Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 605
Hei, skaffet meg K750i for noen uker siden og er kjempefornøyd.
Har lekt meg litt med bluetooth, og har oppdaget at dama mi (som har en k700i) kan "browse" telefonen min via bluetooth, men dette klarer ikke jeg.

Når jeg sjekker telefontjenester på hennes telefon så støtter de noe som kalles ekstern pålogg.
Dette har ikke jeg på min telefon

Noen som har samme problem?

Hvorfor skal en K700i støtte dette men ikke "storebror" K750i ?!?

Hvis noen vet hvordan man aktiverer "ekstern pålogg" på en K750i så hadde jeg blitt glad

EDIT: Ser ikke ut som dette er mulig, fant dette på et engelsk forum.

"One disappointing thing I found with the bluetooth functions is that the ‘browse files’ option has now been removed. I found this quite useful on the S700i, K700i and other previous models, where once paired with another bluetooth device, you could ‘browse’ through the files on that device and retrieve them to your phone in order to view/play the objects."
offtopic: Ville bare nevne at for hundre spenn finnes det flere folk som kan oppgradere din k750i til w800i.
Les mer på http://www.unlock.no/modules.php?nam...howpage&pid=23
Trådstarter
Sitat av drwho
offtopic: Ville bare nevne at for hundre spenn finnes det flere folk som kan oppgradere din k750i til w800i.
Les mer på http://www.unlock.no/modules.php?nam...howpage&pid=23
Vis hele sitatet...
Har denne noe mere støtte ang. ekstern pålogging via bluetooth?

Ser egentlig ikke helt vitsen med å oppgradere til en w800i.
jeg kan browse tlf min via pcen. men fant ut at man måtte "aktivere" seriel tilbkolingen for å holde bluetooth tilkoblingen aktiv lenge nok til at du får browset på visse bluetooth dignles..