Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 605
de automatene norsk tipping skal innføre..

hvordan ser di ut ? og kommer de til å funke på samme måte som de gamle??
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
«Tenkende» automater

De nye automatene skal også få ulike varslingssystemer, som reagerer på spilleatferden.
- Dette er noe av det Interactive Institute ser på. Det jobbes med systemer som skal reagere på langvarig spill, spill i høyt tempo og liknende. Automatene skal gi varsel ved ulik spilleatferd.
Det vil også bli vurdert om automatene i spesielle situasjoner skal kunne slå seg av selv, slik at oppstår en pause i spillet, sier Nordby.
Vis hele sitatet...
Fant desverre ikke noe bilde av automatene.
slik jeg har forstått det skal ikke alle spilleautomater bli ulovlig og fjernes? mulig jeg tar feil..
o shit waddup
Sitat av Leif Motorvei
slik jeg har forstått det skal ikke alle spilleautomater bli ulovlig og fjernes? mulig jeg tar feil..
Vis hele sitatet...
Det jeg har hørt og.

Virkelig en velsignelse for meg som jobber på narvesen nå om dagen. Begynner å irritere meg over folk som alltid skal veksle ;_;
Norsk tippings spilleautomater skal ikke tillate sedler, og de printer ut en kvittering som man må heve for å få pengene dine.

Det vil gå en stund før automatene er i bruk, og jeg lurer på om ikke det skulle gå et halvt år eller noe før de fikk ut alle automatene. De mente dette ville redusere spilleavhengigheten.

Men er det ikke litt ironisk at det skal bli vanskeligere å ta ut pengene av automaten? Når du først betaler ut gevinsten, så er du jo "ferdig", det er verre å slutte da. Ikke sånn at du går med en pen sum tjuekroninger som i dag. Ser ikke helt logikken.

edit: alle automater som ikke er eid av Norsk tipping skal fjernes. Monopol...
Fra og med 1.juni skal ALLE automater VEKK.... de nye kommer ikke før i 2008

Det sto i VG for noen dager siden