Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2597
Hei,

Jeg besitter en iphone 4 (s?) som jeg fikk av en kompis da jeg mistet mobilen min i russetiden. Desverre fungerer ikke skjermen (når jeg skrur den på er skjermen helt hvit, dvs mobilen lever, men ikke skjermen). Noen som vet om det er mulig å fikse dette på egenhånd? Hvis ikke, tror dere det er det mulig å få noen kroner for en iphone 4 med skjerm som ikke fungerer, samt at "på-knappen" er i ustand (dvs den funker, men har på en måte satt seg fast, sånn som skjer med de fleste iphoner).

Takker for svar!
Er en kostbar prosedyre å skifte, derfor folk som regel kjøper ny viss skjermen blir knust. Da er det greit å kjenne noen som gjør det gratis Men du kan selvklart prøve DIY guider, finner mange på google
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg kjøpte en skjerm fra ebay for 200 kroner og fikset den selv. Skjermen fungerte perfekt, men jeg fant ut at jeg hadde revet istykker "digitizer" kabelen. (Det er den som registrerer trykk på skjermen). Å fikse den var ingen problem, men å ikke rive i stykker digitizer kabelen var litt vanskeligere. Det var denne skjermen jeg kjøpte
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Jeg kjøpte en skjerm fra ebay for 200 kroner og fikset den selv. Skjermen fungerte perfekt, men jeg fant ut at jeg hadde revet istykker "digitizer" kabelen. (Det er den som registrerer trykk på skjermen). Å fikse den var ingen problem, men å ikke rive i stykker digitizer kabelen var litt vanskeligere. Det var denne skjermen jeg kjøpte
Vis hele sitatet...
Da satser jeg på å kjøpe en slik!
Tror du noen ville kjøpt den med den ødelagte skjermen? I så fall, hvor mye tipper du jeg ville fått for den?

Tusen takk for tipset!