Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 903
Hei. Jeg fant fram det gode gamle Call of Duty Modern warefare 2 for å spille litt på min ps3 i sta. Dette virket akkurat som det skulle. Så hadde det seg slik at jeg fikk lyst til å spille litt mere senere på dagen. Da ville ikke spillet starte opp. Altså, den kom til treyarch reklamen, men plutselig slo spillet seg av og gikk tilbake til hovedmenyen på playstation. Dette Reppeterer seg. Jeg kommer altså ikke inn på spillet lengre. Veldig merkelig siden jeg bare noen timer før spilte samme spill. Cden har kun stått inne i ps3en. Noen som vet hva som kan være galt elller opplevd lignende? andre spill fungerer.

Håper dette er riktig forum. Takker for svar.
puss discen forsiktig
Virker ikke. Kan discen sånn plutselig ha blitt ødelagt? Ingen synlige riper
Sist endret av gloryglory-_-; 23. november 2012 kl. 00:54.
Nå har jeg tilogmed kjøpt spillet på nytt siden jeg anntok at noe var galt med selve discen, men neida.. Funker fortsatt ikke..
Sitat av gloryglory-_- Vis innlegg
Nå har jeg tilogmed kjøpt spillet på nytt siden jeg anntok at noe var galt med selve discen, men neida.. Funker fortsatt ikke..
Vis hele sitatet...
Laseren er nok ødelagt.
Prøv å tørk av laseren.
Hvis ikke det går Lagret datatjeneste-> mw2 -> slett alt, fungerte når jeg ikke fikk spilt bf3
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette kan ha en samenheng med at det er ein torrent klient på nettverket din ps3 er koblet opp mot står og går. Det var ihvertfall løsningen for meg
Sitat av chrisarve Vis innlegg
Dette kan ha en samenheng med at det er ein torrent klient på nettverket din ps3 er koblet opp mot står og går. Det var ihvertfall løsningen for meg
Vis hele sitatet...
Var samma greia hos meg måtte fjerne utorrent fra datan for att det skulle funke igjen, har ikke hatt problem med et siden
Hadde samme problem på både cod 4, og Mw2 for en stund siden. Da jeg skulle sette meg ned å fikse dette så bare funka det. Gjorde ikke noe på pcen, Ps3 eller noe. Skjønner ikke den dag idag hvordan det plutselig har bestemt seg for å fungere igjen. Hadde samme problem som TS.
Sitat av gloryglory-_- Vis innlegg
Altså, den kom til treyarch reklamen, .
Vis hele sitatet...
er det ikke infinityward og activision som har laget mw2 ?
Prøv å skru av ruteren hadde noe lignende problem det funket bare når jeg vare offline. Viss det ikke fungerer på første forsøk så bare prøv igjen .

NB! sjekk om spille fungerer offline først !


Godt nyttår