Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3017
Mister alkoholen effekten, sånn at man ikke blir full, om man har tatt litt amfetamin på forhånd? Jeg ville kanskje tro at alkohol rusen forsvant hvis man allerede hadde amfetamin i kroppen, siden alkoholen har en sederende effekt. Men jeg har jo ikke prøvd, så jeg vet jo ikke.
Er det noen av dere der ute som har erfaring med dette?
Sist endret av Bellami; 30. mai 2009 kl. 08:24.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du har vanskeligheter med å drikke alkohol etter inntak av amfetamin. Drikker du mye, fks vodka så blir du full og amf effekten forsvinner.Samme om du har drukket alkohol og tar mye amfetamin, så blir du edru og rusa på amf i stedet.
Trådstarter
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Du har vanskeligheter med å drikke alkohol etter inntak av amfetamin. Drikker du mye, fks vodka så blir du full og amf effekten forsvinner.Samme om du har drukket alkohol og tar mye amfetamin, så blir du edru og rusa på amf i stedet.
Vis hele sitatet...
Så det du sier der, er at det ikke går an og være full og amfetamin-ruset på samme tid?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du kan ikke ha en "fremtredene" ruseffekt av noen av stoffene samtidig nei.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Det ene nøytraliserer det andre på en måte..Når jeg har brukt amfetamin i 2-3 dager fks, og ikke har noe beroligende for å få meg ned igjen..Så drikker jeg 2-3 sterke drammer med vodka fks, jeg får da KONGEFORM! Og kan spise&sove etterpå...Uten så blir det bare verdens lengste nedtur..
jeg hadde en sjuk kveld med amf,alkohol,hasj,og spice jeg var brisen når jeg tok første stripa også begynnte jeg og drikke spriten. da fikk jeg blackout etter 3 drinken.
Jeg mener at alkohol virker sterkere når man tar amfetamin. Ut over det, så har jeg ikke noe å bidra med unntatt "hold deg til øllen".