Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 967
Hei!

Jeg skal prøve å selge mitt 7950 til broren min som har XFX sin versjon, mens jeg har sapphire sin versjon. Vil de fungere i crossfire?

PSU og HK støtter crossfire
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Det går nok fint, kanskje litt krøll om ett av kortene hadde vert O.C Edition (over cloked)
Trådstarter
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Det går nok fint, kanskje litt krøll om ett av kortene hadde vert O.C Edition (over cloked)
Vis hele sitatet...
hehe.. det ene kortet er OC versjon, vil det skape mye bry?
Vil ikke skape mer bry enn at begge kortene kjører på farten til det tregeste kortet.
Så lenge dei to første siffera i modellnamnet er likt, kan dei settast i CrossFire. Dvs. eit 7950 kan settast i crossfire med alle kort som begynner på 79, uansett produsent, klokkehastighet, mengd minne etc.
Sist endret av R0flcopter; 27. september 2014 kl. 14:57.
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Så lenge dei to første siffera i modellnamnet er likt, kan dei settast i CrossFire. Dvs. eit 7950 kan settast i crossfire med alle kort som begynner på 79, uansett produsent, klokkehastighet, mengd minne etc.
Vis hele sitatet...
Okei, takk