Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 945
En 60 kvadratmeter stor reklameplakat for XBOX 360 er blitt stjålet fra torget i Trondheim. Noen her som har info om dette? Ville ikke overrasket meg om noen her har en finger med i spillet

Det er utlovet dusør, "en Xbox 360, diverse ekstrautstyr og alle spillene som utgis av progamvareselskapets spillstudioer i ett år fremover."

Link til spillmagasinets artikkel.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg sendte en mail og tipsa dem om at det NOKAS-ranerne som gjorde det.
Gjør det dere også så er det mye større sjangse for at nettopp en av oss vinner premien!
Haha!!! som om jeg skulle gjort det selv, konge. ikke si noe!!
Svarte, vi tenkte dette kunne bli oppdaga, ja, men allikavel stakk vi av med den. denne kommer til å bli bedre gjemt enn munch bildene nå
Oi! Dette var stas. Sikkert trøndermafiaen.

eLto: Det finnes mange teite userbars, men "NFF MEDLEM"? Den er jo totalt unødvendig og har attpåtil en skrivefeil.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
haha, så evig bra gjort.
Sitat av Spug
Oi! Dette var stas. Sikkert trøndermafiaen.

eLto: Det finnes mange teite userbars, men "NFF MEDLEM"? Den er jo totalt unødvendig og har attpåtil en skrivefeil.
Vis hele sitatet...

Var ikke trøndermafiaen nei... Hvor ser du skrivefeilen?
Sitat av mainer
Hvor ser du skrivefeilen?
Vis hele sitatet...
Han tenker nok på at det skal stå: "NFF-medlem" (fremmedord og forkortelser skal settes sammen med andre ord med en bindestrek, ikke mellomrom)
Hørtes mer ut som reklame enn et faktisk tyveri.
Hva i all verden skal noen med en 60kvm reklameplakat
Sitat av empty_other
Hørtes mer ut som reklame enn et faktisk tyveri.
Vis hele sitatet...
Ja, det høres egentlig bare ut som et reklamestunt fra XboX-folka sin side.

Denne belønningen høres veldig "overdrevet" ut: "...og alle spillene som utgis av progamvareselskapets spillstudioer i ett år fremover.
Tror ikke det er store sprellet av Microsoft å lage en ny plakat. Ihvertfall ikke mer enn en 360 og alle spillene? Reklamestunt spør du meg.

Og har noen virkelig stjålet plakaten så er jo det ikke mye de kan gjøre med den. Folk lurer litt når det henger en gigantisk Xbox 360 plakat fra verandaen liksom.
Hmm har ikke sett en slik plakat og jeg sykler igjennom sentrum hver dag, det nærmeste av store plakater jeg ser er vell spille plakatene til spaceworld på trondheim torg mot løytenhaven, men de er ikke mer enn 5-10 m2 maksimum..
Haha, hadde faktisk lyst til å ha den på rommet selv en gang i tiden
purity's Avatar
Trådstarter
Stort rom du eller Bjølg? Må ha en takhøyde på minst 4-5 meter, og 12-15 m langt rom :P

Synes uansett at dette er et genialt stunt, og tviler på at det er M$ som har arrangert det! Tipper Nintendo/Sony fanboyen som sitter på rommet og brenner den opp i form av små 1cm*1cm biter er fornøyd i alle fall
Jeg hadde jo dønn tapetsert hele rommet med noe slikt