Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1398
Jeg har konfirmasjon til helgen og er uten noen pc siden min nettopp ble ødelagt.
kjøper laptop fordi jeg får en bra stasjonær senere. jeg vil gjerne at pcen at skal komme fra Komplett.no takk for hjelpen
takk for svar men synes 3d er litt unødvendig da vi har 3d tv i stua men er denne no bra http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639283#extra?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvorfor ikke bruke penga på en fet stasjonær (kjøp deler) og annet utstyr, istedenfor laptop. Angrer på at jeg kjøpte laptop for konf-penga, dog den fremdeles funker til spill på ok grafikk - så skal jeg nå kjøpe stasjonær som kjører alt på fullt med god fps. Du burde gjøre det samme. Du vil angre senere:P Såklart, er ganske enkelt å ha med på lan og det men still!
Hah, Quakecry forteller akkurat mitt problem. Punga ut med 13k for en bærbar, noe jeg angrer på nå. Den var jo ganske grei for sin tid, men nå sliter jeg med å kjøre BC2 på low, derfor skal jeg punge ut for en stasjonær som enkelt kjører spill på max med høy fps. Så mitt råd, kjøp STASJONÆR.
OffTopic?

Har du Konf. Nå?? Er ikke det før sommeren
Sitat av Addiman Vis innlegg
takk for svar men synes 3d er litt unødvendig da vi har 3d tv i stua men er denne no bra http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639283#extra?
Vis hele sitatet...
Den er jo relativt bra. Litt svakere skjermkort enn den andre, samme CPU, dobbelt så mye (men litt svakere) RAM, ikke full-HD. Og så har den enn ssd som jo er bra...

Men ville kanskje heller gått for denne, til nesten samme pris. Regner gaming er prioritet her(?).
Du bør uansett sjekke andre steder enn komplett mtp pris.

Edit: ca samme 1500 kr billigere
ville tatt og sett litt på multicom.no der har du mulighet til og konfigurere på Laptopen du eventuelt tenker og kjøpe, legge til litt mer RAM osv. jeg kjøpte PC der for 2år siden og den er jeg fortsatt veldig fornøyd med.
Sist endret av Monzter; 9. september 2011 kl. 23:37.
Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en stasjonær til rundt 8-9k, så brukt resten på en laptop.
Sitat av Settoz Vis innlegg
OffTopic?

Har du Konf. Nå?? Er ikke det før sommeren
Vis hele sitatet...
Ikke alle har konfirmasjon samme tid på året.
Jeg får en et års gammel stasjonær som bror min bygde for ca 15k, som
Kjører alle dagens spill ganske bra. Men trenger laptop fordi jeg skal mye
Til utlandet
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du kan få en bedre pc enn det han fikk da hvis du bygger selv idag. Så kan du heller selge hans pc og kjøpe en o.k laptop.
TS: alt annet en Acer, se på Asus istedet du.
Så slipper du at alt faller ifra hverandre om 6 måneder, og all malwaren som er preinstallert på datan.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Sitat av Addiman Vis innlegg
takk for svar men synes 3d er litt unødvendig da vi har 3d tv i stua men er denne no bra http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639283#extra?
Vis hele sitatet...
Rammen er ikke like god som på ASUS laptopen foreslått ovenfor posten jeg siterer, og ASUS laptopen har f.eks. 2x500GB SSD.
Sitat av kribw Vis innlegg
Rammen er ikke like god som på ASUS laptopen foreslått ovenfor posten jeg siterer, og ASUS laptopen har f.eks. 2x500GB SSD.
Vis hele sitatet...
2x500gb hybrid gir det mye dårligere ytelse enn vanlig ssd?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Har tenkt på det samme som TS, sitter med en MacBook som ikke kjører noe annet enn CS og TF2... Har ikke mulighet for å kjøpe stasjonær, men hvordan funker det med oppgradering av hardware osv?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
svært dårlig.