden' - eller så får man dårlig karma. -.-
Sitat av Kiy0shi
Mange jomfruer og uendelig med vin er vel godt nok for og sprenge seg:P Det er ihvertfall det de tror de får når de sprenger seg selv.

Står vel i koranen eller noe at man ikke skal drepe/skade andre mennesker (?), men hvis man blir beordret til å gjøre det så er det helt greit(f.eks hvis man er i militæret, hamas etc..), så lenge man gjør sitt beste og ikke tenker på noe annet enn å drepe 'fienden' - eller så får man dårlig karma. -.-
Vis hele sitatet...
Vel, en rettroende muslim drikker ikke vin...

Det som jeg synes var det merkeligste med programmet, var kaninen.
Det skal visst ikke være lov å "opphøye" dyr til menneskestatus, ved å gi dem klær og en stemme i følge den sanne islam. Husker det var en reportasje på tv for en del år siden fra et land nært Pakistan hvor pokemon og lignende var strengt forbudt.
Sist endret av ProtoZ; 27. februar 2008 kl. 00:49.
Sitat av frgz
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Vis hele sitatet...
Er vel en grunn til at de fortsetter, fordi vi har ikke baller til å gjøre noe mot dem tilbake. Vi trenger flere norske ekstremister.
Sitat av Bundy
Er vel en grunn til at de fortsetter, fordi vi har ikke baller til å gjøre noe mot dem tilbake. Vi trenger flere norske ekstremister.
Vis hele sitatet...
Jeg vil påstå at en motreaksjon er akkurat det de ønsker. De ønsker splid og de ønsker å skape frykt. Det beste vi kan gjøre er å vise at vi ikke vil være redde. Jeg anbefaler alle og se V For Vendetta da den er veldig aktuell i forhold til hva som skjer i verden.

"There is an idea behind this mask. Ideas are bulletproof." - V For Vendetta
La dere ikke lure brødre, alt dette er ondsinnede løgner, ingenting er sant, bs fra ende til annen.

Memri was co-founded by Meyrav Wurmser and Colonel Yigal Carmon, formerly of Israeli millitary intelligence both of whom were early critics of the Oslo accords.
Memris headquarters is located in washington, DC with branch offices in Berlin, London and Jerusalem

The truth shall set you free.

En ny tid er rett rundt hjørnet.
Sitat av mujahedning
La dere ikke lure brødre, alt dette er ondsinnede løgner, ingenting er sant, bs fra ende til annen.
... fjernet masse vås ...
The truth shall set you free.

En ny tid er rett rundt hjørnet.
Vis hele sitatet...
Tja - en video som sier masse? Jeg ble mer intressert i hvilken låt det var de spilte i bakgrunnen. Jeg vil gjerne ha beviser før jeg spiser så mye informasjon for god fisk.
Sitat av Deezire
Tja - en video som sier masse? Jeg ble mer intressert i hvilken låt det var de spilte i bakgrunnen. Jeg vil gjerne ha beviser før jeg spiser så mye informasjon for god fisk.
Vis hele sitatet...
RAZORLIGHT - AMERICA

Enig i at jeg ikke stoler på den videoen, men det er kun fordi jeg har aldri hørt om "MEMRI TV" før...
Sist endret av Turbolego; 27. februar 2008 kl. 02:13.
Dette beviser nok en gang at religion er roten til (stort sett) alt ondt her i verden.

Jeg lurer på hvor dette skal ende hen...
Du skal ikke ha andre guder enn meg.
Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn, for Herren vil ikke holde den uskyldige som misbruker navnet hans.
Du skal holde hviledagen hellig.
Du skal hedre din far og din mor.
Du skal ikke slå i hjel.
Du skal ikke bryte ekteskapet.
Du skal ikke stjele.
Du skal ikke lyve.
Du skal ikke begjære din nestes eiendom.
Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste.


sataniske greier gitt.
Nå snakker du bare vås igjen, men takk for tipset til en finfin sang, sitter faktisk og hører på den nå.
Var ment som ett svar til fruen som mente på at alt religion er roten til stort sett alt vondt her i verden.
Tror ikke at folk som følger de ti bud har anlegg for å bli ekstremister for å si det slik.

http://img213.imageshack.us/img213/5995/mocostume2hq9.jpg
Hvis alle hadde fulgt de ti bud hadde det bare vært fryd i verden. Men nå har det seg jo sånn at for hvert religiøsr/troende menneske det finnes i verden så finnes det også en unik oppfatning av det bibelen/koranen/toraen osv sier.

