Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1236
Halla!

Planlegger en sydentur til partysteder. Vi er for øyeblikket bare to stk, men har spurt utrolig mange om de vil være med - men ingen kan eller har penger.
Vi er derfor per dags dato to stk (mest sannsynlig blir vi 3), som mest sannsynlig stikker til syden for å møte folk, drikke, og bare ha det fett i to uker.

Noen anbefalinger av hvor vi skal? Selv var jeg på Rhodos i fjor, og frister utrolig mye tilbake - men er åpen for andre tips.
Aiya Napa og Magaluf er utelukket!

Takk for tips!
Var i Kos for 3 år sia.Lite intimt sted med stort sett bare nordmenn og svensker. Billig fly og hotell fikk vi også..anbefales : )
Skal dere reise nå? "Syden" er for det meste kaldt og stengt på denne tiden, med unntak av Karnariøyene, Egypt og noen andre steder. Kos kan dere bare glemme. Kom dere til Thailand eller Mexico!
Sist endret av Freakaholic; 5. februar 2013 kl. 16:17.
Jeg leste trådtittel som en brøk, lurte på hvordan i alle dager trådstarter skulle få det til.

Uansett: Hva med sunny beach?
Sist endret av Bombasa; 5. februar 2013 kl. 16:20.
Hvorfor ikke Aiya Napa eller Magaluf?

Jeg var i Magaluf ifjor, og hadde det dritfett! Drar til Napa med to venner nå til sommern

Men Støtter Kos, og anbefaler også Kreta!
Sist endret av Don Draper; 5. februar 2013 kl. 16:25.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Skal dere reise nå? "Syden" er for det meste kaldt og stengt på denne tiden, med unntak av Karnariøyene, Egypt og noen andre steder. Kos kan dere bare glemme. Kom dere til Thailand eller Mexico!
Vis hele sitatet...
Flybillettene dit koster jo noe så inni granskauen mye.
Må sikkert regne med 10k per pers i bare reisen dit og hjem igjen.
Det du bruker på fly tur/retur thailand sparer du lett inn med tanke på kostnadsnivået der borte!
Men 10+ lapper er en god del penger ja..
Thx for svar! Blir tur til sommeren, ikke nå, hehe.

Egypt, Thailand osv. er totalt utelukket. Ligger vel mest an til Kos, Rhodos, kanskje Kreta om de har noe å tilby?
Andre tips?

Ser helst at det blir billig, 8-8,5k gjerne.
Tenker det samme som deg, men bare enda billigere Da må man bare være mer fleksibel og ta en "hoppepåtur"
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hersonissos på Kreta kan anbefales.
Stapp fult av barer og nattklubber langs stranda som kjørte 24/7 Happy Hour når jeg var der (2 drinker for prisen av 1).
Var/er også en knall bra norsk/nordisk bar der som heter Club Havanna.

Kan også anbefale Alanya i Tyrkia.
Masse utesteder og billig alkohol. Eneste litt kjipe der er at alt stenger rundt kl 2 på natta. Da går det busser rett til rett utenfor byen hvor det er ekstremt store utesteder hvor festen fortsetter.
Hvis dere drar hit vil jeg anbefale dere å kikke litt på et kart rundt hotellet dere bestiller, vårt hotell lå rett ovenfor en moske og vi hadde hotell rom i ca samme høyde som de høytalerne som roper ut morgenbønnen.