Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 12619
Kom over denne snusen her; http://www.buysnus.com/snusbrand/Got...9_Portion.aspx på nettet og lurte på om noen vet om den blir solgt i dagligvarebutikker/kiosker også?
Og om den smaker godt i det hele tatt
Sist endret av random53541; 2. desember 2010 kl. 21:47.
Den smaker for jævlig.
Lager min egen julesnus så å si :P

Bruker alltid ha noen litt tørre posjons-snus bokser fra div. å pølser som jeg har lagret, så for å "spice" dem opp så har jeg brukt å dryppe litt Aquavit ned boksen ... gir en god smak og pirrer god i leppa å ... alltid kos i Juletida
Smakte den n år jeg var i sverige for noen dager siden, helt grei snus, men er en sånn man kjøper en av og ikke en rull:P
Dypp en snus oppi gløgg og tørk den
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Kom over denne snusen her; http://www.buysnus.com/snusbrand/Got...9_Portion.aspx på nettet og lurte på om noen vet om den blir solgt i dagligvarebutikker/kiosker også?
Og om den smaker godt i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Går det i det hele tatt ant for oss som bor i Norge å bestille fra BuySnus.com?

Jeg testa ved å pytte noe stæsj i handlekurva, og ved check out så fant jeg ikke Norge, så står det under at om landet ditt ikke er vist i listen så selger de ikke til det spesifikke landet.
Selges overalt i Svinesund. Som sagt, smaker greit, men ikke noe man kjøper flere ruller med. Tviler på at de selger den i Norge.
Selges på Sørensen i Bergen, kan godt hende den er på tobakksbutikker andre plasser også.
Lage snus med Hamer Julebrus smak, kan da bli noe godt :')
Kjøpte tårn av den ifjor, smakte ganske godt og var digg og ha ved siden av den normale snusen
Woah!
Julesnus, det er harry det!
Har bare prøvd denne i løs, var helt grei, men smakt bedre. Selve smaken er vel tilnærmet en blanding av snus og gløgg. Som tidligere nevnt, greit med en boks eller to, men blir fort lei, så er ikke noe vits å kjøpe et helt tårn
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Woah!
Julesnus, det er harry det!
Vis hele sitatet...

Snus får aldri blitt harry, snus er klasse
Er annerledes boks i år.. Poseversjonen syns jeg var utrolig tørr, og hadde lite smak. Den løse er litt bedre, og det er faktisk ganske godt med en pris fra den innimellom den vanlige snusen Men det holder nok med en boks ja, som flere andre har sagt. Vil tro man blir utrolig lei etterhvert. Smaker forresten gløgg, siden det ikke var noen som hadde nevnt det enda
Finnes det noe mer harry?

(rethorical question alarm!)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Kom over denne snusen her; http://www.buysnus.com/snusbrand/Got...9_Portion.aspx på nettet og lurte på om noen vet om den blir solgt i dagligvarebutikker/kiosker også?
Og om den smaker godt i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Du får nordströmmen julesnus portion på majoren tobakk i Oslo.
Smakte denne snusen igår og må si den smakte HOR !
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Finnes det noe mer harry?

(rethorical question alarm!)
Vis hele sitatet...
Julesigaretter!
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Snus får aldri blitt harry, snus er klasse
Vis hele sitatet...
Klasse for seg selv må jeg si...

http://i695.photobucket.com/albums/vv319/Tonkaplasto/snus.jpg
Jeg synes den er god.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tar opp igjen denne tråden! Hvor får jeg kjøpt nordströmmen julesnus i Norge?
Majoren Tobakk i Oslo fører ikke denne lenger. Var innom i dag.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hadde en kamerat som kjøpte den over grensa, han syns den smakte drid.
Vet ikke om dette er relevant, men jeg og en kompis kjøper vært år en boks til hverandre som "adventsgave". En porsjon per dag. Så klart har vi andre bokser ved siden av, men det er virkelig en hyggelig tradisjon.
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Vet ikke om dette er relevant, men jeg og en kompis kjøper vært år en boks til hverandre som "adventsgave". En porsjon per dag. Så klart har vi andre bokser ved siden av, men det er virkelig en hyggelig tradisjon.
Vis hele sitatet...
Jeg synes den er en god avveksling sånn innimellom
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Jeg synes den er en god avveksling sånn innimellom
Vis hele sitatet...
Det er klart !
Menne, noen som vet om den er å få kjøpt i vårt kjære land?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
jeg har ikke smakt den, men de i kretsene mine som HAR det, sier dne smaker gløgg og pepperkake du får sikkert kjøpt den på tobakksforettninger og steder hvor de har litt mer importtobakk
Jeg vil si den smaker kanel

