Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 795
Er det slik på alle chromecast man kan kjøpe at man kan bruke fjernkontrollen til å velge apper som skal spilles av? Jeg vil ikke bruke mobilen min og måtte inn på den hver gang jeg vil se på Netflix..

Og hva er forskjellen på chromecast og chromecast med google tv?
Det følger med egen fjernkontroll til nyere chromecast.
Google tv er vel også nyere chromecast.

Chromecast er supert for å få nytt liv i gamle tv’er.
Strengt tatt kan du fint bruke Chromecast/Google TV/Android TV til daglig uten verken mobil eller fjernkontroll.. Har du en Google Home/Nest så er det bare å si "Hey Google, spill av Better Call Saul på Plex" eller "Hey Google, pause.."
Forskjellen mellom Chromecast og Chromecast med Google TV er egentlig det du lurer på i første del av tråden.

Den med Google TV har fjernkontroll, den andre har ikke. Anbefaler Google TV, jeg har kvittet meg med alt som heter dekoder og bruker istedet apper på Google TV.
Til prisen er Google TV ganske smooth. Hadde absolutt valgt den med fjernkontroll, jævla hassle å styre med telefonen. Mulig det er iOS issue, men ikke alltid den caster og slikt. Funker som oftest etter stenging av app og åpne igjen, men foretrekker som oftest bare å benytte fjernkontrollen.
Appletv er riktignok milevis foran i kvalitet hvis man allerede har iPhone, men også milevis foran i pris.
Sitat av RayMonk Vis innlegg
Til prisen er Google TV ganske smooth. Hadde absolutt valgt den med fjernkontroll, jævla hassle å styre med telefonen. Mulig det er iOS issue, men ikke alltid den caster og slikt. Funker som oftest etter stenging av app og åpne igjen, men foretrekker som oftest bare å benytte fjernkontrollen.
Appletv er riktignok milevis foran i kvalitet hvis man allerede har iPhone, men også milevis foran i pris.
Vis hele sitatet...
enig med denne, har du IOS invester i apple TV.
Har hatt apple med chromecast og er litt kronglete, har siden byttet til android og har en mye bedre opplevelse.