Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2193
Ville det gått an å bruke en stor glasskule av et slag hvor man trekker inn en stor mengde med røyk, og så kan man ha røyken inni der og ta et trekk nå og da? Eller går effekten ut av røyken etter å ha vært inni glasskula en stund? hadde vært kult med en slags røyk-dispenser av et slag
Trur det du leter etter er en pocketvape.
Er litt usikker på hva du mener? Men om du mener at du skal inhalere røyken, blåse den ut i en kule for og så inhalere på ett senere tidspunkt så vil dette fungere dårlig og røyken vil være ganske sur.
Nei, tenk deg en stor glasskule. Med to åpninger som kan lukkes helt lufttett. Se på det som en stor bong som kan lukkes, man fyller den med røyk og "setter den på vent". Så kan man bare åpne det ene hullet og suge seg noen trekk og så lukke det igjen.

hvor lenge er røyken aktiv, om jeg kan si det sånn? ville dette funket?
Sist endret av MonkeyBusiness; 25. juni 2012 kl. 00:51.
Røyken blir fortsatt sur etterhvert.

Edit; Prøv gjerne med ''bøtta'' eller noe, fyll den med røyk, hold hånden over i 2-5min for og så røyke det inn, da kjenner du hvor ekkelt det er og puste inn.
Sist endret av ghandabis; 25. juni 2012 kl. 00:51.
Sitat av MonkeyBusiness Vis innlegg
Ville det gått an å bruke en stor glasskule av et slag hvor man trekker inn en stor mengde med røyk, og så kan man ha røyken inni der og ta et trekk nå og da? Eller går effekten ut av røyken etter å ha vært inni glasskula en stund? hadde vært kult med en slags røyk-dispenser av et slag
Vis hele sitatet...
Niet!! Røyken vil "surne" å smake hæggel og hogg-orm etter 10 sekunder.
Småstjeler denne litt.

Hva om en kjører stasjet i en vaporizer?

Liker tanken, minner litt om å drikke pisset til en alkis...
Det som er forklart i tråden er litt uklart. Røyken blir ikke bare sur etter en stund, men den begynner å sette seg fast på overflater, etterhvert som et seigt lag med tjære, THC og div oljer. Så går det ikke ann å inhalere. Da får du bare en skikkelig drittsmak og ikke noe THC eller CBD.
Tar ikke lange tiden for røyken å smake veldig veldig feil, for å si det sånn.

Har brukt metoden hvor du trekker røyk ut fra under et glass, og en gang ble det stående med røyk i i sikkert rundt et halvt minutt, kjente med en gang røyken kom inn i munnen at det var ikke en god idè å la det stå, så å oppebevare røyk er nok ingen god ide.
Sitat av Bompi Bjørn Vis innlegg
Småstjeler denne litt.

Hva om en kjører stasjet i en vaporizer?

Liker tanken, minner litt om å drikke pisset til en alkis...
Vis hele sitatet...

Og kjøre ''stasjet'' i en vaporizer funker ganske bra! Bruker ofte og pakke ett trekk i min magic flight lunch box når jeg drar ut, enkelt og bare ta den opp og trekke!
Okey, så smaken blir ille etter at røyken oppbevares en stund? Hva om man ikke bryr seg om smaken, eller man kanskje kan legge noe i bunnen av denne glasskula som lukter godt sånn at røyken påvirkes av det? Som han ene sier her om THC og sånn, hvor lenge tar det før det blir tjære som setter seg fast? Lenger enn 1 dag?
Gi nå ikke opp orginaltanken, fyll på med vaporiser, vips moro tråd.

Er det virkelig gjenbrukbart?
Når det først har blitt røyk av cannabisen så burde du ikke vente så lenge med og inhalere det, type 1-2 minutt, maks.



Sitat av Bompi Bjørn Vis innlegg

Er det virkelig gjenbrukbart?
Vis hele sitatet...
Etter at du har vapet grønt så fungerer det fint til og mekke en joint, mekk eller kaker!
Sist endret av ghandabis; 25. juni 2012 kl. 01:29.
Jeg, og trolig ts, er ikke ute etter andre ting enn ren røyk.

Gjenbukbart?
Er ute etter røyk som funker, helt ren er vel aldri røyk.. tenker det hadde vært morro å fylle en sånn kule om morran og ha den til å vare ut dagen. men høres ut som det ikke er en god ide allikevel.

om dere lurer på hvorfor så: hvor kult hadde det ikke vært? nesten som en spåkule, bare at jeg veit hva fremtiden bringer etter å ha supt i meg et trekk
Hadde vært kult å kunne ha en kule med røyk liggende ja, men så lett skal det ikke være!
Den blir ubrukelig etter et kvarter MAX.
Litt OT: Får kan jeg være så snill å spøre om alderen din, og utdanningsnivået ditt?
Sitat av MonkeyBusiness Vis innlegg
Er ute etter røyk som funker, helt ren er vel aldri røyk.. tenker det hadde vært morro å fylle en sånn kule om morran og ha den til å vare ut dagen. men høres ut som det ikke er en god ide allikevel.
Vis hele sitatet...
Som flere påpeker er muligens vaporizer det du leter etter; flere seriøse modeller har store plastposer du fyller med vape, som såvidt jeg vet kan oppbevares en liten stund i posen, så tar man bare en sipp fra et frekt munnstykke i posen
elytsmoorhs:
Hvordan er du så sikker på dette? Kan du vise meg noe informasjon eller kilde på dette? for meg blir dette bare en personlig mening.

Jeg er 20 og fullført vgs. Hva med deg?

Og jeg veit om vaporizers, men dette var heller ment som et kunstprosjekt enn som kjappest og enklest måte å få i seg røyk på
Ikke gjøre d.. Noen ganger når jeg ikke klarer å gjøre ferdig hitten, og røyken sitter litt i bongen, så smaker det DRITT!
Jeg har søkt og søkt og finner ingenting om hvor lenge cannabisrøyken er aktiv, er det ingen her som veit noe om dette? og da mener jeg annet enn "jeg har hørt det og det", og som kan vise meg fakta om det.

Om det fester seg til overflater, gjelder dette alle overflater? Kan noen overflater, plast eller glass eller noe annet være nyttig, altså at THCen ikke fester seg og at røyken kan røykes flere timer etterpå?