Den er forresten å få kjøpt på Gull og sigarer i Ålesund.
Digital nomade
trippy's Avatar
Julesnausen smaker konge! Får kjøpt den på Nordby.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Jeg vil si den smaker kanel

Den er forresten å få kjøpt på Gull og sigarer i Ålesund.
Vis hele sitatet...
Vil forøvrig nevne at eieren av sjappa overpriser snusen sin noe innforjævli. Ei boks ligger vel på 110 kr nå...
Sitat av johante Vis innlegg
Vil forøvrig nevne at eieren av sjappa overpriser snusen sin noe innforjævli. Ei boks ligger vel på 110 kr nå...
Vis hele sitatet...
Indeed!

Da de var de eneste i ålesund som solgte thunder kostet de jo 100-110,- per boks. nå koster den bl.a 79,- på narvesen.
er mulig for dere i norge å bestille fra buysnus dot com?
Nei. Snus som ikke er merket på norsk kommer ikke gjennom tollen.
Jeg har mulighet for å ta den snusen inn i butikken min. Men tidligere år har visst seg at den snusen ikke er en bestselger.
Skulle ønske de solgte den her nord.
Den julesnusen der tørr jeg knapt kalle snus. Den er helt forferdelig. Dra til Liseberg i Gøteborg når julebodene kommer opp. Der selger de HELT fersk julesnus som de spar med skje opp i bokser til deg. Er en helt utrolig deilig smak og konsistens. Er langt å reise, men jeg tar den turen hvert år for å kjøpe snusen.
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Jeg vil si den smaker kanel

Den er forresten å få kjøpt på Gull og sigarer i Ålesund.
Vis hele sitatet...
Hadde du vært villig til å kjøpe et par bokser for meg og sende de i posten? For noen kroner såklart.
*insert tittel her*
Vi kan kjøpe julesnus på narvesen 200m fra skolen vår^^ Dritt snus om du spør meg, den smaker gløgg.
OT: Skal du ha god snus tar du en skruf og dypper den i vikingfjord, for så å la den tørke. Himmelsk.
høres koselig ut,denne må testes^^
snushatere: vennligst forlat denne tråden, den er for gentlemen
Sist endret av Cosmos; 1. desember 2011 kl. 02:36.
*insert tittel her*
Sitat av Cosmos Vis innlegg
høres koselig ut,denne må testes^^
snushatere: vennligst forlat denne tråden, den er for gentlemen
Vis hele sitatet...
HYvordan kan man hate snus, som så vidt synts på noen. Folk er teite sånn...
Den smaker ikke noe spesielt godt, den koster 84 kroner på sørensen tobakk i bergen og eneste grunnen til at man bør kjøpe den er for prøve den ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpte en rull med julesnus her om dagen jeg. Koser meg GLØGG (read it) ihjel
Hvorfor er "julesnusen" verdt 3 sider med vissvass? :P
Måtte nesten teste ut den derre julesnusen alle driver å snakke om, første jeg tenker `Pinglesnus, var ikke akkurat sterke sakene :/ *Skuffet*
The Christmas snus, Julesnus, is more popular than ever. Flavors such as mulled wine, cinnamon and gingerbread cookies gives the Julesnus a taste of Christmas.
Vis hele sitatet...
wtf, høres ikke noe godt ut. Får man den med granbar smak også?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Som soulz siterer fikk jeg nesten lyst å prøve ut en snus med ribbesmak, det må jo være en hit.