Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 13126
Jeg har faktisk ikke tenkt så mye over dette, men hvis jeg tenker meg godt om.

Så har jeg lagt merke til at mange ungdommer der jeg trener viser tendenser til manne pupper. Og det er ikke alltid de som sliter av ekstrem overvekt. Har også sett dette på folk som er litt over sine normale BMI.

Ja, jeg overreagerer kanskje. Men jeg kan sverge at MANGE har det der jeg trener!

For de som ikke er klar over hvordan en manne-pupp ser ut:

http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3397674&w=&h=&ee=1265888682

Er det noen her på dette forumet som faktisk har dette og kan svare på hvordan de fikk det?

Her er en artikkel som forklarer mer av hvordan man utvikler dette, medisinsk og kosthold messig. Jeg personlig mener dette kommer av dårlig kosthold men det er flere faktorer som spiller inn som jeg ikke visste om. Som f.eks miljøgifter og gener.

http://www.dinside.no/835296/flere-faar-mannepupper

Vil utviklingen bare fortsette? Er det fare for kreft hvis man har manne-pupper?
Sist endret av BaJa; 13. februar 2010 kl. 01:15.
Kan man ikke få såkalte "man-boobs" av å bole?
Ved bruk av diverse typer steroider kan man lett få mannepupper, også kalt gynekomasti eller gyno.

Link.
Sitat av lsrr Vis innlegg
Ved bruk av diverse typer steroider kan man lett få mannepupper, også kalt gynekomasti eller gyno.

Link.
Vis hele sitatet...
Ja, det trodde egentlig jeg og. At dette var et bole fenomen. Men tydligvis tok jeg feil.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg hadde glemt hva ordet "trene" var før jeg nettop googlet det...
Vi blir feitere og latere vert år som går. Det er ikke noe nytt. Om 100 år kommer alle land å nasjoner til å bli styrt av en stor global superstat med navnet "McDonalds".
Jeg har sett manboobies før, men jeg har aldri sett mannpupper som bare henger ned i området rundt brystvorten. Ew.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Ja, det trodde egentlig jeg og. At dette var et bole fenomen. Men tydligvis tok jeg feil.
Vis hele sitatet...
Jeg har visst lenge at dette ikke er et fenomen kun for de som boler, beklager om det kom uklart ut av posten min.

Har opp gjennom tidene ledd av feite personer i dusjen, hvor du tydelig så at de hadde pupper, nysgjerrig som jeg også var spurte jeg helsesøster hva som var årsaken til dette, og hun forklarte meg kort om gynekomasti.

Årsaken til gynekomasti hos de fleste menn er vel usunt kosthold, som igjen fører til fettlagring rundt brystene.
Sitat av lsrr Vis innlegg
Jeg har visst lenge at dette ikke er et fenomen kun for de som boler, beklager om det kom uklart ut av posten min.

Har opp gjennom tidene ledd av feite personer i dusjen, hvor du tydelig så at de hadde pupper, nysgjerrig som jeg også var spurte jeg helsesøster hva som var årsaken til dette, og hun forklarte meg kort om gynekomasti.

Årsaken til gynekomasti hos de fleste menn er vel usunt kosthold, som igjen fører til fettlagring rundt brystene.
Vis hele sitatet...
Ofte at jeg sitter i badstuen så kommer det flere menn med manne-pupper inn, ikke at jeg ler av dem. Men jeg blir faktisk fasinert, noen av dem er garantert B eller C cup. Men har jo aldri tørt å spørre om det er av kosthold eller sykdom.

Prøver ikke å latterliggjøre noen her, men jeg trodde faktisk det enten kom av bol eller dårlig kosthold.
Da må jeg spørre hvorfor noen ikke har det? Jeg har dårlig kosthold, og jeg trener så og si aldri, jeg er litt over min normale BMI, men jeg er ikke overvektig. Hvorfor har ikke jeg mannepupper? Nå er jeg bare 20 år da, kanskje jeg ikke har utviklet det enda? Kommer det i en viss alder? Isåfall vil jeg begynne å trene snarest, samt få litt bedre kosthold.
Sist endret av Boo-Boo; 13. februar 2010 kl. 01:35.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Da må jeg spørre hvorfor noen ikke har det? Jeg har dårlig kosthold, og jeg trener så og si aldri, jeg er litt over min normale BMI, men jeg er ikke overvektig. Hvorfor har ikke jeg mannepupper? Nå er jeg bare 20 år da, kanskje jeg ikke har utviklet det enda? Kommer det i en viss alder? Isåfall vil jeg begynne å trene snarest, samt få litt bedre kosthold.
Vis hele sitatet...
Gynekomasti oppstår når det hos menn er en økning i de kvinnelige kjønnshormonene i forhold til de mannlige. Det er mange mulige årsaker til dette.

