Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1515
Kommer man inn i Canada med prikk på rullebladet pga. narkotikabruk?
Anyone with a criminal record (including a drunk driving conviction) may be excluded from Canada. A waiver of exclusion may be issued but several weeks are required and a processing fee must be paid. Contact the Canadian Embassy or a Canadian Consulate in the U.S. or use the link below for more information.
Vis hele sitatet...
Kilde

sorry, trur du må forhøre deg med canada's ambasade i norge...
Noen som har hørt om at man ikke kommer inn i usa med rulleblad?
HAH! Jeg har en prikk og jeg kom in
Det kommer an på hvor mange prikker du har og siden Canada ikke har fullt så strenge lover som Usa så går det sikkert bra.
Prikk på sertifikatet går ikke på rullebladet, hvis det er det du mener.
Sjekk også hvordan det er dersom flyet ditt mellomlander i USA (på vei til Canada) tror det også kan skape problemer om du har rusk på rullebladet...
Vist det bare er besittelse av små mengder pot eller noe lignende vil du ikke få problemer med å komme deg inn i canada.
ja du kommer inn i canada.
Men kanske ikke USA, det er som om du har gjort forhandlinger med selveste Osama det8)
joda, man kommer inn i usa og.
Skal man jobbe i usa må man avgi ren urinprøve før man får godtkjent oppholdstilatelsen.
Nå snakker jeg om besittelse av brukerdoser og lignende, har ikke peiling på hvordan det er med større ting..
Takker for svar, var ikke klar over at så mange brydde seg

Noen som vet hvor lenge en prikk varer på vandelen hvis det er snakk om narkotikabruk (cannabis)? Er 19 år hvis det er relevant..