Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1696
Heisann!

Har siden midnatt slitt med jordingsfeil på "Vaskerom/Del stue", og feilsøket problemet til kjølen på vaskerommet.
Prøvde å bruke en skjøteledning til kjøkkenet, men da gikk sikringen der også.

Med engang jeg vipper opp sikringen går jordingsbryteren, og hvis sikringen med feil på står på vil ikke jordingsbryteren opp.

Betyr det at det er noe feil med selve kjølen, eller strømnettet i huset? Evt. hva?

...og er det "safe" å la kjølen bli stående til ca. 08:00-10:00 til morgenen uten at innhold blir ødelagt ?
Først må du gjerne fortelle hva "kjølen" er?
Snakk om kjøleskap ? :S
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Det er et meget stort kjøleskap på 2,5 meter i høyden og X antall meter i bredden.
Sist endret av Oneblo; 9. juni 2011 kl. 02:46.
Sitat av Oneblo Vis innlegg

Betyr det at det er noe feil med selve kjølen, eller strømnettet i huset? Evt. hva?
Vis hele sitatet...
Slik du beskriver det er det kjølen.

Sitat av Oneblo Vis innlegg

...og er det "safe" å la kjølen bli stående til ca. 08:00-10:00 til morgenen uten at innhold blir ødelagt ?
Vis hele sitatet...
Safe er det nok ikkje, men unngå til einkvar pris å åpne kjølen. Om du har eit ekstra kjøleskap kan det vel vera ein idé å flytte det mest kritiske innhaldet.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av snuskatten Vis innlegg
Slik du beskriver det er det kjølen.



Safe er det nok ikkje, men unngå til einkvar pris å åpne kjølen. Om du har eit ekstra kjøleskap kan det vel vera ein idé å flytte det mest kritiske innhaldet.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Det mest kritiske er nå flyttet. Plutselig ble jeg glad for at jeg hadde en del hermetikk
Det som er faen med jordings feil, er at feilen ikke nødvendigvis trenger og være hoss deg,