Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 34877
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Men kunne vi ta en avstemmning på hvilken dato det blir? Selv stemmer jeg alt etter 9 Juni, så jeg rekker å bli 18år.
Vis hele sitatet...
Det som skjer fremover er følgende:

Forconin og jeg snakker sammen, oppsummerer resultatet av denne tråden. Vi kommer antakelig til å opprette en festkomite på 5-6 stk. eller noe slikt. Deretter vil vi gjøre en del research i forhold til hvor vi kan arangere dette, samt en del praktiske ting (som scene, lyd/lys, vakthold, aldersgrenser, skjenking/ikke skjenking, etc.). Når vi har dannet oss et bilde av hva hvor landet ligger, vil vi komme tilbake til dere for mer input, blandt annet i forhold til når festen skal avholdes
Er det noe Facebook shit jeg kan melde meg opp på?
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Er det noe Facebook shit jeg kan melde meg opp på?
Vis hele sitatet...
Ikke noe relatert til dette, nei
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Bandet jeg spiller i kan sikkert stille opp gratis.
Vi har en del erfaring med live spilling og har varmet opp for band som Rex Rudi og Valentourettes 2 ganger, den siste gangen ble vi etterspurt av Valentourettes.

En referanse.
http://www.musikkavisen.no/sak/001767.asp
Noen av sangene våre.
http://nrk.no/urort/Artist/Rebelover...s/default.aspx
Vis hele sitatet...
Høres bra ut.

Kan du sende en kjapp PM til meg eller Felix med kontaktinfo slik at vi kan ta kontakt når vi har fått planlagt litt mer?
Vi ses venner!

Hvis det e rprivatfest, koster sjenk ikke mer en 300! -sjenken kan dukke opp. men, lite sannsynlig, kommer ann på lokalet. til sommern har jeg FETT lokale utafor oslo, stOoort sted, vi får ta det når mørketida er over! Hurra!
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg kommer i dress og med gullkortet mitt, tror vi blir et fint par.
Vis hele sitatet...
Du spanderer da eller?
\oo/

Lett om tidspunktet passer.
Jeg er garantert med! Ser for meg at dette kan bli en trivelig affære.

Og det er jo selvfølgelig must for alle gutta å ta med seg en minst én jente
Tortia: Du tror ikke at det kan gjøre at noen lar være å møte opp, i fare for å bli stemplet som "han snylteren som ikke tok med seg egen jente"?

Jeg tror dette kan bli gøy og kult! Jeg gleder meg allerede til å feste sammen med dere! For øvrig synes jeg at det hadde vært ekstra kult om det var lov å ta med medbrakt, slik at man slipper å svi av alt for mye av noen allerede nesten oppbrukte studiepenger.

Forconin og felix_poker: Dere får holde oss oppdaterte og si fra om dere trenger noe hjelp i prosessen, så er det nok noen her som stiller opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hehe nei da, vi vil i godtro tenke "han prøvde sikkert"
▼ ... noen uker senere ... ▼
I'm down like a clown!
Jeg har blitt litt usikker på dato, jeg skal på sydentur/fyll rundt samme tiden :/
Runescape fyller 10 år, wohooo! Hurr hurr
Sitat av Mr. Chimeric Vis innlegg
Runescape fyller 10 år, wohooo! Hurr hurr
Vis hele sitatet...
La oss foreslå kombinert Freak/Runescape 10års jubeleum?