Copypaste fra Dinside.no.
Sitat av lsrr Vis innlegg
Gynekomasti oppstår når det hos menn er en økning i de kvinnelige kjønnshormonene i forhold til de mannlige. Det er mange mulige årsaker til dette.

Copypaste fra Dinside.no.
Vis hele sitatet...
http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3206981&w=&h=&ee=1252417879
Unødvendig X3m187, unødvendig.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Prøver ikke å latterliggjøre noen her, men jeg trodde faktisk det enten kom av bol eller dårlig kosthold.
Vis hele sitatet...
Man har også slikt som Klinefelter's syndrom som vil gi "mannepupper". Da legger fettet seg slik som det ville ha gjort på kvinnekroppen, bryst, mage, bak og lår.
store mengder øl påvirker vel i samme retning ?
Sitat av Psych|Com Vis innlegg
store mengder øl påvirker vel i samme retning ?
Vis hele sitatet...
Drikker man mye alkohol klarer ikke leveren å bryte ned østrogenet i kroppen, som deretter fører til mannepupper.
Vil ikke si at dette er et problem for de som konsumerer normale mengder alkohol, derimot inneholder Øl karbohydrater i massevis, og tar jeg ikke helt feil kan karbohydrater omdannes til fett som kan legge seg rundt brystene.

Kilde: Link.
Sist endret av lsrr; 13. februar 2010 kl. 02:01.
Gynekomasti som følge av steroidebruk skjer på grunn av at testosteronet aromatiseres - dvs. omdannes til østrogen.
Man vil da få typiske østrogenrelaterte bivirkninger som kvinnelig fettlagringsmønster, bli emo, og økt vev rundt brystkjertlene. Man merker dette ved at de blir ømme.

Grunnet hormonelle forandringer som skjer i puberteten kan man også få gynekomasti i puberteten, såkalt pubertetsgyno.

Mange tilfeller kan nok tilskrives fedmeproblematikken. Usunt kosthold og feil kosthold vil faktisk øke østrogennivået i kroppen, og dermed føre med seg østrogenrelaterte effekter.

Se for eksempel denne artikkelen med medfølgende studie som viser hva soyaprotein gjør med kroppen:

http://www.myorevolution.net/forums/...read.php?t=970
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Ofte at jeg sitter i badstuen så kommer det flere menn med manne-pupper inn, ikke at jeg ler av dem. Men jeg blir faktisk fasinert, noen av dem er garantert B eller C cup. Men har jo aldri tørt å spørre om det er av kosthold eller sykdom.

Prøver ikke å latterliggjøre noen her, men jeg trodde faktisk det enten kom av bol eller dårlig kosthold.
Vis hele sitatet...
Du virker veldig inntrisert i dette?
Har du sjekket din egen legning?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Du virker veldig inntrisert i dette?
Har du sjekket din egen legning?
Vis hele sitatet...
Kan ikke se at han har uttalt seg om legningen sin noe sted her, Er det noe spesielt han burde se etter når han skjekker legningen sin?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Du virker veldig inntrisert i dette?
Har du sjekket din egen legning?
Vis hele sitatet...
De fleste stirrer litt når de ser folk med deformeringer - om man kan kalle det det. Eller merkelige kroppsfasonger.

Det tilfredstiller vel våre behov for å ha noen å se ned på.
.. eller stimulerer vår nyskjerrighet, fremkaller empati og/eller sympati eller fascinasjon over uvanlige geometriske former du lille freudianske misantrop.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Man har også slikt som Klinefelter's syndrom som vil gi "mannepupper". Da legger fettet seg slik som det ville ha gjort på kvinnekroppen, bryst, mage, bak og lår.
Vis hele sitatet...
Man kan ikke få klinefelters syndrom senere i livet?
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Man kan ikke få klinefelters syndrom senere i livet?
Vis hele sitatet...
Nei, det er noe man blir født med, men man ser vel egentlig symptomene best etter puberteten.
Jeg har blitt tatt på mannepuppene mine, og til dere som lurer; ja, det føltes godt.
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Jeg har blitt tatt på mannepuppene mine, og til dere som lurer; ja, det føltes godt.
Vis hele sitatet...

