Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 638
Hei.. jeg kjøpe en ruter i går, men jeg kommer meg ikke inn på internett:S På ruteren skal det lys grønnt det det står WAN men det lyser bare orangs:S
hva med å sjekke manualen og se om du har konfigurert alt riktig. evnt hva lyset betyr.
og du har heller ikke giddet og tenkt på at vi ikke er tankelesere eller synske.
tenkte du egentlig at vi skulle gjette oss til alt i ditt liv som kan være av relevans til denne situasjonen?
wow psych|com.......
Trådstarter
13 0
Anyway.. hvordan opner jeg en iso fil?
Med daemon tools sådæså.
Trådstarter
13 0
Huh? Fårstår ik........
last ned daemon tools og installer det.. deretter høyreklikker du på ikonet som legger seg i klokkeboksen og går til virtual cd/dvd-rom og klikker på et av devicene og finner så frem iso filen din.. programmet åpner fila for deg og den fungerer da akkurat som en cd, altså du finner innholdet på min datamaskin..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Hva med å hjelpe fyren istede for å være kværrulant StaiN?
Du laster ned et program som heter Deamontools, det kan du skaffe her: http://www.daemon-tools.cc/
Når du har lasta ned og installert det så åpner du programmet og velger Virtual Cd/dvd rom og mounter.img filen. Da skal det funke. Om du hadde søkt i forumet hadde du også ganske sannsynelig funnet noe om dette temaet, så jeg vil anbefale deg å bruke SØK funksjonen i forumet før du spør i fremtiden

Edit: ja, det Jau sa