Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 7810
Jeg lå i senga mi fullt påkledd her en dag og tenkte. Kanskje litt
i det trøteste laget, men uansett. I det jeg tittet opp på døra mi
der hvor den fine gamle Pondus plakaten min henger.

Så jeg la merke g-stringen til "T.L." Og kom til å lure på hva i helvete
poenget med g-strenger er?

Jeg mener.. Det er jo bare en tråd? Syns de/dere det er godt med en
tråd i rasshølet eller mellom kjønnsleppene?
Det er kanskje litt fint, men slik jeg ser det langt fra praktisk.

Forøvrig er det vel en toeri om at string kan gi innfeksjon e.l ?
Særskilt om den er for trang til vedkommende.

Tråden virker kanskje usakelig, men det er sikkert flere som
har streifet tanken. Fortell oss noe vi ikke vet!

"We come in peace"
hihi. Digg post dette da:P Men, det er jo sant det du sier her. Det er ikke direkte praktisk?
Gutter (og jenter) tenner på det, det er jo den eneste "praktiske" delen med g-stringen.
1. En G-string går ikke inn i rumpehullet.
2. En G-string går ikke mellom kjønnsleppene.
3. G-string bruktes opprinnelig når jentene gikk med trange bukser slik at man ikke skulle se trusesømmen rundt rumpa. Dette er den praktiske delen med en G-string. I dag brukes G-stringen nesten uansett fordi ... jeg har ikke fasiten, men det ser vanligvis bedre ut med G-string enn vanlig truse så jeg tipper det er det.
4. Alt undertøy som ikke passer dvs. er for trangt kan føre til infeksjon og andre ulumskheter - dette er ikke noe spesielt med G-string.

Du virker alt for uinformert til å starte en tråd som dette.
Sist endret av Croyfer; 5. mars 2006 kl. 12:50.
frevev's Avatar
Trådstarter
Ja, virkelig. Det er noe å klø seg skalla i hodet på.

Litt samme sak med såkalte "silkeboksere" De er stygge,
ekkle å gå med og går fort i stykker om du tar noen lange skritt.

Og varmer heller ikke snabben mye.




Croyfer: Du trenger ikke å rette på noe.
regner i grunn med at du forsto hva jeg mente.
Men om du tenker deg litt om så er det heller ikke lange veien
fra. Og forøvrig finns det vel noen g-stringer som er laget såpass
tynne at de sklir inn hvor som helst. Og akkurat der er "trang"
en ganske relevant faktor for hvor mye det skal klø i ræva.
Sist endret av frevev; 5. mars 2006 kl. 12:56.
Det er jo helt klart en mote skapt av mannfolk for kvinfolk... og jeg elsker den

Edit; om du ikke liker silkeboksere er det noe kraftig galt med deg
Sist endret av NoillStress; 5. mars 2006 kl. 12:52.
Nei, g-strenger gir ikke flere infeksjoner osv. Det sa de på juntafil på p3 i går. Og et av poengene med stringen er vel å ikke lage trusekant på buksa. Skaff deg dame så kan du prøve en av stringene hennes. Det er kanskje ikke så ille som du innbiller deg(sett bort i fra at du mangler plass til å gjemme pungen og pikk da).
Croyfer sa det, g-strengen er der slik at man ikke skal se kanten over ræva slik man ser på bestemorstruser...
frevev's Avatar
Trådstarter
Ztaale: Jeg kan trekke tilbake at de er stygge. De finns jo med dunger av motiver.
Dog, en vanlig bokser med gene simmons tunge frampå er skøyest.

Herre, hvem bryr seg om litt truse? Mote verden går på trynet.

Men for all del, kast ikke g-stringen for vår del. :P
Det er jo både morsomt å høre noen syte over infeksjon
på apotek og ganske greit å se etter.

