Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1020
jeg skal prøve å lage min egen blog. men jeg kan ingenting om scripting. er det noe verktøy for blogging noen anbefaler? viktig at det kan legges inn i eget design.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg bruker AJ-Fork. Er bare å bruke include på hjemmesiden din for å integrere den med ditt gamle design.
Har sett litt på AJ-Fork og CuteNews, og synes begge fungerer nokså bra. Foretrekker AJ-Fork av disse to, som er omtrent det samme, bare at den inneholder en del flere funksjoner. AJ-Fork er vel også laget av CuteNews' struktur, såvidt jeg vet.

Å implentere dette i et design du har laget kan gjøres enkelt med php-include.
www.blogsome.com hvis du vil bruke wordpress uten å måtte sette det opp helt selv.
jeg foretrekker Cutenews. ble forelsket med en gang
Sitat av Cox
www.blogsome.com hvis du vil bruke wordpress uten å måtte sette det opp helt selv.
Vis hele sitatet...
Har man webhotell med cPanel og Fantastico går det som en drøm å sette opp WordPress; ikke at det er så fryktelig vanskelig uten det heller.

thomaseh: Anbefaler deg å ta en titt på AJ-Fork.
Anbefaler wordpress jeg og.
b2evolution
Det finnes fleire blog-program. På mitt cPanel har eg installert: b2evolution, Nucleus, pMachine Free, WordPress. Eit anna alternativ er det eg brukte før, nemlig mambo, eit svært godt verktøy.
AJ-FORK funker fint.
Trådstarter
hvordan gjør jeg det om jeg skal ha mitt eget design da?
Du lager designet, og ordner koden. Deretter er alt du trenger å gjøre å inkludere filen med nyheter på et passende sted.
Overkill som faen, men: www.ez.no