Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 774
Nå har det seg slik at når noen går inn på msnen eller snakker til meg kommer det opp en helt jæ**** lyd, noe som irriterer veldig. Er det på noen måte å skru av denne lyden uten å skru av lyden på hele pcen?
Gå på msn alternativer og skru den av?
Instillinger!!! Dette kan du lett løse ved å bruke øynene dine! Lykke til
Hvis du har vista kan du lett fikse det ved å høyreklikke på volumikonet nede i hjørnet på oppgavebehandlinga, trykke "åpne volummikser", og sette ned lyden på msn.
Endre statusen din til "busy" eller "opptatt". Done
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har ikke fått noe av det over til å funke...
Har plaga meg over det selv(eller fattern plager over at lyden klinger i hele huset:P) så måtte gjøre noe med dette selv. Siden jeg ikke fikk til å stille ned på volumet på msn, men bare hele pc-en (og det vil jeg ikke, er jo forholdet det kommer ann på,spiller musikk samtidig så)
Derfor gikk jeg inn på msn-mappa
CProgramfiler\MSN Messenger
(min path ihverfall)
her ligger det en fil som heter "type.wma" det er den lyden som spilles av når du får en melding! vet ikke om det funker å slette den, men du kan ihverfall bytte den ut! Jeg laget en lyd "message" med microsoft sam som jeg editerte litt (satt opp lyden 25% utallige ganger) og lagret filen, deretter renamet jeg fila til type.wma (het orginalt type.wav)
Derreter bytta jeg den ut med fila i msn mappa, og VOLLA! nå sier msn-en min "message" mye lavere enn den før sa "BLINGBLONGDINELONG!!!"
Men du kan jo alltids bytte ut fila med en tom lyd
håper dette hjelper
Kontrollpanel ---> Lyder og lydenheter ---> Lyder ---> Skift til "Ingen Lyder", eller spesifiser nedenfor hva du vil ha og ikke ha.

Forutsett at du Har Win XP
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Msn -> Verktøy -> Alternativer -> Varsel og lyder -> Ny melding

Fjern merket i boksen og trykk OK.
Sist endret av Hacker; 3. juli 2008 kl. 00:05. Grunn: feil...
Sitat av Hacker
Msn -> Verktøy -> Alternativer -> Varsel og lyder -> Ny melding

Fjern merket i boksen og trykk OK.
Vis hele sitatet...
...okey, innrømmer vel at det der var en smule enklere da... Men min var morsomere:P, og nå sier msn-en min "message" :P
Sitat av Xasma
Jeg digger at på et IT forum kan ikke folk engang stille på hvor sterk lyden er
Vis hele sitatet...
så kan du da fortelle oss dette heller? jeg kan fint stille lyden på pc-en, jeg kan stille inn lydene etter hvilken "musikk-sjanger" de skal spilles i etc, men jeg kan derimot IKKE stille ned lyden på msn-messenger uten at jeg stille ned lyden på resten av programmene mine. Hvis du vet dette, så må du gjærne forklare det!