Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 741
Jeg har de siste ukene sett etter en slim gamer laptop for rundt 8K, men jeg har ennå ikke funnet noe som skiller seg ut fra mengden.

Jeg har funnet laptoper med bra specs til prisen, men de ser som regel ut som store mursteinsblokker på steroider.
De jeg har funnet med fin og slim utforming har ikke specs som holder mål.

Sliter litt med å finne en mellomting her.


Kriterier:
13-15" Skjerm
Slim utforming
Takler de aller fleste spill med minst 30-50 FPS på "High" settings (Hvor maks er ultra)

Takk på forhånd for eventuelle svar!
Skjønner det egentlig godt, "slim laptop", "gaming-pc" og "rundt 8K" er ikke ord som hører sammen desverre.
Det Goofygutt sa over her stemmer ganske bra, det her er vell det nærmeste man kommer..
Trådstarter
10 0
Sitat av Goofygutt Vis innlegg
Skjønner det egentlig godt, "slim laptop", "gaming-pc" og "rundt 8K" er ikke ord som hører sammen desverre.
Vis hele sitatet...
Det jeg egentlig har vært litt redd for ja.
Er derfor også åpen for andre forslag som kanskje devierer fra mine kriterer.
Det viktigste er egentlig ytselsen for spill og multimedia - om den ikke er fullt så slim og om prisen må bli litt høyere, så får det bare være sånn
Sist endret av Sheepolo; 20. mai 2013 kl. 17:44.
Ta en kikk på utvalget til Samsung på f.eks. Komplett. Vil tro det er noe av det nærmeste du kommer dine krav uten å gå skyhøyt opp i pris.
Trådstarter
10 0
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Det Goofygutt sa over her stemmer ganske bra, det her er vell det nærmeste man kommer..
Vis hele sitatet...
Grafikkytelsen på den laptopen virker ikke så ille, om man går utifra denne oversikten:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-...M.71887.0.html

Hva tenker dere om denne?

Lest mye bra om den og den ser ut til å takle de fleste spill på bra settings.

http://cdon.no/elektronikk/15inch_ms...AM=prisjakt_no
Sist endret av Sheepolo; 20. mai 2013 kl. 17:54.