DAMN! Hahaha, den kom helt ut av det blå!
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Jeg har blitt tatt på mannepuppene mine, og til dere som lurer; ja, det føltes godt.
Vis hele sitatet...
Si meg. Googlet du nettopp manboobs og kom inn på dette forumet, registrerte deg, og skrev DET?
Nei, jeg registerte meg for noen dager siden men følte ikke at jeg trengte å skrive et innlegg før noen nevnte noe som har med meg å gjøre. Og mannepupper er faktisk en stor del av hverdagen min.
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Nei, jeg registerte meg for noen dager siden men følte ikke at jeg trengte å skrive et innlegg før noen nevnte noe som har med meg å gjøre. Og mannepupper er faktisk en stor del av hverdagen min.
Vis hele sitatet...
hahahaha!!!!!
Sitat av Crabcum Vis innlegg
Nei, jeg registerte meg for noen dager siden men følte ikke at jeg trengte å skrive et innlegg før noen nevnte noe som har med meg å gjøre. Og mannepupper er faktisk en stor del av hverdagen min.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg faktisk litt mer moden enn han som lo av deg over her, derfor spør jeg:

Hvorfor har du mannepupper?
Kjæresten min kom med en påstand som i mine ører virket ganske vill. Han påsto det at siden så mange kvinner tar p-piller, skilles hormoner ut med urinen og havner i drikkevannet igjen (før eller side)n, og dette fører til manboobs på flere og flere menn som drikker dette vannet.
Jeg har ingen kilder som kan bekrefte dette, men jeg ville tro at urinen går igjennom så mange renseprosesser før den kommer tilbake som drikkevann at det ikke kan være mulig. Noen andre som også har hørt den teorien kjæresten min lanserte?
Her er ett godt elsempel på "mannepupper" forårsaket av "litt" for mye synthol (anaboler).Fyren er i tillegg helt skutt.

http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra
Sitat av lsrr Vis innlegg
Har opp gjennom tidene ledd av feite personer i dusjen, hvor du tydelig så at de hadde pupper
Vis hele sitatet...
Hvorfor du ler av dette skjønner ikke jeg.. Kult å rakke ned på andre ass..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Catnip Vis innlegg
Kjæresten min kom med en påstand som i mine ører virket ganske vill. Han påsto det at siden så mange kvinner tar p-piller, skilles hormoner ut med urinen og havner i drikkevannet igjen (før eller side)n, og dette fører til manboobs på flere og flere menn som drikker dette vannet.
Jeg har ingen kilder som kan bekrefte dette, men jeg ville tro at urinen går igjennom så mange renseprosesser før den kommer tilbake som drikkevann at det ikke kan være mulig. Noen andre som også har hørt den teorien kjæresten min lanserte?
Vis hele sitatet...
Det er slike ting som bør gå inn det ene øret og ut det andre, og dersom det var seriøst ment fra kjæresten din må du gi han en ørefik
Det finnes også folk som er født med såkalte "man-boobs" så det ligner på kvinne bryster
Sitat av h1web Vis innlegg
Hvorfor du ler av dette skjønner ikke jeg.. Kult å rakke ned på andre ass..
Vis hele sitatet...
Opp gjennom tidene vil si at jeg gjorde det fra barneskole til ungdomskolealder, jeg ler ikke høylytt av det nå, selvom jeg kanskje spøker litt om det.

Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Her er ett godt elsempel på "mannepupper" forårsaket av "litt" for mye synthol (anaboler).Fyren er i tillegg helt skutt.

http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra
Vis hele sitatet...
Synthol er ikke "anaboler", som du så pent sier. Kilde.

