Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7525
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Nå kan man registrere seg uten å måtte bli invitert på en av de større torrent sidene.
For meg er dette favoritt siden min siden man får releasene med en gang de kommer ut også med god hastighet.

For og registrere deg gå inn hit

Seed'n have fhun! :P.

Trykk forresten på browse og "sign up now"
The Rhymenocerous
polle's Avatar
thanks for the heads up
takker, kjekt med flere reg-torrent sider.
Btw, har denne siden eksistert lenge?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stigern
takker, kjekt med flere reg-torrent sider.
Btw, har denne siden eksistert lenge?
Vis hele sitatet...
Tja, jeg ble registrert for ca 1år siden.
Og den har ikke hatt noe serlig nedetid siden, bare 1 dag som jeg vet om vertfall.

Det er mye lettere og få seedet der en det er på norbits. Ivertfall i følge min erfaring.

Forresten for de som er intresert så er også losthdtv oppe med signups for øyeblikket!!!

http://www.losthdtv.com/signup.php

Det har vert invite side det også.
Takk for tipset. *massevisavtegn*
Eneste som er negativt med Torrentleech er at det er mer en pay2leech side. For og slippe unna wait timen kan man kjøpe seg unna den osv. Det er sånt som ikke er noe bra. Norbits er en Norsk tracker med Norske ting. Så man kan ikke akkurat forvente at utenlandske ting skal komme dit uten norske subs osv.
www.isohunt.com har masse seeds på alt dem har
Smud as. Regga meg imorges. Digge speeds på denne trackeren. Takk for tipset

nemesis86: Greit nok at det er mye seeds, men hvor stor uthastighet har det? Er så sykt mange folk på sider som Torrentspy og Piratebay, som bruker Netlimiter o.l..
Sist endret av Sinister; 16. mars 2006 kl. 22:10.
Om de bruker netlimiter o.l. hva så? Det er jo en innebygget netlimiter i de fleste BitTorrent-clienter så hvem som helst kan bruke det uten noe særlig problem. Eller er det noe jeg ikke har skjønt?
de få gangene jeg bruker torrent til å laste ned noe, falle valget klart på reg sites der de banner folk med under sånn og sånn ratio
eks:
filelist.org
torrentbytes.net
torrentit.com
torrentleech.org
oink.me.uk
filemp3.org

Problem, officer?
thomasf's Avatar
noen av de der som er oppe for registrering, trond? alle jeg besøker er jo fulle
pussytorrents.org har fri registrering