Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 998
Min altså to uker gammel datamaskin har klikket. Alt går utrolig tregt, og den kan henge seg opp ved de minste ting - disse bokstavene kommer for eksempel frem i rykk og napp, og den kan fryse et par sekunder ved bevegelser med musen.

Det er det samme på alle funksjoner. Det tok fem minutter å åpne nettleseren og komme inn på denne siden. Det begynte egentlig med at touchpaden begynte å henge seg opp, og scroll-funksjonen forsvant (den hvor man bruker to fingre).

Jeg har ikke gjort eller lastet ned noe spesielt, og mitt antivirusprogram fant ingenting.

La merke til at utorrent, som lastet ned noe, ikke hadde noen problemer før den skulle "Overføre til disk". Å åpne en video i vlc tok tid, men så se den var smertefritt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva disk har du i den? Kva PC er det?

Den viser mange av symtpoma på at disken er i ferd med å ta kvelden. Om det er ferdigbygd så kontakter du support og ber om ny disk.
chutzpah
exocytose's Avatar
Trådstarter
Det er denne

Og den er kjøpt på elkjøp. Jeg får vel ta den med. Men jeg har rett til det, altså? De kan ikke komme rennende med at det er min feil eller noe slikt?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Penina Vis innlegg
Det er denne

Og den er kjøpt på elkjøp. Jeg får vel ta den med. Men jeg har rett til det, altså? De kan ikke komme rennende med at det er min feil eller noe slikt?
Vis hele sitatet...
Drit i elkjøp. Kontakt HP, og sei at du mistenker diskfeil. SMART er og fin måte å finne diskfeil på -https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_S.M.A.R.T._tools

Ein del PCer har og innebygd diskdiagnose. HP sin er omtalt her. Om du kan vise til feil der får du antakeleg ny disk i posten frå HP, og må sende inn den gamle.
Elkjøp har 30 dager, fungerer den ikke i dette tidsrommet får du ny pc der og da ved reklamasjon såvidt jeg er bekjent. Dra ditt nå før 30 dager har gått. (Gjelder muligens ikke hvis du har handlet som bedrift, da du linker til bedriftsidene dems i posten din)