Selvfølgelig, hadde det kun vært EN religion i verden så hadde det vært noe annet. Men når disse bøkene legitimerer drap og krig i Guds navn så må det jo gå galt, sånn som nå, til slutt.

Jeg har aldri sagt at de ti bud er sataniske, jeg fatter ikke hvor du har det fra. Men du kan ikke se bort ifra at ekstremistene dreper og kriger i Guds navn, mot folk som har en annen religion enn dem selv, ergo religion er opphavet.

edit: det står også mye annet rart i bibelen, om nedslakting av, i Gudt øyne, feil folk osv. Det står også at det er helt ok å voldta jomfruer. Onanering er også fyfy. Blandt annet.

Og, vi må ikke glemme det viktigste: du skal ikke begjære din nestes okse.

See? De budene som ikke omhandler Gud er finfine leveregler. Det er mange som ikke er religiøse, men som allikevel velger å leve etter de.

Så, med andre ord, dersom folk hadde vært snille med hverandre og hatt disse lrvereglene uten å blande religionssmørja oppi hadde verden blitt et mye triveligere sted å være for alle.
Forskjellen på kristendom og islam er at det ikke finnes veldig mange kristne fundamentalister. Vi lever i en moderne verden og har tilpasset religionen vår deretter. Muslimske fundamentalister lever i steinalderen og tolker sin bok deretter. Derfor er det ikke sammenlignbart.

Og hva vet dere om hvor mange som støtter dette? Det er langt flere enn dere tror. Hvorfor er det ikke massiv oppslutning av muslimer globalt som går ut og tar avstand fra dette og ikke vil indentifisere seg med det? Fordi det finnes veldig få av dem. Majoriteten av muslimer mener selvmordsbombere er martyrer. I Norge er muslimene veldig modernisert. Særlig 2. generasjon som er født her. Men her snakker vi kun en liten prosentandel av alle muslimer og vi kan ikke sammenligne majoriteten av norske muslimer med muslimer i midtøsten.
Hvis det hadde vært ingen religion her i verden, ingen landegrenser, ingen ledere, frie land, alle hadde nok penger til å leve så hadde de funnet på noe nytt å krige om
Sitat av frgz
Er det vår tur til og brenne ambasader nå? Kansje en moske?
Vis hele sitatet...
Er det nå USA har funnet et nytt testområdet å teste ut atombombene sine?
Her er den faktiske "drapsoppfordringen" som kommer midt inni tjatrebarne-tv som ingen vet hvor mange barn det var som så fordi kanalen visstnok ikke er mainstream.

Kaninen Assud: - Hvis de gjør det igjen, Saraa, vil vi drepe dem, ikke sant?

Saraa: - Hvis Allah vil.

Kaninen Assud: - Jeg vil bite dem og spise dem opp.

Saraa: - Ja.
Vis hele sitatet...
For det første: hvis jeg hadde vært et barn hadde jeg slått av TVen etter 20 sek med kjedelig snakking, sånn som det er her.

For det andre blir jeg ikke overrasket. De snakker mye lengre om at danskene ikke er deres brødre siden de har hånet Mohammed. Jeg synes måten de framtrer på er nokså anonym og forsiktig. Som vanlig har dette blitt blåst opp atten ganger større enn det er fordi saken er i vinden.

Det eneste vi hører om fra østlige land er nyheter som dette. Jeg er så lei av å bli prakket på en mening om at det eneste de foretar seg er prat om bomber og detonering av bomber hvis ingrediens er bl. annet dem selv.

Det er klart det er flere hendelser i muslimske områder som minner om neandertalsk oppførsel enn i norge hvor vi setter standard for hvordan alt skal være i verden. Likevel skjer det hendelser i Norge som er like. Kanskje ikke på NRK i primetime, men det skjer ofte blant uvitende. Jeg vil sette muslimer som påstår at bombing av vestlige er bra i samme bås som gammelonkel kjell, som hater alle svartinger fordi kriminaliteten økte i bygda etter at svarte flyttet dit.
Avskaff religion, skaff arbeidsplasser.
Etter å ha oppholdt meg i Indonesia i en årrekke kan tør jeg å påstå at det der er bare barnemat.
Selv Norske sosialister hadde klikket i firdobbel vinkel hvis de hadde sett noe av det som presenteres på tv mot "vantro" der
De er jo rett og slett apekatter. Man dreper ikke pga en tegning av en profet... Mennesker som driver på sånt skulle jo vært drept. Hva annet kan vi gjøre? Kan ikke la slike mennesker leve...

