Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1226
For veldig lenge siden så kom jeg over et forum jeg ble helt forbauset over, og bookmarka hele greia for å senere finne ut om det ikke er 4chan som springer rundt å kaster faenskap rundt seg.

I dag gikk jeg over bokmerkene og fant selvfølgelig dette forumet, og søkte rundt men fant ingenting om forumet i det hele tatt.

Derfor spør jeg dere, freaks. Er desse folka legit? (Sender deg til landoverbaptist.net, forum der de henger.)

De har jo f.eks en tråd der de mener en "True Christian ™" kvinne som blir voldtatt fortjener det, og att de som 'virkelig tror' ikke kommer til å bli utsatt for slikt. "Kvinnen som ble voldtatt må også gifte seg med voldtektsmannen."Klikk her.

Og for ikke å glemme tråden "Science proves that black people look like apes."

Noen av de har tross alt tusenvis av posts, og de fleste har over 100. De har bildet av seg selv, signaturer der Jesus er, og en signatur "No thanks Satan, I don't celebrate your birthday" med Halloween Jack-o'-lantern's.

Gjerne gå over index siden å se alt de skriver å ruller rundt i av religion.
Se også over de folka som har funnet forumet og skrevet seg uenig for deretter å bli banna.

Hvis de faktisk er ekte og ikke troll, hvorfor er de ikke ddosa ned i snøen enda? Alt for retten til å si det du mener, men de fleste må jo være ganske uenig med alt som finnes der?
Sitat av Nekran Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nå ser jeg sammenhengen! De er jo de folka som en hel gjeng protesterte mot for en stund siden.

Men uansett, går folk ikke imot disse? Hvorfor må ikke mods på forumet deres banne titals brukere hver dag og senere gå lei og gi seg?

Edit : Selv om det er fiksjon, that is!
Sist endret av Europeanut; 15. mars 2014 kl. 14:07.
Sjekket kjapt på forumet, og du ser fort på "medaljene" om de er med på satiren eller ikke. De som er med på satiren har medaljer som "proud niglet provider" etc, mens de som kommer for å trolle trolls får "heathen trash" etc.

Sånn kan du rimelig lett se at hele nettsiden er tull, og hvilke brukere som har skjønt det når de poster.
Joda, forstår jo nå att de er satire og alt, men det er det jo ikke alle som vet (eller spør om før handlingene sine på forumet, f.eks)

Så igjennom alle trådene på forsiden til slutt, og nå tar jeg de ikke seriøst lenger, haha.
Sitat av Europeanut Vis innlegg
Nå ser jeg sammenhengen! De er jo de folka som en hel gjeng protesterte mot for en stund siden.
Vis hele sitatet...
Du mener ikke Westboro baptist church da?

De er kjent for utrolig psycho oppførsel, som f.eks å møte opp i krigsveteraner sine begravelser og "demonstrere" på helt syke greier.
Rett og slett utrolig umodent, psycho og respektløst ovenfor familiene i begravelsene.

De er ganske kjent gjennom tv-intervjuer, og det er tydelig at de fleste i denne gjengen er totalt psycho.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Du mener ikke Westboro baptist church da?

De er kjent for utrolig psycho oppførsel, som f.eks å møte opp i krigsveteraner sine begravelser og "demonstrere" på helt syke greier.
Rett og slett utrolig umodent, psycho og respektløst ovenfor familiene i begravelsene.

De er ganske kjent gjennom tv-intervjuer, og det er tydelig at de fleste i denne gjengen er totalt psycho.
Vis hele sitatet...
...-Åja, ser visst att det var forskjell. Så de jeg linket til er bare en nettside med fiksjon, og Westboro er legit?