Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 921
trenger de to største monster propelene som finnes til RC/FUEL fly, men jeg har søkt masse på google men jeg finner ikke noe særlig, mest små propeller på 10x3,2 cm, det er lit lite. en som har en total bredde på 50 cm duger.. noen som kan hjelpe meg? hvet om en forhandler som selges slikt ? kom gjerne med linker.. på forhånd takk..
Lage selv?

Vet ikke hvorvidt det er mulig, men tror at med en nokså kraftig el-motor skal du klare å lage noe utav litt papp, plast og isopor
Trådstarter
90 0
skal ikke ha el-motor, skal bruke moped motor.. propellen må være balangsert hvis ikke så går det til helvette..
vil tro du kan spesialbestille slikt på trehandel butikk eller så er google til god hjelp
Hva med å høre med noen som selger utstyr til paraglidere? De har jo noen relativt "småstore" propeller når de freser rundt med motor festet på ryggen...

Link
Sist endret av [securitymember]; 4. desember 2006 kl. 22:00.
Se siden jeg linket til.
Sitat av http://www.masterairscrew.com/GoCart/itemlist.asp?RootID=1065
24x12 Wood Scimitar Propeller (ea) - 24x12 in - 61x30 cm
Vis hele sitatet...
Sist endret av campod; 4. desember 2006 kl. 22:12.
Er det lov å spørre hva du har på gang som skal ha en propell på 50cm?
Du er klar over at du trenger en ganske enorm motor for å drive det?
Sitat av Golder
Er det lov å spørre hva du har på gang som skal ha en propell på 50cm?
Du er klar over at du trenger en ganske enorm motor for å drive det?
Vis hele sitatet...
Ja vi vil se bilder
Trådstarter
90 0
skal ta en 8-10 fot gummi båt, å slege oppi en av motorene fra mopeden min, den er RÆV trimma.. det er ikke meningen at dette skal se kult ut, men det skal se lattis ut, hehe,,