Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1790
var i amster og snorta no pepper sammen med en kompis.
begge fikk en "prikkende/lam" følelse i tannkjøttet og tenna. er det normalt?

skal sies at vi fikk dårlig funk og vondt i huet begge to også..
"prikkende/lam" følelse i tannkjøttet og tenna -> Har jeg opplevd på kokain... Har aldri opplevd å få pepper i Amsterdam.
Ingen av oss kan vite om den var "bøffa" ut eller ei. Om den var utblandet med OMO Ultra eller whatnot kan godt ha forusaket de effektene du beskriver, men noe mer er umulig for oss å si.

Det er derfor du skal holde deg unna Amfetamin og lignende stoffer; du vet aldri hvar du får i deg (med mindre du framstiller det selv, naturligvis) - spesielt utsatt er du om du handler på gaten, noe du burde vite selv.
Sist endret av Exmagician; 24. mars 2009 kl. 19:40.
Sitat av trancer Vis innlegg
begge fikk en "prikkende/lam" følelse i tannkjøttet og tenna. er det normalt?
Vis hele sitatet...
Snorta dere bare eller smurte dere på tannkjøttet også? Men uansett om dere ikke fikk effekt er det vel ganske sikkert bøffa.

MEN mange misforstår skikkelig god speed med den dritten som er blandet ut som ofte gir "bedre funk" men egentlig bare blandet "bra ut" :P God speed gjør deg våken og pratsom. Men mye av effektene man får av vanlig utblandet er ikke speedens fortjeneste.
jeg testa noe pepper en gang,jeg syns jeg kjente en paracet smak av det.. noen som har opplevd det før?
Du har fått det standard dritet med en eller annen form for lokalbedøvelse som dealere i Amster lurer folk med.
Kanskje du har fått noe innenfor "kokain-familien" (lidocaine eller procaine, f. eks). Vet at disse er brukt en del til å lure uvitende sjeler. Disse *-caine-stoffene frambinger en nummende effekt, og gir som oftest en kjip hangover, som f. eks hodepinen du opplevde. Blir uansett bare spekulering, så med mindre du har et testkit er det lite en kan si.

Du har uansett ingen grunn til å klage iom. at du kjøpte på gaten i Amster
Sist endret av Exmagician; 24. mars 2009 kl. 22:57.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Man kjøper ikke stoff på gata i Amsterdam så enkelt er det. Der er det nok av bedre rus å få på lovlig hvis. Hva i alle dager skal du bed utvanna speed når du kan få utmerket Cannabis, Sopp og andre mye kjekkere stoffer over disk.
Sist endret av GammaRay; 8. april 2009 kl. 19:22.
Sitat av GammaRay Vis innlegg
Man kjøper ikke stoff på gata i Amsterdam så enkelt er det. Der er det nok av bedre rus å få på lovlig hvis. Hva i alle dager skal du bed utvanna speed når du kan få utmerket Cannabis, Sopp og andre mye kjekkere stoffer over disk.
Vis hele sitatet...
får du kjøpt sopp i nederland nå? trudde de hadde gjort det ulovelig jeg.
Sitat av Weedman Vis innlegg
får du kjøpt sopp i nederland nå? trudde de hadde gjort det ulovelig jeg.
Vis hele sitatet...
Neida, man får bare ikke kjøpt tilberedt sopp nå. Du får den (halv) bløt og den må tørkes i ett par dager (eventuelt 10 minutter hurtigtørk på ovnen på hotelrommet). Snakker du litt med dealeren og forklarer at du skal bruke den raskest mulig mens du er på ferie vil han sannsynligvis fiske fram noe tørket til deg ummidelbart eller be deg komme igjen senere hvorpå han da har hentet noe tørket hjemmeifra. Jeg er i Amsterdam annenhver uke. Jobber der.
Sist endret av GammaRay; 8. april 2009 kl. 21:24.
Også verdt å nevne at "trøfler" fortsatt er lovlig, dvs. sopper som ikke vokser over bakken. "Fresh sclerotia" finner du over alt. Sclerotia er en trøffel som inneholder psilocybin, dog litt mindre en f. eks cubensis, så du må spise litt mer en du "vanligvis" ville gjort.