Det er også langt fra manboobs, det er faktisk slik formen på mange trenede bryst ser ut, bare at han mangler alt som heter muskeltversnitt ettersom han bruker synthol.
"In adolescent boys the condition is often a source of distress, but for the large majority of boys whose pubescent gynecomastia is not due to obesity, the breast development shrinks or disappears within a couple of years.[1] The causes of common gynecomastia remain uncertain, although it has generally been attributed to an imbalance of sex hormones or the tissue responsiveness to them; a root cause is rarely determined for individual cases."

Sådet, helt vanlig. Trenger ikke nødvendigvis å være steroider.
Sitat av lsrr Vis innlegg
Opp gjennom tidene vil si at jeg gjorde det fra barneskole til ungdomskolealder, jeg ler ikke høylytt av det nå, selvom jeg kanskje spøker litt om det.



Synthol er ikke "anaboler", som du så pent sier. Kilde.

Det er også langt fra manboobs, det er faktisk slik formen på mange trenede bryst ser ut, bare at han mangler alt som heter muskeltversnitt ettersom han bruker synthol.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sett "trenede bryst" med den formen før vertfall.Jeg synest det ligner mer på "manboobs" en noe annet.Man får ikke slike "jur" av å trene uten noe "attpå".Man ser det på nakken til fyren og.Han har ikke trent litt som ligner på korekt måte en gang,og har derfor har han fått manboobs.MANBOOBS.
Sitat av Catnip Vis innlegg
Kjæresten min kom med en påstand som i mine ører virket ganske vill. Han påsto det at siden så mange kvinner tar p-piller, skilles hormoner ut med urinen og havner i drikkevannet igjen (før eller side)n, og dette fører til manboobs på flere og flere menn som drikker dette vannet.
Jeg har ingen kilder som kan bekrefte dette, men jeg ville tro at urinen går igjennom så mange renseprosesser før den kommer tilbake som drikkevann at det ikke kan være mulig. Noen andre som også har hørt den teorien kjæresten min lanserte?
Vis hele sitatet...
Dette er en problemstilling jeg aldri har hørt om før, men det jeg har hørt om derimot er at man kan bruke et stoff, HCG, i gravide kvinners urin for å bekjempe gynekomasti eller såkalte bitchtits som jeg liker å kalle det.

Gynekomasti kan også bekjempes med andre preparater som feks. arimidex og nolvadex.
Foreslår at dere bare googler dette dersom dere ønsker å finne ut hvordan det fungerer. Hvis ikke kunne dette innlegget blitt litt for langt.

Dersom man er uheldig og for bitchtits som følge av bruk av høyandrogene stereoider som feks. anadrol, testo, dianabol osv. kan man faktisk lett bli kvitt dette dersom man handler i en tidlig fase.
Arimidex er en fin ting til dette øyeblikket.

Hvis man ikke ønsker å tilføre kroppen mer tull kan man også kutte inntaket av AAS totalt for å hope rett over på PCT med massevis av sinkholdig mat.
Sink er viktig for at testosteronproduksjonen skal holdes i hevd.

Gynekomasti er egentlig ikke noe stor sak heller for de fleste som får det.
Man får en liten "knopp" bak brystvorten og det er det hele egentlig.

Men folk kan få problemer med å takle dette.
Selv ødela jeg hverdagen til en eller annen sopp som hadde proppet seg full av steroider uten å vite hva han egentlig drev med.
Jeg møtte på vedkommende i fengsel for et par år siden og vi kom tilfeldigvis i prat.
Etter en stund konsulterte han meg angående "noen jævla klumper" som han lurte veldig på hva var for noe.
"Hehe, du har begynt å utvikle pupper, din jævel! " sa jeg bare i en humoristisk tone og trodde at han var inneforstått med dette begrepet.

Han fikk alvorlige problemer med seg selv etterpå og valgte å operere vekk dette i en helvetes hast!
En operasjon som er veldig enkel, men kostbar.
Dessuten må man gå med noe som ligner en BH i et par uker.
Jeg vet at menn faktisk kan få brystkreft, men om gynekomasti kan eskalere faren for dette er jeg sannelig ikke sikker på.
Sist endret av Knask; 13. februar 2010 kl. 17:13.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Jeg har aldri sett "trenede bryst" med den formen før vertfall.Jeg synest det ligner mer på "manboobs" en noe annet.Man får ikke slike "jur" av å trene uten noe "attpå".Man ser det på nakken til fyren og.Han har ikke trent litt som ligner på korekt måte en gang,og har derfor har han fått manboobs.MANBOOBS.
Vis hele sitatet...
Greia er den at han IKKE har trent, hvertfall ikke spesielt mye.
Om du leste på linken jeg postet hadde du funnet ut at synthol er en olje du sprøyter dypt inn i musklene og at de som bruker synthol blir sett på som tullinger.

