Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2403
Tjena FF'ere
sliter med et lite problem. Har gama litt minecraft (http://minecraft.net/) men klarer på død og liv ikke å aktivere noe zombie-mode, eller hva jeg skal kalle det. Noen som kan hjelpe?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Survival, heter det. Og du kan bare spille Survival om du lager en konto og betaler. Jeg går ut fra at det du spiller er Classic, som er gratis.
Sist endret av ticks; 2. desember 2010 kl. 12:28.
gjør det asså... Har forsåvidt lagd konto... men det er jo fortsatt bare på de gratis-greiene.
Går det ann å snike seg rundt den betalingsdelen..?
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Nei. Betal som alle andre.
Sitat av Little T Vis innlegg
gjør det asså... Har forsåvidt lagd konto... men det er jo fortsatt bare på de gratis-greiene.
Går det ann å snike seg rundt den betalingsdelen..?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke er überblakk, kjøper du spillet, det koster faen ikke 100 kr engang.
Og det er verdt det. Han som har funnet opp Minecraft fortjener de gryna.
Du kan snike deg rundt det, men det ser jeg ikke vitsen i, dropp 1 røykpakke(eksempel) og og kjøp istedet et av de beste spillene på lenge til halv pris nå. da har du Multiplayer og allt av oppdateringer/nye versjoner for all fremtid.
Du kan laste ned offline versjon i "piratbukta", men da får du ikke multiplayer.
Sist endret av onClipEvent; 2. desember 2010 kl. 17:13.
Er forsåvidt heilt einig i at minecraft er verdt å betale for, men om du har lyst til å teste survival-mode gratis ligg det på piratebay.
Kan ikke folk forstå et det ikke er pengene det står på, men muligheten for å skaffe et kreditkort man kan betale på nett med?
Ikke alle har foreldre som er villige til å betale med sitt kort på alt mulig av nettsider

Det er kun en par banker i Norge som gir kreditkort med mulighet for nettbetaling om man er under 18.

Beklager Off-topic tekst.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Edited: SpendOn.
funker den som helt vanlig VISA kort?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Du kan bruke det alle steder du kan bruke Visa.
Det fungerer fett å betale med paypal også. De sender confirmation til minecraft.net så kontoen aktiveres av seg selv ganske raskt.

Forøvring går spillet snart BETA så da blir det er prishopp fra 80-90 kr og opp til 150-200 ?
Ja du Burde kjøpe Minecraft, online delen er syk bra, men det eneste er at det er veldig vanskelig å finne en IP adresse'! Kjøp spiller er poenget mitt
hva koster speedon? og hvor mye koster spillet?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av rocky37 Vis innlegg
hva koster speedon? og hvor mye koster spillet?
Vis hele sitatet...
http://www.minecraft.net/prepurchase.jsp
http://spendon.no/informasjon/
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Ja du Burde kjøpe Minecraft, online delen er syk bra, men det eneste er at det er veldig vanskelig å finne en IP adresse'! Kjøp spiller er poenget mitt
Vis hele sitatet...
å finne online servere er kjempelett, bare å gå på Minecraftforums.net og finne riktig forum, og da har du en bra stor haug å velge mellom, noen med whitelist, andre uten og noen med griefere.

NFF har jo server også. bare å søke. den har Whitelist tho.

angående Beta og pris, så har Notch(skaperen) sagt at prisen går opp når spillet er Ferdig, ikke i betaen...