Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1549
Hallois!
Bare lurte på om noen som vet hvor mye det koster å id-merke (microchippe) en hund?
Takker
The Rhymenocerous
polle's Avatar
regner med det varierer litt fra klinikk til klinikk. Men ligger på rundt en 600 kroner
Spawn2's Avatar
Trådstarter
OK, høres greit ut, takk
Jeg id merka bikkja mi for 700 på fet dyreklinikk. Gikk fort og greit men bikkja var litt gretten på meg et par dager etterpå
Spawn2's Avatar
Trådstarter
He-he, ikke sa rart det da
Pappa tar 520 for det.
Nei, det er ikke bare å feste en dings til bikkja. Utifra det der så ville ikke jeg latt deg ID-merke hunden min. Det er vel en liten chip som "skytes" inn i øret på hunden, hvis jeg ikke husker helt feil?
I can fix it with an Iron and some heat, everybody will know its YOUR dog.

Branding is the real deal of marking whats yours, even your wife if you feel to.
Microchipen blir satt inn i nakkeskinnet, eventuelt kan man tatovere id på innsiden av øret, men vet ikke om det fortsatt gjøres. Elektronisk merking er greiere.
Spawn2's Avatar
Trådstarter
Sitat av dosky
I can fix it with an Iron and some heat, everybody will know its YOUR dog.

Branding is the real deal of marking whats yours, even your wife if you feel to.
Vis hele sitatet...
Merkelig at det MÅ være en eller annen dust som absolutt må trashe poster...vel, vel idioter finnes det jo overalt
Takk for svar fra dere andre