Forøvrig har jeg dame og mer enn det trenger vel du ikke
å vite?
Sist endret av frevev; 5. mars 2006 kl. 13:05.
"Silke"boxere(polyesterboxeren) er jo djevelen sjøl, helt forferdelig. G-streng liker vi. =) Ehm, men ikke på meg da.
EDIT: Frevev: Den plakaten her jeg og.
Men hvorfor går de med undertøy in the first place, det er jo ikke store forskjellen, bortsett ifra den minimale trekanten foran. Jeg hadde ikke sett forskjell.
G-streng er digg, no doubt about it. Silkeboxere er det - unnskyld ordbruket - jævligste som noen gang er blitt laget. Hvis man liker at boxeren kryper langt oppover magen, og at ballesekken fryser. Så er vel silkeboxer "Your thing"
Den lille trekanten stopper urin og andre væsker så ikke buksa blir våt, samtidig som det holder bind på plass. Fordel å bytte undertøy hver gang du trenger det istedenfor å bytte bukse hver gang den blir skitten på innsiden. Mye av det samme gjelder vel for gutter. Ærlig talt, trenger vi en "undertøyets ABC" her?
Mushy: Jeg vil tro det er bedre å ha et lite mykt plagg foran der enn at en hard søm fra buksa skal gnage der...
frevev's Avatar
Trådstarter
Jammen, N3m0 da, herre. Stringen er fremdeles jævla lite praktisk.
Jeg sier meg enig med NoHope sa. + Handy.

Kalde fakta. Følg med dere!
En string er ikke praktisk. En string brukes for å dekke miniumsbehovet ved undertøy, dvs. som ekstra stoff mellom kjønnsorganene og buksen, både for å gjøre det mer behagelig og mer renslig. En truse vil dekke det samme behovet, men antageligvis bedre å ha på seg. Grunnen til at g-streng blir brukt framfor en bestemorstruse går jo på det med trusekanten (siden også veldig mange jenter går med trange bukser), for å SE mer sexy ut(lite undertøy=mer sexy) og sikkert for å FØLE seg mer sexy. Hvorfor ikke spørre damen din om dette?
frevev's Avatar
Trådstarter
Fordi hun er en av dem. Derfor det. Dette var ment som 1.stk tema for oss på nff.

Uansett, hun mente selv det var en god tanke. Det er virkelig lite praktisk, men
hun bruker dem også likevel.
Ikke er det noe pent heller. De færreste klarer å bruke string uten at det ser toten-harry ut. Det værste er når jenter bruker string og bukser som er lave i livet. Da kan du banne en fot på at halve trusa flashes når kvinnfolket skal bøye seg ned.

Forsåvidt, truser som ikke er string er ikke nødvendigvis bestemorstruser
frevev's Avatar
Trådstarter
Takk chuck norris for commies kommentar.

Nei, steike, finns det virkelig truser som ikke er såkalte bestemors truser?
Whoa og sånn. Men dette er forøvrig også en litt individuell sak, så jeg skal
ikke henge med så alt for mye opp i den.
Trenger det å være så jævla praktisk for at det skal være i bruk a? det er ikke så praktisk med tatovering heller men folk har det da likkavel. blir for dumt å syte over at "å det er ikke praktisk nok"
frevev's Avatar
Trådstarter
Har du overhodet skjønt hva meningen med ett diskusjonsforum er "Letmebleedplz"?
Poenget er ikke at iallefall jeg vil ha bort det, men det kom meg til hodet at
"Hey, string er faen ikke særlig praktisk dere" Samme som
"det der må klø no inderlig i ræva".

Tatoveringer er ikke helt det samme som et klesplagg heller forøvrig.
Det er ganske langt unna. Og for hver en som tar tatovering har som oftest
sine grunner på lager.

siden du først nevnte det har søskenbarnet mitt forøvrig vært i adresseavisen
ett par ganger eller flere med relevans til hans mange og femti tatoveringer.

Grensa går der hvor mann tatoverer handlelister.(og navn etc.)
Sitat av Darris
Vis hele sitatet...
Som linken viser, jenter ser faktisk fine ut med trekant på begge sider.
Men de fleste jentene ser mest sexy ut i string
Husker ikke å ha sett en jente med trekantmønster på bukserumpen men det kan jo ha noe med å gjøre med at alle bruker string? Eller syns det bare med lupe?
Uansett, gla jeg er gutt og kan gå rundt i en god og luftig boxer underst uten å tenke på mønster på buksen
Hvorfor jentene godtar gnagsår i rumpen aner jeg ikke men jeg har aldri og kommer aldri til å ta på meg det plagget Det er designet for jenter som jo har et søkk der vi gutter har en bul for å si det sånn...
Jenter får gå med det de vil for min del, men personlig foretrekker jeg jenter med g-streng. Varierer vel litt fra dame til dame, men jo mindre jo bedre spør du meg.