Sitat av Gabbeh
Avskaff religion, skaff arbeidsplasser.
Vis hele sitatet...
God ide, men det kan bli vanskelig.
Sist endret av Lulz; 27. februar 2008 kl. 11:10.
Sitat av Lulz
De er jo rett og slett apekatter. Man dreper ikke pga en tegning av en profet... Mennesker som driver på sånt skulle jo vært drept. Hva annet kan vi gjøre? Kan ikke la slike mennesker leve...
Vis hele sitatet...
Synes de overdriver i stor grad, ja. Men kan da nevne en liten faktasetning jeg fikk vite noen år siden av 9/11-hendelsen, "Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terroristene er muslimer". Ser ut til at muslimene bare lager kvalme på grunn av religionen sin (No offence).
Sitat av Lulz
De er jo rett og slett apekatter. Man dreper ikke pga en tegning av en profet... Mennesker som driver på sånt skulle jo vært drept. Hva annet kan vi gjøre? Kan ikke la slike mennesker leve...



God ide, men det kan bli vanskelig.
Vis hele sitatet...
Du kan jo ikke være smart?

No offence, men det innlegget der er litt i overkant generaliserende og overdrevent, samt lite gjennomtenkt. Muslimer lever i en _helt_ annen kultur. Jeg syns også det er litt drøyt at man skal drepe pga noen tegninger, men jeg er også mot all form for menneskedreping. Hvis du tegner en karikatur
Sitat av wikipedia
En karikatur er en komisk framstilling der typiske trekk eller egenskaper ved en person eller sak er overdrevet eller forvrengt
Vis hele sitatet...
så latterligjør man noe som er svært vesentlig i et muslimsk samfunn. Det fins folk som dreper fordi kjæresten har vært utro. At hun har vært utro betyr egentlig at hun i prinsippet bare har hatt intim kroppskontakt. Er det da riktig å drepe pga det? Nei, fordi utroskap tilsier mer enn at det er intim kroppskontakt. Utroskap er litt "symbolsk". Er man utro viser man at man ikke er interessert i personen lenger, og derfor holder på med en annen, og dette kan provosere. Jeg sammenlikner dette med karikaturtegningene av Muhammad, fordi begge deler er symbolsk. For muslimene er dette en fornærmelse, og selvfølgelig er det en fornærmelse som er langt verre enn utroskap.

Når Hamas (og som tidligere nevnt ikke muslimer generelt) lager et TV-program hvor de hinter til at man skal henrette dansker, så er dette propaganda, og det er ekstremister som står bak, ikke generelle muslimer.

Er du egentlig så mye bedre når du sier at mennesker som sier at folk skal drepes burde drepes? Vil si det er verre å si at noen skal drepes fordi de har en sterk mening?
Sitat av raven007
Forskjellen på kristendom og islam er at det ikke finnes veldig mange kristne fundamentalister. Vi lever i en moderne verden og har tilpasset religionen vår deretter. Muslimske fundamentalister lever i steinalderen og tolker sin bok deretter. Derfor er det ikke sammenlignbart.

Og hva vet dere om hvor mange som støtter dette? Det er langt flere enn dere tror. Hvorfor er det ikke massiv oppslutning av muslimer globalt som går ut og tar avstand fra dette og ikke vil indentifisere seg med det? Fordi det finnes veldig få av dem. Majoriteten av muslimer mener selvmordsbombere er martyrer. I Norge er muslimene veldig modernisert. Særlig 2. generasjon som er født her. Men her snakker vi kun en liten prosentandel av alle muslimer og vi kan ikke sammenligne majoriteten av norske muslimer med muslimer i midtøsten.
Vis hele sitatet...
Dette er jo bare tull. Vis meg noen kilder!

Så senest for 5 minutter siden på NRK at 93% av verdens 1,3milliarder muslimer ser opp til det vestlige demokratiet.

Det engelske språket har et fint ord for slike som deg: Hatemonger. Look it up.
Sist endret av cruto; 27. februar 2008 kl. 12:03. Grunn: skriveleif