Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 879
Lurer på om det er mulig å lage noe ala www.unipeak.com å legge ut på en egen hjemmeside slik at jeg slipper reklamen.

Takk på forhånd.
Trådstarter
Bump. (dum regel ang. 10 tegn)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
unipeak er en anonym proxy.. skjønner ikke helt hva du mener nå.
Vil du: a) Ha en anonym proxy på siden din sånn andre kan surfe fra der uten reklame
b) Bruke en anonym proxy på siden din sånn reklamen på siden din forsvinner

i første tilfelle skal det vel gå an å lage en liten http post sak som bruker unipeak sitt system..
i det andre, hvorfor ikke bare skaffe en plass uten reklame som en hnn konto?
Trådstarter
Vil ha akkurat samme greiene, men bare at jeg har det på en hnn og der er ikke reklame.
Du vil ikke ha penger eller resurser til å gjennomføre et slikt prosjekt uansett så jeg tror du skal bare legge det i glemmeboksen.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Et PHP script som fungerer som proxy for en webside er vel ikke så vanskelig. Men problemet blir:
1: Fikse alle lenkene i websiden slik at du fortsatt bruker proxyen når du trykker en lenke
2: Overføre bildene
Trådstarter
Jeg aner ikke hvordan dette fungerer, derfor måtte jeg spørre.
Takker for svar ihvertfall.
▼ ... noen uker senere ... ▼
sorry som drar frem en litt gammel tråd.
men jeg prøvde den unipeak.com saken og da måtte jeg laste ned en fil som heter pass.php, hva skal jeg med den?