Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 9103
Flere som driver å diller litt med det her? for dere som ikke har hørt om det så er Omegle er ett online chatte program som raskt og enkelt plasserer deg i et chatte rom med en ”random stranger” det er 100 % anonymt. Det som er så genialt med det er rett og slett at det er så enkelt, du kommer inn chatte rommet med noen i løpet av et par sekunder og kan snakke/oppføre deg akkurat sånn som du føler for i tilegg du kan disconnecte samtalen når som helst.

Oppfordrer så klart alle til oppføre seg hyggelig der men siden det er helt anonymt må du nok regne med å måtte snakke med en del skrullinger også (selv om det kan være gøy i seg selv) Men min erfaring er at så lenge du er snill og høflig så møter du til slutt folk som det er interesant å chate med men det kan være lurt å være forsiktig med hvor mye personlig informasjon du gir ut.

Ta gjerne å post morsomme samtaler!
http://omegle.com/
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hmm, håper de har en rapporteringsfunksjon for tullinger.

Edit: Ingen brukerregistrering der i gården.
Sist endret av Jonta; 5. april 2009 kl. 19:53.
SeNaH's Avatar
Trådstarter
Det er noen fra 4chan der for å si det sånn
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hmm, håper de har en rapporteringsfunksjon for tullinger.

Edit: Ingen brukerregistrering der i gården.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke det som noen nødvendig funksjon, siden man bare kan disconnecte samtalen akkurat når man vil.
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Det er noen fra 4chan der for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Hahhaa, ja. Første person jeg kom i et samtalevindu med var fra 4chan.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av obskøn Vis innlegg
Jeg ser ikke det som noen nødvendig funksjon, siden man bare kan disconnecte samtalen akkurat når man vil.
Vis hele sitatet...
Hmm, stemmer. Heh, kom først i kontakt med en spanjol elns.
Veldig mange folk som prater spansk der føler jeg, alle jeg har kommet over er sånn: espanjol? brazilia?
SeNaH's Avatar
Trådstarter
Rart, jeg ender vanligvis opp med finsker. De pleier å snakke engelsk dog
Faen, nå har jeg snakka med en dude i over 30 min. Dette er din feil freakforum!
Var underholdende (:
Snakka med ei jente fra london. Hun kom fra et forum, Digital spy.

Vi hadde en lang samtale om skole, påske ferien o.l. Var veldig hyggelig.

Jeg merker at alle jeg prater med er fra forskjellige forum;P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av azoo Vis innlegg
I WAS PRETENDING TO BE A GIRL IN 2 CONVOs AND ASK TO GO ON MSN IN EACH CONVO AND THEN MAKE THEM TALK TO EACHOTHER ON MSN. BUT I LOST THE OTHER GUY'S ADDRESS. OOPS
Vis hele sitatet...
Hihi, flott idé. Det skal jeg prøve.

Flott initiativ. Komme i kontakt med randoms. Kan tenke meg det vil bli ganske populært. XKCD har en blag om det.

Edit: Som en som svarer der mener: Kjipt om du ved et uhell kobler fra.
Sist endret av Jonta; 5. april 2009 kl. 21:40.
www.anicechat.net er samme prinsippet og bortsett fra idiotene fra 4chan så har jeg hatt noen veldige gode samtaler der.
kan noen fortelle meg hva 4chan er for noe?
Sitat av azoo Vis innlegg
kan noen fortelle meg hva 4chan er for noe?
Vis hele sitatet...
www.4chan.org

Hovedsakelig folk fra "RANDOM".
Mye syke og absurde greier der inne.
Morsomt opplegg, egentlig. Jeg diskuterte akkurat blant annet fredsprisen og skoleskyting med ei jente fra Finland
Morsomt konsept, men det tok riktig nok 10 forsøk før jeg fant noen som faktisk var seriøs.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
..som bekrefter at ved en følelse av anonymitet forsvinner alt av IQ, hjerneceller og sosial intelligens som magi ut vinduet
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Dere er klar over at så lenge det er "you: " som er den personen som sier noe merkelig, så blir dette bare tåpelig? Sheesh.
Sist endret av m0b; 6. april 2009 kl. 07:29.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Dere er klar over at så lenge det er "you: " som er den personen som sier noe merkelig, så blir dette bare tåpelig? Sheesh.
Vis hele sitatet...
Ikke at noen av postene så langt har hatt et fnugg av morsom i seg, heller.
Hva får folk til å tro at "lol robe wizard hat" er underholdende for andre å lese at dere skriver? Eller generelt idiotiske ting dere har snakket om med fremmede?

Her forventet jeg faktisk en grei tråd med diskusjon om denne siden, men i stedet ble det side opp og side ned med rent piss. Gratulerer.