Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilket bilspill synes du er best?
Dirt 3 6 20,00%
Forza Horizon 2 12 40,00%
Need for Speed: Run - 0%
Grand Turismo 5 12 40,00%
Stemmegivere: 30. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 1992
Jeg har lenge lurt på hvordan tidenes bilspill ville sett ut. Jeg leter, og hver gang jeg kommer over et bilspill så er det noe som mangler for at det skal nå toppen.
Jeg tror et perfekt bilspill for meg, vil være en blanding av Forza, Gta, dirt, need for speed, Next Car Game, BeamNG, mm.
I et perfekt bilspill må vi ha open world, med mulighet å følge en main story, via løp, stige i rank i forskjellige bilmiljøer, ha egen garasje med biler for de forskjellige samfunnene du har tatt del i, mm. Vi må ha realistisk kjørestil (En god blanding av gta og dirt) og mulighet for å trimme bilene våre, akkurat slik vi vil. Med dette mener jeg at om vi vil sette en V8 motor i en gammel Volvo, så la oss gjøre det! Med forskjellige valg når det kommer til videre trim, justering av forstilling og fjæring osv. You get my point.

Det må være mye visuelt. God grafikk, med merkbar skade på bilen om du fucker noe til (Slik som gta, evt Next Car game,) det må være mulighet for FPS med mulighet for enkelt å sette opp ratt og pedaler.

Selvfølgelig mye mere som måtte vert på stell. Hva er et perfekt bilspill for deg? Del gjerne videoer osv hvis du har noen favorittspill!
For meg høres det omtrent ut som du beskriver The Crew.
Perfekte for min del var forza, men nå går det mest i Live For Speed på multimod servere med tweak, da kan man i praksis putte hva man vil av motor inn i bilene. Men Lfs mangler mye du gjerne skulle hatt med iht. lista di.

Ot: Gta har da virkelig ikke _merkbar_ skade på bilene sine, annet enn visuelt?
Hvis du er innteriserrt i å modifisere bilen akuratt slik du vil kan du sjekke ut dette:
https://www.indiegogo.com/projects/s...uilding-racing

Spillet er ikke ferdig (er ikke sikkert det noen gang vil bli ferdig) men hvis de får gjort alt de ønsker tror jeg dette vil bli det ultimate bilspillet.

En blanding av Midnight Club og Forza Horizon 2 (og evt Tuning Evolution) ville vert rått da (Fysikken, grafikken osv fra horizon 2 blandet med gatemiljøet i Midnight Club) Jeg er stor "JDM" fan da.
Hvis man da kunne hatt modifiseringen av biler som i Tuning Evolution ville det vært rått.

Street Tuning Evolution vil jo ha 100% mod-støtte så er vi heldig er det noen som lager den "pefekte" modden til spillet
Sist endret av iColdman; 4. april 2015 kl. 01:18.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan anbefale Forza 6 (iallefall basert på demoen som kom for 2 dager siden). Det ser nydelig ut, kjøring i regn på våt bane var helt utrolig bra og følelsen når man kjører er knall.

Spillet kommer i sin helhet 18 september. Utifra demoen så virker det å bli tidenes bilspill
Gran turismo. En meget god spill serie etter min mening!
Street Rod 2 er for meg det ultimatet bilspillet! Musikken, grafikken, og alle minnene!