Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2258
Hei,

Vet ikke om dette er riktig sted å legge denne tråden, men jeg er ny her, så for meg virket dette som riktig sted.

Ble for over to mnd siden tatt for besittelse av 2 gram med cannabis, senere fikk jeg et brev jeg måtte skrive under, hvor jeg godtok en bot på kroner 4000.

Senere ble jeg fortalt at jeg skulle bli sendt en giro, men denne har nå enda ikke kommet, og da jeg ringte statens innkrevingssentral sa de at de ikke hadde fått inn noe informasjon fra politiet.

Jeg lurte derfor på om det er mulig at de har glemt å rapportere videre, eller om det bare tar utrolig lang tid..

Takk for eventuelle svar!
Har vansker for å tro at de har glemt deg, kanskje de bare har hatt så mye å gjøre at de ikke har hatt tid til å behandle din sak.

Easy az that!!!

Ha fortsatt en fin dag


Edit: Av ren nyskjerrighet hvor lenge er dette siden?
Sist endret av Cozativity; 25. juni 2011 kl. 16:17.
Han skriver det i innlegget hans, over to måneder siden.
Når jeg fikk mitt forlegg i januar så kom ikke boten i posten før i oktober. Dette var da i fjor
Jepp. Jeg ventet også ca. 10 måneder før mitt kom.
Jeg ventet 9 mnd på min bot for noe lignende som TS.
Du vedtar forelegget fra politiet, men selve boten kommer fra statens innkrevningssentral. Det er byråkrati i sitt ess, nok en gang beviser det bare at ting tar lenger tid på den måten.

Caperno: Hva er det du har bilde av? Ser ut som et penishode med sånn krage som dyr får etter å ha vært hos dyrlegen Is it?
Sist endret av Doc. Lester; 26. juni 2011 kl. 15:40.
Trust me, det kommer et brev i posten og det pleier som regel og slå deg midt i ansiktet med andre ord når man legger ting litt på "IS" tenker at nå er den saken ute av verden så står du plutselig med et forelegg på x antall tusen i fingra
mitt tok rundt 8 mnd. men det fine med dette er at man får god tid til å legge opp litt penger til å betale bota med, så slipper du å dele opp bota. evt kan man betale en del av den, og dele opp resten om det er ett veldig høyt beløp.
Trådstarter
2 0
takk for alle svar, det virker som dette da tar veldig lang tid, så får vell bare smøre meg med tålmodighet!
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Caperno: Hva er det du har bilde av? Ser ut som et penishode med sånn krage som dyr får etter å ha vært hos dyrlegen Is it?
Vis hele sitatet...
Hehe, nei, det er det andre hodet mitt med caps på. Tok bildet med en app som jeg ikke husker navnet på, og resultatet ble mer enn merkelig. Men nå minte du meg på at jeg trengte en ny avatar
Sist endret av caperno; 26. juni 2011 kl. 18:10.
Det kan ta veldig, veldig lang tid, politiet er slow som faen..
tok nesten ett år før jeg fikk min bot