Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1812
Hei,
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får vekk lyden som kommer når jeg sender ut en sms?

Så litt rundt på google, de fleste trådene jeg fant sa "You can't remove it"

noen som vet? må vell gå
Du har vel allerede fått svar... You can't remove it
Neh
Neh's Avatar
Trådstarter
76 9
Virker litt rart at man ikke kan fjerne en lyd, eller?
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Neida, du har allerede signert et 2500 siders dokument der du gir fra deg alle rettigheter som forbruker.

(Hilsen veldig fornøyd iPhone-bruker, med noen irritasjoner rundt jerngrepet de holder oss i)
Sett den på lydløs, da vel!
Neh
Neh's Avatar
Trådstarter
76 9
Sitat av BeatThatZ Vis innlegg
Sett den på lydløs, da vel!
Vis hele sitatet...
Da hører jeg ikke når jeg mottar sms!
Sist endret av Neh; 12. desember 2011 kl. 16:54.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av Neh Vis innlegg
Da hører jeg ikke når jeg mottar sms!
Vis hele sitatet...
Apple har vel telefoner med vibrasjon?
Neh
Neh's Avatar
Trådstarter
76 9
Poenget mitt er at jeg vill høre når jeg mottar sms men ikke når jeg sender, den lyden er bare stygg og irriterende !
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av Neh Vis innlegg
Poenget mitt er at jeg vill høre når jeg mottar sms men ikke når jeg sender, den lyden er bare stygg og irriterende !
Vis hele sitatet...
Send mail til Apple Inc.?
Sett på lydløs i det du sender sms'en. Når den er sendt, kan du skru på lyden igjen. Enjoy, hilsen fornøyd Galaxy S2-bruker.
Sist endret av chiyoko; 12. desember 2011 kl. 17:00.
Neh
Neh's Avatar
Trådstarter
76 9
Sitat av poehzler Vis innlegg
Sett på lydløs i det du sender sms'en. Når den er sendt, kan du skru på lyden igjen. Enjoy, hilsen fornøyd Galaxy S2-bruker.
Vis hele sitatet...
Veldig smart du.
Alternativet er vel å jailbreake og så slette lyden fra telefonminnet.
Neh
Neh's Avatar
Trådstarter
76 9
Sitat av krJo Vis innlegg
Alternativet er vel å jailbreake og så slette lyden fra telefonminnet.
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er eneste muligheten, hvis det ikke finnes noen app eller lignende?
afaik kan ikke apps skifte på slike ting med mindre telefonen er Jailbreaket
Hvis du har iOS 4.x.x, så er jailbreaking null stress. Hvis du har iOS 5, eller 5.0.1, så må du nok vente et par dager, men Pod2g har klart å jailbreake iOS 5, bare ikke lagt ut jailbreaken offentlig.

Sorry for dobbelpost, men må bare si at det finnes tethered jailbreak, men pod2g har funnet en untethered...