Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1321
Du er min venn
niigu's Avatar
Hallois alle solallergikere!

Jepp, etter å ikke ha hatt en hjemmeside på en god stund, bestemte jeg meg for å lette fingrene opp fra rævsprekka og faktisk gå den bortgjemte sti inn i photoshop igjen. Grunnen til at jeg plutselig finner dette ut er at jeg har fått en del henvendelser i det siste, ang grafiske oppdrag. Ikke spør meg hvorfor enkelte folk vil hyre meg til slike ting, men det har faktisk skjedd. Uansett, det er fett å ha en hjemmeside hvor folk kan se hva jeg holder på med og hvordan dem kan kontakte meg. Jeg har fått en kamerat til å hjelpe med koding, i og med at jeg skjønner like mye CSS som en 14 år gammel raddishore i pillerus skjønner begrepet kommunisme.

Uansett, satt meg ned i en god halvtime og mekket to helt greie og presentable designs.

Her er nr. 1 og her er nr. 2!

Slakt meg ned og la meg krympe!

Edit: Og selve spørsmålet; hvilken av dem?
Har ikke akkurat peiling, men 2 var det dårlig farge, vanskeligt og lese hva det står, litt uklart vist du skjønner?
Så jeg mener nummer en var ganske så bra keep up the good work (:
Jeg likte nr 1 best!
Nummer 1: Pen, lettleselig, enkel og stilfull side som gir et seriøst preg. Sånn som knappene står nå og med den bakgrunnen de har blir det veldig stygt spør du meg, og jeg tror det hadde vært penere om bakgrunnen på alle knappene hang sammen fra den ene enden til den andre.

Nummer 2: Bakgrunnen er kanskje en anelse mørk (treplatene) og skriften oppå den urolige bakgrunnen inni boksen gjør det hele ganske vanskelig å lese.

Jeg liker nummer en best.
Du er min venn
niigu's Avatar
Trådstarter
Sitat av Soppen
Har ikke akkurat peiling, men 2 var det dårlig farge, vanskeligt og lese hva det står, litt uklart vist du skjønner?
Så jeg mener nummer en var ganske så bra keep up the good work (:
Vis hele sitatet...
Så det VELDIG godt nå! Hvorfor i alle dager har jeg ikke sett det før? Takk for hintet. Skal fikse det snarest!
master namer
elodin's Avatar
Jeg likte den første best, men syns ikke plankebakgrunnen passet helt.

Var litt vanskelig vanskelig å lese teksten på nr. 2, og så syns jeg rødfargen på bakgrunnen ble litt voldsom.

Edit: Hoho, så mange som postet da.
Du er min venn
niigu's Avatar
Trådstarter
Sitat av Helkanaur
Jeg likte den første best, men syns ikke plankebakgrunnen passet helt.

Var litt vanskelig vanskelig å lese teksten på nr. 2, og så syns jeg rødfargen på bakgrunnen ble litt voldsom.

Edit: Hoho, så mange som postet da.
Vis hele sitatet...
Skal se om jeg kan lette litt på fargen baki der! Det ble en del svar ja..

Sitat av Loeve
Nummer 1: Pen, lettleselig, enkel og stilfull side som gir et seriøst preg. Sånn som knappene står nå og med den bakgrunnen de har blir det veldig stygt spør du meg, og jeg tror det hadde vært penere om bakgrunnen på alle knappene hang sammen fra den ene enden til den andre.

Nummer 2: Bakgrunnen er kanskje en anelse mørk (treplatene) og skriften oppå den urolige bakgrunnen inni boksen gjør det hele ganske vanskelig å lese.