Blir nok populært.
Sist endret av Bombasa; 8. januar 2011 kl. 21:57.
Uff, dette hadde vært ganske fett! Men, jeg syntes personlig at en fest UTEN drikke, ikke er noe te fest. Siden jeg er under 18, så får jeg nok ikke kjøpt noe alkohol? Med mindre vi " mindreårige " har lov til å ta med våres egen drikke (alkohol). Visst det er tilfelle, at DET er lov (tviler stærkt) så kommer jeg garantert
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Tavish Vis innlegg
Uff, dette hadde vært ganske fett! Men, jeg syntes personlig at en fest UTEN drikke, ikke er noe te fest. Siden jeg er under 18, så får jeg nok ikke kjøpt noe alkohol? Med mindre vi " mindreårige " har lov til å ta med våres egen drikke (alkohol). Visst det er tilfelle, at DET er lov (tviler stærkt) så kommer jeg garantert
Vis hele sitatet...
Hva tror du oddsen er for at ett hvilket som helst utested i Oslo hadde gått med på at personer under atten kom inn med sin egen drikke?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Hva tror du oddsen er for at ett hvilket som helst utested i Oslo hadde gått med på at personer under atten kom inn med sin egen drikke?
Vis hele sitatet...
skulle ikke dette vere en privat fest da?
Selv om det blir en privat fest skal vi ha vakter og 18års grense. Alt annet er uaktuelt siden noen tross alt må være ansvarlige for dette.
Yey da kan man drikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
ekke kommet frem til noe dato enda??
Jeg kommer såfremst jeg får fri.
Gi meg dato, tid og sted, så kan jeg alltids hive meg med!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Hadde komt, men jeg er under 18 år.
Kos dere videre !
Har dere noe mer konkret info om når det blir? Er det en mulighet for at det blir i april, 18.april-helga?
Sitat av Euforia Vis innlegg
Har dere noe mer konkret info om når det blir? Er det en mulighet for at det blir i april, 18.april-helga?
Vis hele sitatet...
18 april er jo en mandag?
Sitat av sali Vis innlegg
18 april er jo en mandag?
Vis hele sitatet...
Ja, vet. Skrev litt feil, lurte på om det blir 15.april-helga, enten fredag eller lørdag. Er Dropkick Murphys konsert som jeg skal på den 18., og hadde derfor vært greit å slå to fluer i en smekk.
Vi diskuterer dato, men det er jææævlig tricky å unngå russetid, eksamenstid og fellesferie. Det utelukker likosm april, mai og juni.

Så, alle som har eksamen i apr. mai elle juni: Les som faen nå!!!
Kansje til sommern ?
Hadde garantert kommet hvis noen har soveplass får 1 - 2 personer, (har ikke råd til noe hotell)
også at det er etter mai

Sitat av Mr. Chimeric Vis innlegg
Runescape fyller 10 år, wohooo! Hurr hurr
Vis hele sitatet...
Hurra 10 åringer
Sitat av Kain Vis innlegg
Hadde garantert kommet hvis noen har soveplass får 1 - 2 personer, (har ikke råd til noe hotell)
Vis hele sitatet...
Sovepose holder vel?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Sovepose holder vel?
Vis hele sitatet...
Sove ute i Oslo? eller?
Dersom du begynner å legge penger til side nå så burde det for pokker ikke være noe problem å finansiere en natt på hotell?
Det er jo flere måneder til.
Sist endret av Knask; 27. januar 2011 kl. 16:04.
Sitat av Kain Vis innlegg
Sove ute i Oslo? eller?
Vis hele sitatet...
Hvis man er et eller annet sted mellom 50 og 100 tilreisende freakere er det jo ikke noe i veien for å sove noen timer i en park etter festen? Eventuelt henge rundt å få seg litt natt/morgenmat før toget/bussen/flyet går?

For all del, skaff gjerne sengeplass, men om det ikke går så kom allikevel!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dersom du begynner å legge til penger til side nå så burde det for pokker ikke være noe problem å finansiere en natt på hotell?
Det er jo flere måneder til.
Vis hele sitatet...
Mhm med min inntekt så får jeg akkurat råd til ned reise å opp reise.
Men trur soveplass ikke blir problem, men treng en datoooo slik man kan få bilig fly billett
Sitat av Kain Vis innlegg
Mhm med min inntekt så får jeg akkurat råd til ned reise å opp reise.
Men trur soveplass ikke blir problem, men treng en datoooo slik man kan få bilig fly billett
Vis hele sitatet...
Som sagt, vi jobber med dato, men vi klarer garantert ikke å tilfredsstille alle. I første omgang må vi finne en dato som passer for alle oss som arrangerer Æresgjesten nso må også få si sitt, for vi kan ikke ha noe av at bakmannen ikke dukker opp
Som nevnt tidligere så finnes der steder i Oslo med overnatting til rundt 400,-(Coch's pensjonat). Det er liksom èn fredag uten øl, det burde de fleste klare. Hvis ikke er det flere brukere som stiller med sengeplass (meg blandt annet) hvis det er totalt krise for folk.
Selv om jeg har full forståelse for at enkelte har en trang økonomi.
moret som du sir er så vidt riktig.
Men fant akkurat ut at jeg har 2 venner nedi i Oslo
men det er datoen som sir om jeg kan eller ikke
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg tror jeg kommer en tur nordfra ihvertfall, blir i så fall hotell på meg.
om noen ønsker å dele et dobbeltrom så er det igrunn ikke noe iveien for det, blir vel ca. halv pris ifht. vanlig pris om man skal leie et enkelt for seg selv.
Kanksje det er bedre med fest i begynnelsen av august, sånn at alle er kommet tilbake fra syden turer eller ferie, og kan ta en siste tur før jobb/skole starter? Har lyst å vere med, men jeg må nok bli i byen min for å jobbe om sommeren. Skal jobbe slavisk fra juni til august for å tjene penger til en ny bil
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Kanksje det er bedre med fest i begynnelsen av august
Vis hele sitatet...
Mange er på ferie på denne tiden, og etter det er det studiestart, fadderuke etc.

