Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 9123
jeg er på en mental istutosjon og 2 av jentene der inne ble sendt akut til sykehus pga. cutforbieber
ble så sinna at jeg spytta på de når ambulansen henta de :P
Ok PyroMartin du har tydeligvis missforstått, #cutforbieber var er av 4chans "spøker" (troll) de skrev i en thread "Tweet a bunch of pics of people cutting themselves and claim we did it because Bieber was smoking weed.”. bildene gamle og var av tenåringer som hadde kuttet og lagt det ut på internett, etter det ble det lagd mange falske twitter accounts og bildene ble lagd ut der. dette er bare en av prankene 4chan har lagd,

det ser ut som om 90% av verden ikke har forstått at dette var kødd, så jeg tror 4chan vinner igjen.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jaja, darwin awards kvalifisierer jo nesten her. Ville vell ikke vært et tap om en av disse jentene kuttet seg til døde, er trossalt darwin award dem hadde vunnet.
Det eneste tragiske i dette er jo det hvor mye Justin Bieber betyr for mange jenter. Jeg liker Lars Ulrich, men jeg hadde ikke hoppet ut av ett vindu hvis han begynte å røyke. Disse jentene har tydeligvis ett stort hull i livet sitt de prøver å fylle.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Guttevalpen må da ha det jævlig med alle disse Hordene på slep.
Vis hele sitatet...
Ja, spesielt når det stort sett bare er snakk om jailbait.
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zupp Vis innlegg
Ok PyroMartin du har tydeligvis missforstått, #cutforbieber var er av 4chans "spøker" (troll) de skrev i en thread "Tweet a bunch of pics of people cutting themselves and claim we did it because Bieber was smoking weed.”. bildene gamle og var av tenåringer som hadde kuttet og lagt det ut på internett, etter det ble det lagd mange falske twitter accounts og bildene ble lagd ut der. dette er bare en av prankene 4chan har lagd,

det ser ut som om 90% av verden ikke har forstått at dette var kødd, så jeg tror 4chan vinner igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg tvilte aldri på at disse bildene var fake, men det er mange fans som har tatt dette nok så seriøst. Flere tenåringer har gått rett på og dette har gått alt for langt. Det var poenget mitt.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av KjetilDenBarske Vis innlegg
jeg er på en mental istutosjon og 2 av jentene der inne ble sendt akut til sykehus pga. cutforbieber
ble så sinna at jeg spytta på de når ambulansen henta de :P
Vis hele sitatet...
for det at noen blir sendt på akkutten grunnet jeg antar er store kutt er virkelig nor å le av. hva faen? folk har forskjellige problemer, og det at de er ukritiske og hiver seg på massene med å kutte seg SÅ BAD er jo ett tegn på at de har de jævlig nok.

voks opp.

posten hadde forresten vært informativ om du hadde unlatt å spytte på de.
Nå er det jo faktisk slik at unge jenter er veldig usikre på egen seksualitet og hva kjærlighet egentlig er. Dette er noe som har blitt utnyttet i mange år. Husker selv at backstreet boys hadde gudestatus blant jentene i klasserommet.
Justin bieber og hans sanger er jo designet for å ha mest mulig inntrykk på jenter, med sektlignende lyrikk og musikkvideoer. Jentene føler seg spesielle når de hører teksten og som følge så innbiller mange seg at de vet hva kjærlighet er, samtidig som at gutten som er ment for dem er justin bieber.

Hvis du kombinerer det med all skremselspropagandaen som marijuana og rus generelt har du en tikkende bombe som bare venter på å bli trigget av idioter som sitter på 4chan.

Legger med en liten sang som setter teksten ovenfor i perspektiv;
http://m.youtube.com/watch?v=ijr4rwb2WbE
Sitat av fatfro Vis innlegg
Det eneste tragiske i dette er jo det hvor mye Justin Bieber betyr for mange jenter. Jeg liker Lars Ulrich, men jeg hadde ikke hoppet ut av ett vindu hvis han begynte å røyke. Disse jentene har tydeligvis ett stort hull i livet sitt de prøver å fylle.
Vis hele sitatet...
Lars gjorde det på 80-tallet, i følge Mustaine. Men om han hadde starta nå hadde jeg lurt :-P

Cut for Bieber! ^
Sist endret av Knäppgök; 16. januar 2013 kl. 09:18.
Trur ikkje engang at det e han Bieber, e vell han dær ' Robin Verrecas ' som da ligner utrolig mye han Bieber, det er egentlig rart og tenke på hva verden har kommet til for alt de vet er det ikke engang grønt han røyker, kan være en siggarillos. Helt utrolig