Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 923
er det noen som vet om noen spillesider der vi kan spille GRATIS poker mot andre folk på nettet uten noe som helst nedlastning av program eller registrering??

er ikke 18 enda så det kunne bli litt vrient å spille med penger, så derfor leter jeg etter noe som er gratis og enkelt
Du kan jo spille på bettson.com. Du må registrere deg men trenger ikke kredittkort opplysninger e.l. Når du registrerer deg får du 1000$ eller noe som du kan spille i "play games". (Det velger du etter å ha logget deg på.)
På omtrent alle pokersider har man en play-money mulighet. Der kan du fint registrere deg med ditt navn, falsk navn, hva du vil, og spille gratis. Du kan selvfølgelig ikke vinne penger.
Man har også free-rolls, hvor man kan vinne penger. Skal du spille disse turneringene er det en fordel at du er 18 hvis du vil ta ut pengene.

Omtrent ingen pokersider sjekker at du er 18, så egentlig er det ikke noe problem. Har spilt på 2 sider hvor de ba om scan av ID-kort ved uttak.
Du har jo Pokerchamps. Der kan du spille mot andre å gi kredittkortinfo osv. Litt info til registrering. Du må laste det ned, men det er helt clean så vidt meg bekjent. Det samme gjelder PKR. Som nevnt krever det sin nedlastning, men det er absolutt verdt tiden du bruker på det. Lykke til!

www.pokerchamps.com
www.pkr.com
For å dra denne lengre; Finnes det ingen open source poker 'ting'? Via LAN eller noe?
Sist jeg sjekket fantest det noe fantastisk til å spille kortspill som poker med - mot personer man er i samme rom som.. Det er sinnsykt 3D, på grensen til Virtuel Virkelighet - og heter "Kortstokk".. Finnes i mange farger og mange mønstre, og det beste er at du ikke trenger datamaskinen din..

Doh..
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Sitat av Coldfire
Sist jeg sjekket fantest det noe fantastisk til å spille kortspill som poker med - mot personer man er i samme rom som.. Det er sinnsykt 3D, på grensen til Virtuel Virkelighet - og heter "Kortstokk".. Finnes i mange farger og mange mønstre, og det beste er at du ikke trenger datamaskinen din..

Doh..
Vis hele sitatet...
Var det meningen din han spurte om?
Herregud..
Her er noen sider du må registrere deg på, ikke registrere deg på og laste ned/ikke laste ned.
Du kan jo bare skrive Ola Nordman på regginga osv. trenger ikke å gi dine reèlle opplysninger..
Gudd Løkk
Sitat av PolkagrisLaila
Var det meningen din han spurte om?
Herregud..
Her er noen sider du må registrere deg på, ikke registrere deg på og laste ned/ikke laste ned.
Du kan jo bare skrive Ola Nordman på regginga osv. trenger ikke å gi dine reèlle opplysninger..
Gudd Løkk
Vis hele sitatet...
Eh... Ja? Les posten..

Sitat av typisk
For å dra denne lengre; Finnes det ingen open source poker 'ting'? Via LAN [COLOR=Red]eller noe[/COLOR]?
Vis hele sitatet...
Jeg bare poengterte at det finnes Kortstokker til å spille poker med folk man befinner seg i samme rom som.. Svarte ikke Threadstarter - det må du vel skjønne?...

...eller..?
Sist endret av Coldfire; 18. mai 2007 kl. 03:15.
pokerdream.. funker helt smertefritt, er ikke så stor fil man laster ned heller
atmatm: Tror ikke du finner noen (svært få?) poker sider på internet som man kan spille på uten å registrere seg. Et godt tips kan være og gå inn på http://www.freeroll.no og sjekke hvilke sider som kjører freeroll turneringer tidene som passer deg, alle sidene som jeg vet om har du muligheten for å spille med play-chips for å "trene", og freeroll turneringene kan jo være artig å forsøke seg i.
OT:
Coldfire: Med andre ord, posten din er ubrukelig.. Du skjønner hva jeg mener... eller?
Eh... Ja? Les posten..
Vis hele sitatet...
Eh... Nei? Les posten..
Sitat av trådstarter
... noen spillesider der vi kan spille GRATIS poker ....
Vis hele sitatet...
Så egentlig gikk 'du' offtopic? Jeg gikk også en del offtopic, men jeg stilte spørsmål som var relatert til emnet. Like greit å spørre her enn å lage ny tråd, synes du ikke?

Jeg bare poengterte at det finnes Kortstokker til å spille poker med folk man befinner seg i samme rom som.. Svarte ikke Threadstarter - det må du vel skjønne?...
Vis hele sitatet...
Hva om de ikke befinner seg i samme rom? Tenk litt lengre enn nesetippen neste gang.

Takk for link PolkagrisLaila, skal se om jeg finner noe fiffige multiplayer sider :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
25 0
takker for mange svar...fann mange sider nå
Nordicbet har en online-klient, slik at du slipper å laste ned software for å spille poker. Du må registrere deg dog, noe jeg tror du må de fleste steder. Nordicbet har freerolls med pengepremier, slik at du kan tjene noen kroner uten å satse et øre. Have phun
www.pkr.com er ganske kult. 3D-poker, med mange kule ting man kan gjøre. Spiller der av og til selv.
PKR er "Sims-poker", etter min mening. Bruker alt for mye minne på ting du ikke trenger i utgangspunktet...
Anbefaler PartyPoker eller VictorChandler ^^
Sitat av Turbolego
Vis hele sitatet...
Dette må prøves ut