Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2408
Jeg burde vært en tur i Filippinene en eller annen gang i mai. Står egentlig heeelt fritt til avreise retur dato. Hadde vært moro å være borte helgen 23-25 mai men intet krav bare en drøm. (famile krangel deluxe skjer den helgen og jeg gidder ikke høre på tullpratet) Men om det ikke lar seg gjøre så har jeg Peltor.

Jeg kan reise imellom 6 mai til 1 Juni. kan være borte så lenge som billetten krever i den perioden spiller ingen rolle. Er kun noen papirer ang ett hus prosjekt jeg må signere der borte.

Hva er beste søkemotoren? og hvor finner jeg billigst restplass billetter? Sånn som jeg ser det så kan jeg reise til A) hong kong B) manila C) Cebu D) Bangkok for Cebu pacific går fra alle disse flyplassene til riktig by på filippinene og Deres billetter er aldri dyre uansett.
Jepp har "bodd" på finn, momondo, skytracker? siste timen men finner ligsom ikke noen gode tilbud.
www.momondo.com er den jeg bruker mest. Jeg reiser en del, og der kan man se grafer på hvilke datoer flybilletter er billigere osv.

God tur!

Sitat av creavator Vis innlegg
Jepp har "bodd" på finn, momondo, skytracker? siste timen men finner ligsom ikke noen gode tilbud.
Vis hele sitatet...
Husk at prisene varierer fra ukedag til ukedag og fra når på døgnet man søker.
Sist endret av circutfire; 2. mai 2014 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av circutfire Vis innlegg
www.momondo.com er den jeg bruker mest. Jeg reiser en del, og der kan man se grafer på hvilke datoer flybilletter er billigere osv.

God tur!



Husk at prisene varierer fra ukedag til ukedag og fra når på døgnet man søker.
Vis hele sitatet...
Ja akkurat sånne råd jeg er ute etter. Når er det best å søke for å score den beste dealen?
Sitat av creavator Vis innlegg
Ja akkurat sånne råd jeg er ute etter. Når er det best å søke for å score den beste dealen?
Vis hele sitatet...
Her finner du svar på alle dine spørsmål tror jeg

http://reise.aftenposten.no/reise/La...l#.U2PVlNzslnE
Gå incognitomodus og bruk momondo. Det var beste prisene da jeg lette etter tur til flippo.
Jeg bestilte tur fra Oslo til cebu, fant det billigst. Og ikke minst blir du drittlei flyplasser og transfers når du runder 20timer, det er verdt 1000lappen ekstra å slippe enda en transfer med feks cebu pacific.
Kan jeg spørre hvor du skal oppholde deg? Cebu er en kul by det, men personlig ville jeg kanskje ikke vært der mer enn en uke av gangen.
Sitat av moret Vis innlegg
Gå incognitomodus og bruk momondo. Det var beste prisene da jeg lette etter tur til flippo.
Jeg bestilte tur fra Oslo til cebu, fant det billigst. Og ikke minst blir du drittlei flyplasser og transfers når du runder 20timer, det er verdt 1000lappen ekstra å slippe enda en transfer med feks cebu pacific.
Kan jeg spørre hvor du skal oppholde deg? Cebu er en kul by det, men personlig ville jeg kanskje ikke vært der mer enn en uke av gangen.
Vis hele sitatet...
Hehehe kona og mine små bor i Cebu. Men skal en tur til Manila for å besøke "søstra" til min beste venninne her i Norge som har tatt seg jobb som callcenter agent der nede. Så derfor spiller rekkefølgen liten rolle.
Sitat av creavator Vis innlegg
Hehehe kona og mine små bor i Cebu. Men skal en tur til Manila for å besøke "søstra" til min beste venninne her i Norge som har tatt seg jobb som callcenter agent der nede. Så derfor spiller rekkefølgen liten rolle.
Vis hele sitatet...
Ah, awesome Du får ha en drittbra tur, flippo er jo fantastisk.
Ja vet har allerde bestilt januar turen min. Den ble bestilt i goood tid. Nå er det "hastetur" derfor jeg måtte spørre om de beste søke metodene for å spare mest mulig.
Hva med OSL-BKK med Norwegian? Skal ut å reise nå, når vi bestillte var det faktisk det billigst vi fant!
Har du prøvd skyscanner.no?

Bor selv på Mactan, vært her i 8 mnd og stortrives!
Tok en kjapp test, og ser det ligger på rundt 8 lapper tur/retur.. (utreise 16. mai, retur 30 mai)
Fikk bestilt så grisebillig at jeg måtte bare. 5400 kr fra 21 til 03 juni. fra oslo til manila og tilbake.
Sitat av creavator Vis innlegg
Fikk bestilt så grisebillig at jeg måtte bare. 5400 kr fra 21 til 03 juni. fra oslo til manila og tilbake.
Vis hele sitatet...
Wow... Ja, det var billig. Hvordan fant du de prisene? Sikler på en tur igjen selv egentlig
Finn.no reise.
Ooohh, Billig det ja! Håper du får en fin tur!
For freaks som kommer til cebu området, så er det bare å sende en PM! Alltid moro å treffe nye folk.. Det er en del nordmenn her, men de fleste er aldrende pensjonister.. ikke helt på min bølgelengde