Vet ikke med deg, men jeg synes det er en stor forskjell mellom Manboobs:
http://images49.fotki.com/v1460/photos/8/25718/8226513/manboobs-vi.jpg
og synthol:
http://towleroad.typepad.com/.a/6a00d8341c730253ef0120a6c9072b970b-800wi

Vil også poste et bilde av Markus Ruhl, en kjent bodybuilder som bruker alt annet enn synthol:
Link. - Her ser du definisjonen på musklene, og han ser ikke ut som en oppblåst ballong.
Sist endret av lsrr; 13. februar 2010 kl. 17:43.
Sitat av lsrr Vis innlegg

Vil også poste et bilde av Markus Ruhl, en kjent bodybuilder som bruker alt annet enn synthol:
Link. - Her ser du definisjonen på musklene, og han ser ikke ut som en oppblåst ballong.
Vis hele sitatet...
Unnskyld språket som du nå kommer til å få høre, men:
Hva i det svarteste helvete ser han da ut som?!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Unnskyld språket som du nå kommer til å få høre, men:
Hva i det svarteste helvete ser han da ut som?!
Vis hele sitatet...
Poenget jeg prøvde å få frem var at når han synthol karen strammer musklene, så ser du ikke definisjonen, det ser ut som en ballong uansett.

Her er igjen et bilde av Markus, hvor han strammer brystet:
Link.
- Du kan tydelig se blodårer, muskeltversnitt og definisjon, noe du ikke gjør på en person som har brukt synthol. Ikke at han ser noe bra ut han heller.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Unnskyld språket som du nå kommer til å få høre, men:
Hva i det svarteste helvete ser han da ut som?!
Vis hele sitatet...
Ser ut som en voksen mann med jentekropp
Sitat av lsrr Vis innlegg
Vil også poste et bilde av Markus Ruhl, en kjent bodybuilder som bruker alt annet enn synthol:
Link. - Her ser du definisjonen på musklene, og han ser ikke ut som en oppblåst ballong.
Vis hele sitatet...
Nå er det jo en ganske kjent sak at Markus Ruhl har Synthol i skuldrene...
Jeg har sett MANGE tilfeller av gynekomasti.

Å utvikle det i puberteten er veldig normalt, da spesielt om man er i en fase hvor man legger på seg i tillegg. Når man er i puberteten har man høye østrogennivåer, noe som tilsier lagring av fett i et mer kvinnelig mønster. "Klumper" dog er noe annet enn bare fettvev, da dette er direkte relatert til østrogen og utvikling av brystkjertler, og ikke bare fettlagring i området.

Har også sett menn laktere (det kommer tyntflytende væske, nærliggende morsmelk). Ikke noe pent syn.

Pubertetsgyno blir dog kun i få tilfeller noe annet enn en plage for den det gjelder, og ikke en "wow-opplevelse" for alle han møter på. Jeg vil tørre å påstå at 95% av alle "wow" tilfeller av gyno skyldes steroider, mens de neste 5% er grunnet sær genetikk eller hissig overvekt.

Det er mange måter å forebygge gynekomasti, enten ved å bruke en aromatase inhibitor (et stoff som "dreper" enzymene som aromatiserer testosteron til østrogen), eller ved å bruke SERM (stoffer som binder seg i bl.a østrogenreseptorene i brystene og hindrer østrogen i fungere ved disse reseptorene). Når gynoen først har satt seg er det dog ikke så lett.

Men noe stort problem er det ikke, om det ikke tilsies at problemet er selvpåført (steroidebruk) så vil legen din henvise deg til en spesialist, for så å få det operert vekk på skattebetalernes regning. Om du derimot sitter der å svetter full i kviser og andre symptomer på steroidebruk blir legene mer motvillige.

I så fall kan man ta det hos private klinikker. Dette koster, som nevnt tidligere, men ikke mer enn 5-10000 kr. Men gynoen kan returnere etter dette, noe som gjør at mange i bodybuilding-industrien nærmest har klippekort på slike klinikker.

Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Nå er det jo en ganske kjent sak at Markus Ruhl har Synthol i skuldrene...
Vis hele sitatet...
Det er en kjent sak at han _Brukte_. Etter massiv kritikk for synlig syntholbruk i 2001-2002 utbedret han dette.

Om han sluttet helt eller bare reduserte bruken kan man bare spekulere i. Men ser ikke helt hvorfor han skal trøkke skuldrene full av synthol når det er tricepsen han sliter mest med. Uansett veldig offtopic.
Sist endret av Elefanten; 13. februar 2010 kl. 19:42.
Sitat av Elefanten Vis innlegg
Har også sett menn laktere (det kommer tyntflytende væske, nærliggende morsmelk). Ikke noe pent syn.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Male_lactation

Naturen er en pussig sak...
(visste forresten at menn kan produsere melk. Har vært kilde til mange skeptiske øyne i diverse samtaler...)
Den påstanden om østrogen i drikkevannet er helt på jordet. Beklager å måtte være den som meddeler deg dette, Catnip, men kjæresten din er desverre idiot. Håper han har jobb.

hCG til behandling av gynekomasti vil fungere relativt dårlig, da det vil kunne aromatisere det også, og da bare forverre en allerede påbegynt utviklingsprosess.
hCG brukes av steroidebrukere fordi det stimulerer testiklene direkte til å øke egenproduksjonen av testosteron, og dermed er gunstig i en PCT - altså tiden etter endt kur for å få egenproduksjonen tilbake til normalt raskest mulig.

Preperatene NitroFis nevner, arimidex, nolvadex og slikt er alle Aromatase Inhibitors - altså hemmer de enzymet aromatase - som igjen står for reaksjonen som omdanner testosteron til østrogen.

En "etablert" tilstand vil man ikke bli kvitt med annet enn en operasjon, mens gynekomasti i utvikling (det er sårt mens det er i utvikling) vil man kunne få bukt med ved hjelp av AI preperater.

Hva Synthol angår, så er det mer utbredt enn folk tror, bare dette er et stoff man virkelig må vite hvordan man administrerer for å få et bra resultat. Dette er ikke noe man stikker på gutterommet, da ender man opp med å danse rundt som en idiot og snakke spansk.

Virkningen av Synthol skal dog være midlertidlig, ved at "hevelsen" man oppnår avtar etter en gitt tid - om man ikke gjør som Greg Valentino - kjører på til det sprekker. Da vil det nemlig renne ut av seg selv.
Googler dere Greg, så finner dere ut at det ikke er så lurt å drive på med dette hjemme.
Mannen er smart, så han prøvde å suge ut infeksjonene sine med sprøyter. Det kan gå, men frarådes på det sterkeste.
Slikt har man kvalifisert personell til.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Her er ett godt elsempel på "mannepupper" forårsaket av "litt" for mye synthol (anaboler).Fyren er i tillegg helt skutt.

http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra
Vis hele sitatet...
Som jeg skjønner ut i fra resten av postene har denne duden injisert synthol inn i noen av musklene i armene og brystet ja?
Det ser jo forsåvidt helt idiot ut, og jeg lurer på hva han tenker om puppene sine som garantert vipper mellom E og F-cup.

Er mannepupper veldig vanlig? Jeg vet ikke om noen som har det utenom ved overvekt, men da er det fett, og ikke utvikling av brystkjertler.
Sitat av Stayneh Vis innlegg
Som jeg skjønner ut i fra resten av postene har denne duden injisert synthol inn i noen av musklene i armene og brystet ja?
Det ser jo forsåvidt helt idiot ut, og jeg lurer på hva han tenker om puppene sine som garantert vipper mellom E og F-cup.

Er mannepupper veldig vanlig? Jeg vet ikke om noen som har det utenom ved overvekt, men da er det fett, og ikke utvikling av brystkjertler.
Vis hele sitatet...
Utifra hvordan han danser i den videoen vil jeg si han er rimelig stolt over sin Ecup.
Er det noen som kan språket, og kan oversette hva han sier?

Som man ser ut i fra oppførselen hans på videoen, så vet han tydeligvis ikke bedre.