Det er alltid NOE....
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Mange er på ferie på denne tiden, og etter det er det studiestart, fadderuke etc.

Det er alltid NOE....
Vis hele sitatet...
Juni er det kanskje beste for de fleste her på freak.no? Det er et komplisert her, og jeg er glad at jeg ikke styrer festen og sånne ting, det skal felix poker kredit for Har ikke nok baller å lage fest for mange ukjente fra nettet. Men lykke til anyway. Håper det blir en fin fest, men diverse jobb årsaker kan jeg ikke være med.
Sist endret av Løken92; 27. januar 2011 kl. 18:37.
Dette hadde vært nice im in
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Håper det blir en fin fest, men diverse jobb årsaker kan jeg ikke være med.
Vis hele sitatet...
Det må vel gå ann å få fri om man sier fra et par mnd. i forveien? Eller jobber du i utlandet eller liknende?
Det er sommerjobb. Skal starte 23. Juni. Men hvis festen er før 23 juni, det hadde vært knall. Da kan jeg bli med. Må også se eksamen også. Skulle droppe ut av skolen, men jeg ombestemte meg og nå går jeg på skolen enda. litt off topic men men. Men har dere funnet noen sannsynligvise datoer?
Er med. Må få litt orden på gutt/jente-ratioen jeg er hu med ram humor og musikksmak, latterlig hår og høye kinnbein. Får vel dra med meg 2-3 venninner også, som kommer til å lure, men det er bare skøy. Er ganske nysgjerrig på flere her på forumet, håper på hyggelige nye bekjentskap og ser for meg lange, rare, vittige og viktige samtaler. Wuhey! Kunnskap + alkohol (eller bare et festlig miljø for den saks skyld) = suksess!
Så lenge det ikke blir tidenes pølsefest så er jeg med
Sitat av Srbija Vis innlegg
Så lenge det ikke blir tidenes pølsefest så er jeg med
Vis hele sitatet...
Det blir nok antakelig en overrepresentasjon av gutter, men hvert eneste sekund av din eksistens behøver vel ikke å dreie seg om å få knulla? Who am I kidding, det er alt vi gutter tenker på, men man kan vel i alle fall late som man har andre interesser også, om enn bare for en eneste kveld?
Er det spesifisert hvor lenge det vil vare enda?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Psytrip: Err.. du går vel hjem når du er lei/festen er over. Slutt-tidspunkt er for barnebursdager.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Så lenge det ikke blir tidenes pølsefest så er jeg med
Vis hele sitatet...
Neida, kan sikkert få dratt med meg noen hotte venninner hvis det er ønskelig
Høres veldig interessant ut, men blir litt problematisk siden jeg er under 18; skulle gjerne hatt muligheten til å ta en øl samt komme inn hvor hen det skulle være. I tillegg så bestemmer mindre foreldre over meg; ikke akkurat bare å si at jeg skal ta en tur til Oslo på ett treff med folk jeg ikke kjenner hvor mange har en svært stor interesse for rusmidler. Hvis jeg skulle dratt kunne jeg aldri ha sagt det som det var til mine foresatte. I tillegg så kan jeg som 16åring svært lett komme borti en del ubehageligheter, særlig hvis jeg skulle sovet hos noen. Men det sjansen kunne jeg ha tatt.

Dette gjør at det ville blitt litt vanskelig for meg, men det står ikke på lysten hadde vært utrolig spennende å være med. Skal se ann forholdene når dette nærmer seg. Er svært interessert i det meste på dette forumet, så hadde vært gøy å prate med folka bak kommentarene.