Ang. silkebokser er jeg helt enig med gjennomsnittet i denne topicen. Har 1 stk silkebokser som jeg kjøpte før jeg skulle på leirskole i 7ende.
Tok den på meg en dag vi skulle gå tur, noe som førte til bokser på over-navle-nivå, sår rumpe, isbelagt ballesteinbeholder og ikkeminst en stk aldri mer bruk silkebokser.
Det er jo praktisk. Har dere aldri hørt en jentes mening om det? Det er mye mer behagelig med g-streng enn med vanlig truse..
Det MannY sa. Bortsett fra det med turen.
Herregud for en post Fins ingen regel om at g-streng = sexy. Alt formes av baken til vedkommende. Vanlige, hot pants, g-stringer og tangaer.. its all good ;D (Kommer an på bakenden seff)
hvordan var en tanga igjen? Er en string på en måte en tanga-light?
det er ikkje sånn at g-stringen kryper opp ræva vis den er passelig! kjenner ikkje noe ubehag, like godt som vanlig hipster
G-streng er finere enn bestemor truser.
Det overveier alle negative sider.

Jeg liker flanell bokser, selvom man blir litt vel svett i lengden.
Sitat av Mushy
hvordan var en tanga igjen? Er en string på en måte en tanga-light?
Vis hele sitatet...
G-streng har litt bredere "strikk" (tingen som går rundt hele veien liksom.
Tangaer er bare en pitteliten tynn tråd/strikkting som går rundt.

(Mener jeg å huske)


Tanga,gstremg, og hot pants er deilig å se på damer med pen kropp. Driter egentlig i hvor praktisk det er for dem. Vi gutta som skal se på å like det uansett

Edit: Og ja, silkeboksere er noe dritt. Kjøpte en når jeg gikk i 8'nde. Kasta den etter ca 4 timer.
Sist endret av Darris; 5. mars 2006 kl. 22:39.
Takker til Darris.


Sitat av xchristina
det er ikkje sånn at g-stringen kryper opp ræva vis den er passelig! kjenner ikkje noe ubehag, like godt som vanlig hipster
Vis hele sitatet...
Endelig, a womans view on teh case - så du kjenner ikke noe ubehag i det hele tatt?
Sitat av Matthiesen
Det er jo praktisk. Har dere aldri hørt en jentes mening om det? Det er mye mer behagelig med g-streng enn med vanlig truse..
Vis hele sitatet...
Nei, der må jeg sannelig protestere. Jeg tror mange jenter faktisk ville sagt det motsatte - at truser er mer behagelig. Det finnes ikke noe som er mer smertefult enn å sitte åtte timer på skolen med en stringtruse gnagende på stumpen.

Men det SER jo som regel bedre ut, med mindre du har en søt blondetruse eller noe i den retningen. Kommer jo helt ann på smak og behag.
Sitat av Henriken
Hvorfor jentene godtar gnagsår i rumpen aner jeg ikke men jeg har aldri og kommer aldri til å ta på meg det plagget Det er designet for jenter som jo har et søkk der vi gutter har en bul for å si det sånn...
Vis hele sitatet...
Hahah. Kan aldri ha kommet på å hørt noen damer klage for at den er "oppi rævva" på dem. Jeg har heller aldri sett noen med gnagsår, eller hørt om det.
Av erfaring kan jeg bekrefte at stringtruser gnager i anus. Bare så det er sagt.
Ja, jeg er gutt.

Edit: Ikke spør...
Sist endret av Hedges; 5. mars 2006 kl. 23:23.
Sitat av Bjølg
Av erfaring kan jeg bekrefte at stringtruser gnager i anus. Bare så det er sagt.


Edit: Ikke spør...
Vis hele sitatet...
Hvis du er gutt så har jeg ikke lyst å vite så...
Har skaffet litt info fra helsepersonell for å fjerne mytene
Hva er forskjellen på trusene?
Gnager stringen og diverse trusesnakk.