Jeg liker nummer en best.
Vis hele sitatet...
Bakgrunnen på knappene ja! Stemmer.. Tvilte litt på den jeg også, men det skal være rollover der. Når man beveger musa over så blir dem gradvis lysere! Derfor har jeg skillestreker.. PS: Crappy kvalitet da jeg lagra bildet, så det kan se meget stygt ut også.
Sist endret av niigu; 15. juni 2005 kl. 00:53.
1 var best. SSEEXXYY header/banner! Helt utrolig fantastisk, faktisk! Beste jeg har sett, tror jeg.
Resten så jo greit ut det også. Helt straight forward, liksom. Men banneren! Fy faen. Dritdeilig!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Nr. 1 var veldig behagelig å se på. Fine farger og et seriøst preg. Ville helt klart gått for den.
Er det du som har tatt bildet i header?

Nr. 2 var helt grei, men for mørk og tung for min del.
Jeg elsket rett og slett nummer 1. Spesielt banneret.
Vet ingenting
Ville gått for nr.1.
Nr.2 er for mørk synes jeg. Og banneret i nr.1 var bare knall
very impotent freak
Delusional's Avatar
Nr. 1 - Helt ok, been there, done that, sett sånt en million ganger før. Ser ut som en forbanna template. Til tross for at jeg som den idioten jeg er har 0 (null) utdanning og forståelse for fargesammensettning og så videre, tør jeg påstå, at den siden ikke er verdt en dam shit som din reklameplakat på internett. Jeg vet du kan bedre, det har du vist ved utallige anledninger før!

Nr. 2 - Hakket bedre, skiller seg litt mer ut, gir en litt vectortrendhore feel.

Jeg mener at du skal ta å bruke litt av de vektorferdighetene dine, og skape noe unikt og vakkert, og fargerikt noe!

Men som sagt, hva vet vel jeg...
Epleplukker
1. Bakgrunnen på knappene var stygge. Siden er helt ok, ikke noe whow. Banneren var sweet.

2. Likte farge comboene. Mønsteret i bakgrunnen var fesent. Synes menyen blir veldig stor.
Du er min venn
niigu's Avatar
Trådstarter
Sitat av Delusional
Nr. 1 - Helt ok, been there, done that, sett sånt en million ganger før. Ser ut som en forbanna template. Til tross for at jeg som den idioten jeg er har 0 (null) utdanning og forståelse for fargesammensettning og så videre, tør jeg påstå, at den siden ikke er verdt en dam shit som din reklameplakat på internett. Jeg vet du kan bedre, det har du vist ved utallige anledninger før!

Nr. 2 - Hakket bedre, skiller seg litt mer ut, gir en litt vectortrendhore feel.

Jeg mener at du skal ta å bruke litt av de vektorferdighetene dine, og skape noe unikt og vakkert, og fargerikt noe!

Men som sagt, hva vet vel jeg...
Vis hele sitatet...
Skal lage et nytt design, i utgangspunktet av nr. 2 imorgen, så kan du ta en titt på det Lover noe fett!

Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Alt er notert, selv om dere repeterer ting om og om igjen
Som alle andre sier. Nr 1 var helt klart det fineste designet, likte fargene og alt det der.
Hva med nr 1, men med bakgrunnen til nr 2 ? Jeg tror det ville blitt det beste. Eller mjæ, blir kanskje litt mørkt, men verdt et forsøk.

Uansett, veldig pent arbeid
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
I go for mambo no 1
Nr 1 synes jeg var veldig pen...Synes den passet veldig bra til sommerårstiden...
en

Deilige friske farger
lag en versjon for sommerhalvåret og en for vinterhalvåret av den.
Trur det kunne blitt litt moro!
#1 Selvsagt.

Det hadde vært fett om bakgrunnen på knappene var en slags forlengelse av header. Slik at dråpene og underlaget de ligger på fortsatte som bakgrunn på knappene =)
hvis du skal bruke css så er det vel ikke noe problem å la alle velge selv. legg inn en mulighet for å endre design. så kan man bare trykke på en knapp og vips: nytt design... (smaken er som baken, delt i to... (eller egentlig endel mer))