Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1142
Hei hå!

Har sett litt rundt men finner ikke helt det jeg er ute etter. Så jeg lurte på om noen har sett noe som ligner i den
store "jungelen" av brukbare, og ubrukelige programvare som finnes der ute.

Planen er å ha denne applikasjonen på en tablet som er fastmontert på en vegg, slik at flere personer skal kunne
ha tilgang på den og kunne betjene den. Hvordan den ser ut, er ikke viktig. Men om den hadde sett ut som en
timeplan for eksempel, hadde det hvert et lite pluss.

____________________________________________________________ _____________________________________

Jeg trenger en app som har disse funksjonene:

-OS/Andriod
-Legge inn faste punkter på forskjellige dager i uken, med en kort beskrivelse.
-Mulighet for å hake av, når en oppgave er utført.
-Tidsfrist på oppgavene.
-At applikasjonen "unchecker" seg selv, hver søndag 23:59.

Ikke nødvendige "features", men kan være nyttige:
-Alarm funksjon, om en oppgave ikke blir haket av tidsnok.
-Sende påminnelse pr. e-post/sms om en oppgave går over fristen uten å bli utført.
____________________________________________________________ ____________

EKSEMPEL PÅ EN DAG:
MANDAG:
  • 07:00 TASK 1
  • 10:30 TASK 2
  • 20:00 TASK 3
  • 20:00 TASK 4
Så jeg ser altså etter et enkelt å bruke program, som en ganske "ukyndig" person lett skal kunne forstå seg på.
Om programmet koster penger er ikke det noe som skal taes med i vurdering for øyeblikket. Jeg bare lurer på
om det er jeg som er dårlig å lete, eller om det bare ikke finnes der ute.

Noen som har en god ide her?
Høres ut som dette kan mekkes i html/css/php med datbase i XML/mysql elns. mye enklere enn å bygge en app om det ikke finnes en fra før.

Vil anta at systemer/nettsider som ligner eller som har alle features du nevner finnes allerede en plass der ute.

Hadde utvidet søket mitt til "webpage" og ikke bare "app".

Lykke til!
Takk for svar.

Jeg har for øyeblikket ikke Internett på stedet jeg skal
Bruke denne appen. Så en nettside er litt ute av bildet.

Men skal kjøre en ny runde med søk!
Takker!