Ja, string passer ikke alle jenter(og ingen gutter, fysj ) men på de med et fint bakparti så Og vi får vel bare takke de for at de vil lide litt for å vise frem skjønnheten
skjønner godt at jokke sikler litt, er jo ganske herlig med jenter som bøyer seg frem og blotter den lille 3-kanten med blonder på, men siden jeg er gutt trenger jeg ikke bry meg og med svir osv, dama sitt problem
Det er jo sikkert en del press blant "jentegrupper" angående bruk av g-streng. Husker ei i gamle klassen min som regel ikke brukte det, og ho blei nesten sett på som "unormal".

Jeg for min del syns det er pent å se på, men også jævlig teit på enkelte som drar de over skuldra bortimot for å vise fram at "OH, jeg er så sexy, jeg bruker g-strengt, titta på mej!" Vanligere truser kan være like pent.

Og silkebokser, det er behagelig syns jeg, men blir gjerne svett og jævligt gjennom dagen, og må IKKE brukes på LAN..
OT: Jeg abuser lurveleif sin signatur

http://masken.netfirms.com/pics/bikini.jpg
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
til opplysning kan hotpants være vel så sexy <3 rawr!

cluet med å velge string over "truser" er at en slipper den effekten der rumpa blir "4-delt". det kan også nevnes, når vi først er inne på emnet, at grunnen til at jenter ikke går i tanga på stranden/etc er at de er redd for at folk får øye på appelsinhuden deres... vil du gjøre noe virkelig godt her i verden: finn opp en krem eller noe som permanent fjerner appelsinhud (og faktisk virker).

hvis du har lyst til å være skikkelig stygg med ei venninne: mobb henne for appelsinhuden sin.. hun kommer aldri til å tilgi deg
bøffel, vi snakker av erfaring?

btw, er det et fiskesnøre jeg ser?
Sist endret av Keyser Söze; 6. mars 2006 kl. 02:30.
hvorvidt det er mer behagelig med en string enn en vanlig truse avhenger av hva man er vant til. jeg er vant til string, ergo er det mest behagelig med string. søstera mi insisterer på å gå med vanlig fordi string gnager.

hva som er mest sexy har vel mer med kroppen den "dekker for" enn hvilken truse det er snakk om.
Mushy: Føler ingen ubehag det er godt å gå med og ser fint ut..

Silkebokser er absolutt ikkje fint!!
Lurer egentli på hvilken morroper som fant ut at silkebokser skulle taes opp i produksjon, og at noen faktisk gidder å bruke ressurser på dette... Bare ulemper med det spør du meg, kanskje litt diggere stoff å oppbevare helligheten med, men det kjennes til tider ut som du går uten bokser i det hele tatt (ubehagelig)...

Tror jeg holder meg unna både tanga og string på det maskuline kjønn, det inkluderer for meg selv.
Sitat av CrazyTore
Herregud for en post Fins ingen regel om at g-streng = sexy. Alt formes av baken til vedkommende. Vanlige, hot pants, g-stringer og tangaer.. its all good ;D (Kommer an på bakenden seff)
Vis hele sitatet...

Jeg kunne ikke vørt mer enig! Så lenge dama har en fin stump kan hun ha på hva hun vil. Selv ikke de verste gråe bestemortrusene kan skjule et godt stykke skinke.
Er derimot også enig i en tidligere post om at det er blod-harry med stringtruser som "tyter" opp med en gang dama har en antydning til bøy i hofta. Så lenge dama har en bakende hun er stolt av ser jeg ingen problemer med at man ser sømmen.
Så også på den linken til Victoria's Secret over her, og der solgte de hvertfall deilige truser uten søm.

Løp og kjøp!
for å være ærlig så er g-string digg å gå i
Sitat av frekkmann
for å være ærlig så er g-string digg å gå i
Vis hele sitatet...
Øh, jaha? Og du er mann?
Hvorfor syns du det er digg da?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Henriken
Øh, jaha? Og du er mann?
Hvorfor syns du det er digg da?
Vis hele sitatet...
Ja, han er det. Hjemmesiden hans er forresten www.string-emil.de

Sjekk ut "Yogurt" på siden det var jeg som hjelpte han med.
Sist endret av Alphanio; 9. mars 2006 kl. 14:15.